Foto op canvas... waar? Met of zonder lijst?

07-04-2015 15:53 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft onlangs een foto laten afdrukken op canvas? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Iedereen heeft alleen maar lovende opmerkingen.

En heeft iemand ervaring met een canvasfoto in een baklijst?

Een canvas foto lijkt me namelijk "kaal" aan de muur, maar of zo'n baklijst nou mooi is? Ik twijfel. Wie helpt?

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik laat het altijd bij de Hema doen. Niet al te duur, goede kwaliteit. Zelf vind geen lijst geen gemis. De foto loopt helemaal over de randen door, dat vind ik zelf een mooi effect geven waardoor ik een lijst niet mis
Ik heb goede ervaringen met herinneringen op linnen.

Ik heb ze zonder lijst.
Ik heb er meerdere hangen in huis van webprint, allemaal zonder lijst. Ik vind zonder lijst mooier dan met.
Alle reacties Link kopieren
De foto heeft een hele witte achtergrond. De rand zal dus ook wit zijn. Nu zag ik op een site er een waar je de rand kan kleuren, maar dat lijkt me ook niet mooi. Misschien dan toch de muur verven.

Herinneringen op linnen werkt wel gemakkelijk. Bij Bestecanvas loop ik steeds vast en kan ik van een staande foto geen vierkante maken. Dus zelf vierkant gemaakt, wil íe m niet uploaden.... En de hema is duurder, maar heeft nu een kortingsactie...

Maar dus nog geen ervaringen met zo'n baklijst?
Herinneringen op linnen heet die waar ik ze bestel. Zonder lijst, gewoon zo. Met lijst wordt het zo pompeus vind ik persoonlijk, maar ik heb dan ook grote foto's. Voor kleintjes zou ik misschien wel een lijstje doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kirikou schreef op 07 april 2015 @ 16:01:

Ik heb goede ervaringen met herinneringen op linnen.

Ik heb ze zonder lijst.Ik ook.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
Bij Webprint ziet het voorbeeld er heel slecht uit. Terwijl het systeem aangeeft dat de foto goed is.
Alle reacties Link kopieren
Maar de uitsnede is bij webprint mooier dan bij herinneringen op linnen. Zo schiet het dus niet op
Ik heb super goede ervaringen met herinneringenoplinnen. Wij hebben een grote natuurfoto aan de muur (zelf geschoten in Frankrijk). T'is helemaal niet kaal zonder lijst .
Alle reacties Link kopieren
Bij de Hema zonder lijst.



Ik vind het niet erg als een deel vd foto doorloopt naar de omslag tenzij het 1 deel is, dan snij ik de foto anders uit ( ruimer)



Een goede kwaliteit foto is wel van belang
Je bent zelf een theepot
Goede ervaringen met Herinneringen op linnen! Had zelf een 'bijzondere' wens waar geen optie voor was in het programma. Heb gemaild met ze en het resultaat is erg mooi (eerst een proef via de mail ontvangen). Zou jij ook kunnen doen met die uitsnede
Alle reacties Link kopieren
Toch gekozen voor de Hema. Daar kon ik de foto precies op de plek zetten waar ik bij andere sites iets wou schuiven wat dus niet lukte. Hoop dus dat hij ook exact zo afgedrukt wordt.

Ik heb trouwens voor canvas gekozen omdat hij recht tegenover een groot raam komt te hangen. Daar hangt nu een grote lijst waarin ik altijd het raam zie.

Nog vijf dagen wachten.... spannend.



En dus geen baklijst....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu twee keer een foto op canvas laten drukken bij bestecanvas.nl, zag er mooi uit. De verzendtijd is wel 3-7 werkdagen, ik weet niet hoe het bij andere webwinkels is.
Alle reacties Link kopieren
Deze week voor het eerst gebruik gemaakt van canvasdeal.nl, erg tevreden over. Zonder lijst trouwens, dus daar geen ervaring mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven