Even mijn frustratie kwijt.

30-06-2015 16:53 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk weer!

Ik heb een fijne grote tuin omzoomd met bomen voor het lekker in de natuur gevoel.

Een loungeset staat er om lekker op te hangen met een koud glas limonade.

Nestjes met kleine vogeltjes die tsjirpen.



Je zou zeggen genieten toch?



Niet dus, want ik heb achterburen waarvan de kinderen werkelijk de hele middag niets anders doen dan gillen, schreeuwen, janken, elkaar verrot schelden aan 1 stuk door.

En daar doen de ouders nog een schep boven op door nog harder tegen de kinderen te schreeuwen dat ze op moeten houden ( wat ze niet doen, of ze gaan nog harder janken )

Gisteren heb ik op een gegeven moment de tuindeur maar dicht gedaan en ben binnen gaan zitten.

Lekker rustig in de tuin zitten wordt zo behoorlijk verpest



Ik kan prima tegen burengeluiden en spelende kinderen.

Maar dit is zoveel negatief geluidsgeweld dat het niet meer leuk is.



Zo.

Ff van mij afschrijven.
Sorry buuf! (hahahaha, grapje)



Het is hier nu wel veel lawaai. Mijn kinderen plus vriendinnen en dan zit onze tuin vast aan de buitenspeelruimte van een kinderdagverblijf..



Ik laat ze maar. Ze zijn aan het zwemmen met zijn 5-en. Dat geeft herrie..
Alle reacties Link kopieren
Nodig die kinderen bij jou thuis uit.

Bezorg ze een fijne middag in je tuin.
Ik hoor dit ook vaak in mijn buurt. De ouders schreeuwen en de kinderen doen dat uit gewoonte ook. Soms kun je het verdragen en soms erger je je dood.

Met die ouders is ook niet te praten, dus dan maar hopen dat ze snel een paar weken op vakantie gaan of een hele dag naar het strand.
Alle reacties Link kopieren
Haha! Marjolein



Nee maar serieus, dit gaat niet over spelende kinderen die plezier hebben.

Dit is echt erg.

Ik denk dat ze een schoolplein vol kinderen overstemmen.
Alle reacties Link kopieren
Zou dan mijn tuin ontvluchten en een park verderop opzoeken als dat kan.

Sterkte, de schoolvakantie gaat ook een keer weer voorbij en hopelijk gaan ze nog op vakantie



Je hoeft je in ieder geval niet af te vragen van wie die kinderen dat geschreeuw geleerd hebben..
Alle reacties Link kopieren
Klopt Mary, die kinderen horen niets anders, want hun ouders lopen ook de hele tijd te gillen tegen ze.

Ik heb de deur maar weer dicht gedaan



Dit is niet te verdragen.
Tja, het is warm, dus kinderen zijn eerder geïrriteerd, schreeuwerig en elkaar aan het vervelen. Ze slapen slecht, zitten veel minder prettig in hun vel en kunnen veel minder hebben met dit weer. Daarnaast zit iedereen door het warme weer veel meer buiten waardoor we nog meer geconfronteerd worden met elkaars leefgebieden. Gelukkig hebben mijn kindjes allebei besloten om vanmiddag siësta te houden, ongekend hoe rustig het hier momenteel is. En ik hoop dat ze daardoor vanavond ook weer wat vrolijker / rustiger zijn.



Maar ik snap dat het voor jou niet echt heel lekker rustig buitenzitten is.
Alle reacties Link kopieren
quote:miedo schreef op 30 juni 2015 @ 17:09:

Zou dan mijn tuin ontvluchten en een park verderop opzoeken als dat kan.

Sterkte, de schoolvakantie gaat ook een keer weer voorbij en hopelijk gaan ze nog op vakantie



Ja, alleen school duurt ook niet de hele dag, en ik vrees dat ze niet op vakantie gaan...

De lol van mijn tuin wordt zo door allerlei oorzaken wel verpest.
Alle reacties Link kopieren
Arme kinderen!
Alle reacties Link kopieren
quote:_blabla_ schreef op 30 juni 2015 @ 17:11:

Tja, het is warm, dus kinderen zijn eerder geïrriteerd, schreeuwerig en elkaar aan het vervelen. Ze slapen slecht, zitten veel minder prettig in hun vel en kunnen veel minder hebben met dit weer. Daarnaast zit iedereen door het warme weer veel meer buiten waardoor we nog meer geconfronteerd worden met elkaars leefgebieden. Gelukkig hebben mijn kindjes allebei besloten om vanmiddag siësta te houden, ongekend hoe rustig het hier momenteel is. En ik hoop dat ze daardoor vanavond ook weer wat vrolijker / rustiger zijn.



Maar ik snap dat het voor jou niet echt heel lekker rustig buitenzitten is.



Ik begrijp dat allemaal.

Alleen dit gaat echt buiten alle proporties.

Bedenk waar je geïrriteerd door zou raken en dan zeker maal 10.



Het is echt aan 1 stuk door schreeuwen om het schreeuwen, niet van plezier.

Janken constant,ik hoor niets anders dan kutkind, kankerkind etc.
Alle reacties Link kopieren
quote:dubbeltje4 schreef op 30 juni 2015 @ 17:13:

Arme kinderen!



Nou dat ook ja, want zit met kromme tenen hoe er gegild wordt tegen ze.

Maar jee, het is ook gewoon echt niet normaal meer.
quote:consuelabananahammok schreef op 30 juni 2015 @ 17:09:

Klopt Mary, die kinderen horen niets anders, want hun ouders lopen ook de hele tijd te gillen tegen ze.

Ik heb de deur maar weer dicht gedaan



Dit is niet te verdragen.

Ben jij mijn buuv van 2 huizen verder? Ik heb ook zo'n fijn gezin naast me.

Bloedirritant.
quote:_blabla_ schreef op 30 juni 2015 @ 17:11:

Tja, het is warm, dus kinderen zijn eerder geïrriteerd, schreeuwerig en elkaar aan het vervelen. Ze slapen slecht, zitten veel minder prettig in hun vel en kunnen veel minder hebben met dit weer. Daarnaast zit iedereen door het warme weer veel meer buiten waardoor we nog meer geconfronteerd worden met elkaars leefgebieden. Gelukkig hebben mijn kindjes allebei besloten om vanmiddag siësta te houden, ongekend hoe rustig het hier momenteel is. En ik hoop dat ze daardoor vanavond ook weer wat vrolijker / rustiger zijn.



Maar ik snap dat het voor jou niet echt heel lekker rustig buitenzitten is.Er wordt ook geschreeuwd als het weer niet mooi is en de kinderen spelen buiten, dus aan het weer ligt het niet. Het is ook geen huilen, het is naar elkaar schreeuwen ipv praten.
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbaar. Links van me hebben ze een peuter die nogal hard en op monotone toon constant 'mama' blert, aan de andere kant een ontevreden baby die ik alleen maar hoor huilen. Ik word knettergek van t lawaai, helaas voor mij ook binnen zitten.
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
quote:Bieb2.0 schreef op 30 juni 2015 @ 17:18:

[...]



Ben jij mijn buuv van 2 huizen verder? Ik heb ook zo'n fijn gezin naast me.

Bloedirritant.Haha, daar zat ik ook net aan te denken, misschien is het allemaal in dezelfde buurt...
Alle reacties Link kopieren
Ik word hier naar binnen gedreven door de rook van de buren die weer zo nodig moeten bbqen . Hoop dat het goede weer zo lang aanhoudt dat ze weer snakken naar een stukje vlees uit de jus
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Van de week hoorde ik buiten ook erbarmelijk kindergehuil.

Het duurde maar en het duurde maar.

Ik ben op een gegeven moment naar buiten gegaan: een man en een vrouw stonden keihard te krijsen tegen 1 peuter, meisje van 3 ongeveer en een iets groter jongetje.

Ik heb die 2 mensen toch op hun flikker gegeven!
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 30 juni 2015 @ 17:25:

Ik word hier naar binnen gedreven door de rook van de buren die weer zo nodig moeten bbqen . Hoop dat het goede weer zo lang aanhoudt dat ze weer snakken naar een stukje vlees uit de jusIk ook .Barbeknoeien bah:P
Alle reacties Link kopieren
Hoort tot de zomergeluiden. Zolang het geen boenkaboenkamuziek is vind ik alles goed.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:dubbeltje4 schreef op 30 juni 2015 @ 17:27:

Van de week hoorde ik buiten ook erbarmelijk kindergehuil.

Het duurde maar en het duurde maar.

Ik ben op een gegeven moment naar buiten gegaan: een man en een vrouw stonden keihard te krijsen tegen 1 peuter, meisje van 3 ongeveer en een iets groter jongetje.

Ik heb die 2 mensen toch op hun flikker gegeven!



Wauw, stelletje helden, maar wat stoer van jou! Heeft dat niet een nieuwe scheldpartij, tegen jou, opgeleverd?



Wij zitten hier gelukkig goed. Kleintjes spelen meestal voor, hebben we dus achter totaal geen last van.

Vervelend zeg, al dat gekrijs.
Hier gaat het met de buren de hele dag door. Die hebben een kind van bijna 2 wat alleen maar loeihard kan kraaien of gillen. En die vader praat aan 1 stuk door tegen dat kind.

"jank wheeeeh jank jank"

"Papa moet eten maaaakeeeennn"

"wieeeh wèèèh wreewh"

"Nee papa moet van mama éten maken"

"piep sputter klaag snotter"

"jamaar pppappa moet op t eten letten hé" ~stem octaaf hoger~

"bleeeeh wèèèh wrieeeeehhh"

~stem nog een octaaf hoger met stotter-multiplyer~

"pppapppa mmmmmmoetttt eettetteteeh maakkkkeehhhh"



En dan 5 min later:

"papa kus?" "weeeeeeh" "papa naar eten kijken?" "NEEEEEH WEEEEH" "papa kus???!!!" "WIEEEEEEEHHHHHHWEEEEEH" "papa eten maken?"



Deze mensen denken dat buiten hun tuin geen wereld meer bestaat en praten op een toon alsof ze een voetbalveld moeten overstemmen en na 2 dagen mooi weer kan ik ze wel wat doeeeeeen.
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 30 juni 2015 @ 17:39:

Hoort tot de zomergeluiden. Zolang het geen boenkaboenkamuziek is vind ik alles goed.Geloof mij retro, dit zijn geen normale zomergeluiden
Alle reacties Link kopieren
Vervelend dat je ze daar niet over kunt aanspreken.

Mijn vriend werkt voor 's nachts en we hebben hier ook wat buren met baby's.De buren weten dat, dus kinderen spelen meestal voor. (Ik woon in een straat waar in principe geen auto's kunnen komen) Zo is het achter stil en kan daar geslapen/gestudeerd/rustig in de tuin gezeten worden.
quote:GrumpyCat2 schreef op 30 juni 2015 @ 17:44:

Hier gaat het met de buren de hele dag door. Die hebben een kind van bijna 2 wat alleen maar loeihard kan kraaien of gillen. En die vader praat aan 1 stuk door tegen dat kind.

"jank wheeeeh jank jank"

"Papa moet eten maaaakeeeennn"

"wieeeh wèèèh wreewh"

"Nee papa moet van mama éten maken"

"piep sputter klaag snotter"

"jamaar pppappa moet op t eten letten hé" ~stem octaaf hoger~

"bleeeeh wèèèh wrieeeeehhh"

~stem nog een octaaf hoger met stotter-multiplyer~

"pppapppa mmmmmmoetttt eettetteteeh maakkkkeehhhh"



En dan 5 min later:

"papa kus?" "weeeeeeh" "papa naar eten kijken?" "NEEEEEH WEEEEH" "papa kus???!!!" "WIEEEEEEEHHHHHHWEEEEEH" "papa eten maken?"



Deze mensen denken dat buiten hun tuin geen wereld meer bestaat en praten op een toon alsof ze een voetbalveld moeten overstemmen en na 2 dagen mooi weer kan ik ze wel wat doeeeeeen.Ja zoiets dus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven