Fijn aan je huis

29-03-2017 19:50 138 berichten
Noem 1 ding aan je huis wat jij super fijn vindt. Naast de dingen als wel/niet thuis komen bij man/kinderen en degelijke..



Dus eigenlijk de dingen in jou huis het extraatje geven zoals een spa, lounge bank dat soort dingen



quote:pejeka schreef op 29 maart 2017 @ 20:12:

Mijn man... het heerlijk warm thuiskomen bij iemand die om je geeft.Bij mij ook. Maar de vraag in de OP is wat fijn is aan je huis naast partner/kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Dat we in een woonwijk wonen, maar voor en achter een vrij uitzicht hebben met schuin weg een groot schoolplein die mijn kinderen zien als een verlegde voortuin. Genoeg vriendjes om mee te spelen!
Dat we, ondanks dat het een gewoon rijtjeshuis is, zowel voor als achter vrij zitten. Hebben amper inkijk en dat vind ik luxe!
Alle reacties Link kopieren
Onze aangebouwdebijkeuken / serre.heerlijk warm nu met het zonnetje erop .

En in de wintermaanden geniet ik van de extra ruimte. Nooit meer over schoenen ,jassen en tassen struikelen .
De plek waar het staat.... rustige woonwijk met water en veel groen. School op fietsafstand en niet te grote stad.
Alle reacties Link kopieren
Ik word blij als in september de renovering van de badkamer, keuken en wc klaar is. We krijgen een grotere badkamer, denk dat ik daar dan heel blij van word.
•°: Don't be the same, be better!
Alle reacties Link kopieren
De serre/ tuinkamer/ lichte eetkamer aan de grote groene tuin op het zuidoosten. Dat ding dus waar je al 's ochtends vroeg in het warme zonnetje met groen uitzicht je kopje koffie kan drinken.
Alle reacties Link kopieren
Vrijstaand, omsloten door het groen van hagen en bomen, zien geen andere huizen, weg of wat dan ook als we naar buiten kijken.
Ik woon echt aan de bosrand, heerlijk vanuit je voordeur het bos inlopen. Groot natuurgebied, dus lekker wandelen tussen de herten en wilde koeien en paarden.
Alle reacties Link kopieren
Één ding?



Dan de tuindeuren in de woonkamer.
Alle reacties Link kopieren
de buurt denk ik dan, we wonen in een rijtjeshuis in een rij van 4 huizen en daar om heen allemaal vrijstaande huizen. dus voor ons rijtje ook erg veel ruimte. grote voor en achter tuin. veel kinderen in de straat en een grote speeltuin an het eind van de straat en er komt alleen bestemmingsverkeer dus de kinderen kunnen rustig op straat spelen
De tuin die niet meer op het zuiden ligt! Wat heerlijk om niet meer weg te bakken in de tuin en altijd zowel zon als schaduw in de tuin te hebben
Alle reacties Link kopieren
Dat ik er waarschijnlijk volgend jaar weer weg kan
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
Alle reacties Link kopieren
Dat het mijn (ons) huis is!

Nadat ik uit mijn fijne thuis weg moest omdat ex de relatie verbrak en ik niet in het huis kon blijven heb ik een aantal jaren in particuliere huurwoningen gezeten. Nu met mijn huidige man een vrijstaand huisje in ons dorp kunnen kopen.
Parkeren op de oprit, yeah!
Van ons oude huis (waar we nu nog wel wonen): dat het verkocht is.



Van ons nieuwe huis (die nu nog gebouwd wordt) vind ik op dit moment het leukste dat die een dwarskap heeft, waardoor meer ruimte en licht op zolder en het ziet er leuk uit van buiten en binnen.
Alle reacties Link kopieren
Onze tuin! Echt zo fijn om met mooi lente weer met dochterlief in de tuine te spelen na haar slaapje in de middag
If you can dream it, you can do it.
Overdekt terras grenzend aan de living
Alle reacties Link kopieren
Ik woon nu sinds oktober in het huis van mijn vriend. Ik heb nog niet echt een überfijn iets hier in huis, of een eigen plekje, maar we hebben samen onlangs een nieuwe mega loungebank gekocht. Het is echt een fijne gezinsbank en ik voel me heerlijk zodra ik daar op ga zitten of liggen.
Alle reacties Link kopieren
Klein (eigenlijk te klein) huis. Maar door de ligging wil ik hier never nooit meer weg. Tuin aan de rivier. Vrijstaand. Origineel glas-in-lood.

ons poppenhuis!
De schommel in de ruim 100 jaar oude boom in onze tuin
Alle reacties Link kopieren
Ik zit even na te denken, want mijn huis is niet heel bijzonder...het is best wel klein....gehorig...weinig ramen....veel inkijk in de tuin...alles super simpel. Maar toch voel ik me hier heel gelukkig, omdat het mijn eigen plekje is en het er gezellig is.



Als ik toch iets moet kiezen ga ik voor de redelijk ruime tuin. Mijn konijnen & kat hebben hier de grootste lol.
Alle reacties Link kopieren
Fijn topic! Waar we ooit nog zullen wonen, nooit zullen we zo'n fijne tuin hebben als nu. In de ochtend en middag zon, windstil, volledige privacy. O ja, de buren horen ook een beetje bij een huis toch? Al onze straatgenoten zijn zo leuk! We hebben goed contact, maar lopen de deur niet bij elkaar plat. Precies goed.
't Is al met al een heel gedoe
Mijn slaapkamer.......man zegt de garage maar ja dat is zn man cave
Alle reacties Link kopieren
Dat mijn vader zijn hele leven in dit huis heeft gewoond en ik met een onderbreking van 13 jaar ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven