Funda: Steenrijk en (geen) smaak

25-09-2013 15:48 544 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het af en toe leuk om me op Funda te verbazen over dure huizen en de smaak van de eigenaren.



Post hier de juweeltjes en nachtmerries!
Mooi huis. Misschien een beetje veel wit nu, maar dat kan je zelf anders laten inrichten door je interieurarchitect/stylist. Grachtenpand in het centrum van Amsterdam met zwembad, dakterras en een grote garage.

Prinsengracht 516 Amsterdam
Alle reacties Link kopieren
quote:rtie schreef op 07 oktober 2013 @ 20:16:

Mooi huis. Misschien een beetje veel wit nu, maar dat kan je zelf anders laten inrichten door je interieurarchitect/stylist. Grachtenpand in het centrum van Amsterdam met zwembad, dakterras en een grote garage.

Prinsengracht 516 Amsterdam



Wow.....wat een huis...

Wie woont daar? Ik zie een babykamer, dus jonge mensen.

Wie kan dat betalen? Ongelooflijk, wat een luxe.
Alle reacties Link kopieren
Wauw! Daar zou ik zo kunnen wonen! Al zou ik niet helemaal weten wat ik met 5 badkamers moet. Een voor elke dag van de week, en in het weekend in het zwembad?
quote:hiltje schreef op 07 oktober 2013 @ 21:14:

[...]





Wow.....wat een huis...

Wie woont daar? Ik zie een babykamer, dus jonge mensen.

Wie kan dat betalen? Ongelooflijk, wat een luxe.Han de Groot (Metrixlab) zet Amsterdamse stulp te koop voor ¤ 4,5 miljoen
quote:hiltje schreef op 07 oktober 2013 @ 21:14:

[...]





Wow.....wat een huis...

Wie woont daar? Ik zie een babykamer, dus jonge mensen.

Wie kan dat betalen? Ongelooflijk, wat een luxe.Het enige wat ik mis is een lift.
Alle reacties Link kopieren
quote:rtie schreef op 07 oktober 2013 @ 22:15:

[...]



Han de Groot (Metrixlab) zet Amsterdamse stulp te koop voor ¤ 4,5 miljoen



hahaha, het was een retorische vraag maar nog antwoord ook.



Het is ook nog een leuke vent om te zien.



Maar, ach.....zoveel rijkdom zou me maar zenuwachtig maken dus ik houd het bij plaatjes kijken.
.
http://www.funda.nl/koop/delfgauw/huis- ... -54/fotos/



De buitenkant van dit huis op de eerste foto doet mij aan een evangelische kerk denken. De binnenkant ... , tja.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 28 september 2013 @ 22:30:

Typisch huis



http://www.funda.nl/koop/ ... buurtweg-17/omschrijving/Gaudi meets de Efteling.... brrrr
Absolute klassieker uit 2002 van MTV Cribs Mariah Carey's Tribeca tri-level penthouse

van 11,000 sq.ft. (3352,8 m2).



MTV Cribs Mariah Carey part 1 deel 1

Mariah Carey MTV Cribs (Almost Home) deel 2

Mariah Carey's House MTV Cribs deel 3 met o.a. haar kleedkamer en schoenenkamer.
Alle reacties Link kopieren
Amerikanen hebben een andere smaak dan Europeanen.



En de noord Europeanen houden volgens mij gemiddeld meer van modern en zuid Europeanen weer wat meer van klassiek en antiek.



Ik kijk altijd graag naar het programma "hoe heurt het eigenlijk" van Jort Kelder.

Daarin zie je elke week een amsterdamse "socialite" langs komen, ene Kim Grifhorst. Heeft een vriend met een vet salaris, een klein dochtertje (dat een palominopony voor haar verjaardag krijgt die kunstjes kent). Zij hebben een loft gekocht in Amsterdam en die moet nu ingericht worden.

Kim noemt iets nogal snel "gedateerd" en heeft iemand nodig die inricht want zelf heeft ze een gebrek aan creativiteit om in te richten. Het moet in ieder geval van "deze tijd", dus trendy zijn. Ik ben benieuwd wat dat gaat worden maar ik vrees ervoor.
Dat verschil tussen Amerikaanse en Europese stijl is me ook al vaker opgevallen. Ik hou best van klassiek, maar veel Amerikaanse inrichtingen vind ik echt wel wat tuttig en ouderwets. Veel meer roze/beige-achtige neutrale tinten op de muur ook, zoiets heb ik nog nooit in Europa gezien terwijl het in de VS heel veel voorkomt. Ik heb het idee dat Europese stijl moderner en lichter is.



Grappig eigenlijk. Geen idee hoe dat komt .
Alle reacties Link kopieren
Dit is ook wel een bijzonder huis.



Geheel in middleeeuwse / zeventiendeeeuwse (?) stijl ingericht.



Bouwjaar van het voorhuis is 1290.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Mooi huis! Ik vind de inrichting ook mooi, passend!
Alle reacties Link kopieren
quote:polala schreef op 04 november 2013 @ 12:59:

Dat verschil tussen Amerikaanse en Europese stijl is me ook al vaker opgevallen. Ik hou best van klassiek, maar veel Amerikaanse inrichtingen vind ik echt wel wat tuttig en ouderwets. Veel meer roze/beige-achtige neutrale tinten op de muur ook, zoiets heb ik nog nooit in Europa gezien terwijl het in de VS heel veel voorkomt. Ik heb het idee dat Europese stijl moderner en lichter is.



Grappig eigenlijk. Geen idee hoe dat komt .Ik vind dat amerikanen geen stijl/smaak hebben, zowel in kleding, decoratie als inrichting. Ze willen wel maar kunnen niet. Europeanen zijn echte trendsetters. Inderdaad, van die mint-groene muren, of oranje. Brrrr.
O o o, money doens't buy style, dat blijkt maar weer...



Leuk topic!
quote:merano schreef op 04 november 2013 @ 14:06:

Dit is ook wel een bijzonder huis.



Geheel in middleeeuwse / zeventiendeeeuwse (?) stijl ingericht.



Bouwjaar van het voorhuis is 1290.Wat een schitterend huis
Alle reacties Link kopieren
quote:rtie schreef op 07 oktober 2013 @ 22:15:

[...]



Han de Groot (Metrixlab) zet Amsterdamse stulp te koop voor ¤ 4,5 miljoen





Het commentaar eronder:"de wielen zijn goed weg gewerkt."

Alle reacties Link kopieren
Amerikanen hebben gewoon een klassiekere smaak en ze lopen soms wat achter in de mode en in de trends.



Maar mode en trends zeggen NIETS over wat mooi of smaak is.

Kijk maar naar de afzakbroeken die jongens dragen, met het kruis tussen hun knieen, en naar uggs. Neem me nou niet kwalijk, het is mode maar het ziet er niet uit.
Juweeltje.



Moderne penthouse van 4 verdiepingen met o.a. een glijbaan in New York Financial District.



OpenHouseNYC_2.10.13
Alle reacties Link kopieren
quote:rtie schreef op 04 november 2013 @ 22:49:

Juweeltje.



Een huis voor volwassen kinderen .
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
quote:rtie schreef op 04 november 2013 @ 22:49:

Juweeltje.



Moderne penthouse van 4 verdiepingen met o.a. een glijbaan in New York Financial District.



OpenHouseNYC_2.10.13



Wooow! Wat gaaf. En wat een ongelooflijke rijkdom ook. Vier verdiepingen penthouse in New York.



Hier een appartement met een waarde van 65 miljoen in New York

http://www.youtube.com/wa ... Y&list=PL0EB4240E09AFD9F7
In Gossip Girl wereld heel normaal, hoor
Alle reacties Link kopieren
Haha, hier nog een geinig filmpje. Over wat miljonairs niet kunnen betalen en biljonairs wel. Donald Trump, Bill Gates, de sultan of Brunai en de sjeik van Saudi Arabie.



Irritante amerikaanse commentator, maar wel leuk of je even te vergapen.



http://www.youtube.com/watch?v=UwxP_OZWWRg
Alle reacties Link kopieren
Trouwens heel irri filmpje want geluid en beeld loopt niet gelijk.



Wel absurd over de megajachten die ze hebben waar dan nog een aparte boot achter aan vaart om de auto's en helicopter te vervoeren......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven