Fijn aan je huis

29-03-2017 19:50 138 berichten
Noem 1 ding aan je huis wat jij super fijn vindt. Naast de dingen als wel/niet thuis komen bij man/kinderen en degelijke..



Dus eigenlijk de dingen in jou huis het extraatje geven zoals een spa, lounge bank dat soort dingen



Voor mij het feit dat mijn huis vrij staat! Heerlijk nooit geluid van buren meer!
Mijn gerenoveerde eetkeuken en mijn grote woonkamer. Ik woon op een flat, maar heb best veel ruimte.
Alle reacties Link kopieren
Het licht.

Mn hoe de zon 's middags door onze glas-in-lood ramen schijnt.
De open haard in de winter (heerlijk glas rode wijn erbij)
Alle reacties Link kopieren
Het uitzicht over het water (buurtsloot) met meerkoetjes, zwanen, reigers etc.
quote:MijnNaamIsHaas73 schreef op 29 maart 2017 @ 19:56:

Het uitzicht over het water (buurtsloot) met meerkoetjes, zwanen, reigers etc.Arg ik woon ook aan het water maar wordt deze tijd van het jaar echt gek van het ganzen gekrijs :(
Alle reacties Link kopieren
Uitzicht op een vijver, grote gezamenlijke tuin, dichtbij de duinen, grote badkamer met bad en aparte douche.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Het licht.

De badkamer.

De ruimte.



De buurt
quote:Enmascarar schreef op 29 maart 2017 @ 19:51:

Voor mij het feit dat mijn huis vrij staat! Heerlijk nooit geluid van buren meer!Hier sluit ik me 100% bij aan!
quote:viva-amber schreef op 29 maart 2017 @ 19:57:

Uitzicht op een vijver, grote gezamenlijke tuin, dichtbij de duinen, grote badkamer met bad en aparte douche.Je mocht maar 1 ding noemen
Alle reacties Link kopieren
Klein huis, maar staat vrij. Heerlijk!
Wat niet? Heb een heel fijn gerenoveerd huis met beneden veel ruimte, aparte keuken met raam en lichttunnel, aparte eet- en woonkamer. In de woonkamer een pui waardoor ik naar de tuin en de openliggende velden er achter kan kijken. Een ruime tuin en fijn burencontact. Vloerverwarming met parkettegel (I mijn vloer).



In huis zelf een heel fijne, mooie cognackleurige bank waar ik iedere dag nog heel blij mee ben en mijn oude klooster kast, die nu gebruikt wordt als platenkast (het pronkstuk tijdens een rondleiding door het huis ). En mijn koloniale rode dressoir, heb 'em nu bijna 10 jaar en ben er nog niet op uitgekeken. Noem het dan ook liefkozend 'mijn erfstuk'.
Oeps, 1 ding dus. Sorry!
Oh ja. Één ding.

Sorry
Alle reacties Link kopieren
De buurt, met stip op 1. We wilden persé in een bepaald postcodegebied wonen. Hadden echter een beperkt budget en waren niet de enige die hier op zoek waren naar een woning - het is gelukt (zitten wel al 6 maanden in een verbouwing...)



Maar ben daarnaast ook blij met onze achterom (hebben weinig huizen hier) onze zonnige tuin op het zuiden en onze open haard
Geen hypotheek meer (mag dat ook?)
Alle reacties Link kopieren
Dat we het verbouwd hebben op een manier die bij ons en ons leven past zonder 'gangbaar' te denken en dat dat helemaal geweldig is en klopt met hoe we het bedachten! Licht, lucht, rust en comfort. Zalig. Ik ga hier hoop ik nooit meer weg.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Mijn man... het heerlijk warm thuiskomen bij iemand die om je geeft.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
En dat we in een groot gebouw wonen waar geen conflicten zijn en de VVE regelmatig een burenfeestje organiseert in de benedenhal waardoor we elkaar allemaal kennen en dus ook makkelijk bij elkaar aanbellen in tijd van 'nood' en elkaar helpen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Lekker ruim vrijstaand huis! Heerlijk om ruimte te hebben in en om je woning.
summer is a state of mind
En mijn uitzicht, ik zie vanuit mijn woonkamerraam alleen maar lucht en bomen, heerlijk.
quote:pejeka schreef op 29 maart 2017 @ 20:12:

Mijn man... het heerlijk warm thuiskomen bij iemand die om je geeft.Maar hoort je man bij het huis dan? Die van mij verhuist gewoon mee hoor
Dat het huis zo heerlijk licht is!
Het uitzicht woon aan een kanaal met tegenover ons huis een natuurgebied

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven