fotolijst Ribba Ikea zakt door..

14-09-2013 19:35 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



De titel zegt het al, we hebben een Ribba Fotolijst gekocht bij de IKEA formaat 50 bij 50 centimeter.

Het lijkt er op dat de haakjes die erbij zitten (om de spijker op te hangen) niet sterk genoeg zijn. De bovenkant buigt nu door en ik ben bang dat het schilderij op een begeven moment op de grond zal vallen omdat de haakjes een keer door gaan buigen.



Heeft iemand ook dit probleem met dit formaat schilderij?

Wij hebben 2 spijkers gebruikt wat genoeg zou zijn kijkende naar het gewicht.

Misschien is in dit geval goedkoop = duurkoop van toepassing?

Heeft iemand misschien een tip of herkent iemand het probleem?



Ik was al aan het overwegen om nieuwe ' haakjes' te kopen die niet doorbuigen maar ik weet niet of het karton aan de achterkant van he schilderij dat houd.



Tips zijn welkom!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou even terug naar Ikea gaan, dit heb ik nooit gezien. En ik heb behoorlijk wat Ribbalijsten (gehad).



Ik snap je probleem ook niet, die haakjes klem je toch tussen glas en achterkant, dus hoe kan er dan iets doorbuigen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hetzelfde probleem met een lijst van de ikea.

Die van ons is circa 1 meter bij 80 cm.
Alle reacties Link kopieren
hmm zou dat het probleem zijn dat ik het haakje alleen aan het karton heb geklemd....het lijkt alsof het haakje niet genoeg ' hou vast' heeft en daarom door gaat buigen.

Ga straks meteen even kijken!
Alle reacties Link kopieren
jammer he valisa! ben al aan het denken om een plankje te kopen die ik monteer aan de muur, en om de schilderijen daarop te ' zetten' zeg maar.

Maar eerst ga ik nog eens goed controleren of ik de haakjes zelf wel goed genoeg bevestig heb.Even kijken of het verschil uitmaakt als ik het haakje alleen aan het karton klem of aan het karton en het paspertout.
Alle reacties Link kopieren
Het moet ook alleen aan de achterkant, niet om het passe-partout. Bij mij is dat voldoende, maar ik zie nu dat dat niet bij iedereen werkt om de een of andere reden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven