foto's van inbouw boekenkasten?

21-09-2016 10:10 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi, we willen een mooie kast in ons huis laten bouwen in de woonkamer. Onderin dichte kastjes en bovenin schappen voor alle boeken. mag tot aan het plafond..

volop op pinterest aan het zoeken maar kom daar weinig tegen..

en ik heb een ontwerp in mijn hoofd maar lastig om over te brengen en toch bang dat het tegenvalt dus wil graag de kast in het echt zien..

heeft een van jullie een kast laten ontwerpen en laten inbouwen? zoja, zou je mij dan een foto willen mailen/pb-en/plaatsen? dank je wel!
Als ik build in bookcase op Pinterest zoek kom ik al bij meerdere dingen uit zoals dit;

Alle reacties Link kopieren
aaha de engelse term!
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk idee! (Totaal ODF topic dit, I know ) maar misschien kan ik het onthouden voor een volgend huisje hihi. Succes TO!
Haha ik vond het al zo gek dat je niks kon vinden. Sorry, Engels is zo'n beetje tweede moedertaal geworden. Succes ermee TO! En ja ik vind het ook erg mooi, maar geen plek voor hier in huis. Misschien ooit.
Alle reacties Link kopieren
mmm ook met engelse term kom ik op dezelfde resultaten uit..

bij ons is het op gewoon een grote wand.. ik vind het prachtig de schappen in de muur zeg maar (dus stukken uit de muur gehakt) maar dat kan denk ik niet zomaar toch?
Tja, hoe dik denk je dat je muur is?
Alle reacties Link kopieren
Is je google nog steeds stuk ?
Ligt eraan of het een draagmuur is denk ik. Ik zou toch even een bedrijf zoeken die kasten maakt en vragen om langs te komen om de opties te bespreken.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ouders hebben zoiets gewoon op de muur laten maken (van muur tot raamkozijn), dat kan dus ook!
Alle reacties Link kopieren
Echt? dus niet met hout maar gewoon hetzelfde spul als de muur?
Alle reacties Link kopieren
quote:viennas schreef op 21 september 2016 @ 10:47:

Is je google nog steeds stuk ?

Ik dacht hetzelfde. Ik ben laatst op zoek naar hetzelfde geweest en had juist ontzettend veel resultaten. Boekenkast op maat is een goede zoekterm.

Wij hebben het nog niet laten doen, de offerte die we hebben opgevraagd vonden we niet mooi genoeg om te laten doen en vooral ook veel te duur.
Alle reacties Link kopieren
quote:ilske79 schreef op 21 september 2016 @ 10:50:

Echt? dus niet met hout maar gewoon hetzelfde spul als de muur?Je wil dus een boekenkast met gestucte planken en zijwanden zeg maar?
Jij kan echt niet Googlen he?



Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook eens zoeken op "kastenwand" en "wandkast"; bij die termen krijg ik ook aardig wat resultaten.
Alle reacties Link kopieren
Wat is jullie budget eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Het kost veel geld, een kast op maat.

Goedkoopste optie was bij ons heel veel Billie op een rij. Hebben ook deurtjes.
De term die je zoekt is built in shelves drywall



Alle reacties Link kopieren
thanks marrie! ja eigenlijk gestucte kast... als dat kan? maar dan helaas wel op de muur want de muur grenst aan die vd buren dus kunnen we moeilijk de bijl inzetten
Alle reacties Link kopieren
madderijn, heb je een foto vh resultaat?
Alle reacties Link kopieren
dat is precies wat we zoeken inderdaad maarrrrr door wie en hoe kunnen we dit in godsnaam realiseren?
quote:ilske79 schreef op 21 september 2016 @ 14:45:

dat is precies wat we zoeken inderdaad maarrrrr door wie en hoe kunnen we dit in godsnaam realiseren?Door een extra 'muur' ervoor te bouwen en daar je kastjes/nisjes/plankjes whatever in te bouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:ilske79 schreef op 21 september 2016 @ 14:45:

dat is precies wat we zoeken inderdaad maarrrrr door wie en hoe kunnen we dit in godsnaam realiseren?Nogmaals, wat is je budget?
Alle reacties Link kopieren
Als je wat handige handen in de buurt hebt kom je misschien ook nog best een eind met termen als "Ikea hacks". Met de Billy's en Expedit/Pallax kom je dan al een heel eind.







[BRON]
"Wat heeft de wetenschap ooit voor ons gedaan?!" typte zij op haar blog.
Alle reacties Link kopieren
In theorie zou dat ook een slok op de borrel moeten schelen qua kosten.





[bron]

[tutorial]
"Wat heeft de wetenschap ooit voor ons gedaan?!" typte zij op haar blog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven