glazen bakstenen in huis erg jaren 70?

21-05-2015 11:38 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de kamer moet een kleine afscheiding komen, ik dacht als ik nou een muurtje van glazen bakstenen laat metselen dan is het niet zo donker. Het lijkt mij een goede oplossing alleen twijfel ik of het niet vreselijk gedateerd gaat aandoen. Soms komen bepaalde trends weer terug, de glazen baksteen ook of is het wishful thinking.
Alle reacties Link kopieren
Alleen als ze oranje of bruin zijn



Ik denk dat het best mooi kan zijn!
Follow your heart, but take your brain with you....
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij oerlelijk, maar doe wat je niet laten kunt, jij moet er wonen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat echt vreselijk gedateerd. Kun je geen glazen plaat laten neerzetten? Of een laag muurtje in plaats van een volledige muur?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bang dat het echt passé is ;)



Misschien is een glazen wand een leuk idee. Die kan je laten bedrukken of eventueel laten bestickeren met een mooi foto.
Alle reacties Link kopieren
Boeien als dat jaren 70 is, als jij het mooi vind gewoon doen. Jouw huis jouw ideeën, alsof iemand anders daar ook maar iets over te zeggen heeft.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
Ik ken wel een stel dat in een "gewone muur" een soort raam hebben gemaakt van mat-glazen stenen.

Vind ik best mooi.



Maar volgens mij gebruiken ze het voornamelijk in badkamers?
Follow your heart, but take your brain with you....
Als je het mooi vindt, dan is het boeie wat een ander ervan vindt, toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik had een muur van glazen bouwstenen in mijn vorige huis, en ik vond (en vind) het prachtig.




Kan niet zeggen dat ik het lelijk vind.
Alle reacties Link kopieren
Mooi! Ik zeg doen!
Alle reacties Link kopieren
Smaken verschillen en jij moet doen wat jij zelf mooi vind TO

Eh ik vind ze oerlelijk en erg kantoor achtig aan doen. Ik zou eerder voor een roomdivider of gewoon een houten wandje gaan. Die laatste kunnen bovenin ramen als je echt een licht probleem hebt. Het ligt er denk ik voor mij aan waar de afscheiding voor bedoelt is.
Als jij het mooi vindt gewoon doen !

Ben jij toch de trendsetter?
Alle reacties Link kopieren
Als je nog heel lang in je koophuis blijft wonen, zou ik het doen zoals je het zelf het mooist vindt.



Als je op afzienbare termijn wilt verhuizen en de woning moet in de verkoop, zou ik het niet doen. Glazen bakstenen zie je alleen nog maar in badkamers en zelfs dat is al gedateerd. Dan zou ik voor een glazen wand gaan eventueel met ingebouwde zonwering.

Of een soort en suite constructie.

Of de glazen bakstenen wand op zo'n wijze doen dat het weer kan worden verwijderd in geval van verkoop.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
quote:zeefietser1 schreef op 21 mei 2015 @ 11:41:

Boeien als dat jaren 70 is, als jij het mooi vind gewoon doen. Jouw huis jouw ideeën, alsof iemand anders daar ook maar iets over te zeggen heeft.



Inderdaad. Ben je van plan je huis te koop te zetten na het plaatsen van het wandje ofzo?

En als je het wandje nu plaatst kun je hen toch ook weer weghalen als je je huis tzt wilt verkopen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een stukje van zwarte glazen stenen in onze badkamer muur. En dat staat echt niet jaren 70'.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 21 mei 2015 @ 11:54:

Als je het mooi vindt, dan is het boeie wat een ander ervan vindt, toch?



Exact!



Hoewel ik het dus erg lelijk vind
Alle reacties Link kopieren
Beter smaakvol en gedateerd dan modern en lelijk.
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je op Pinterest zoeken onder de zoekterm 'divider wall' voor nog meer inspiratie?
De toekomst is niet meer wat het was
quote:parbleumondieu schreef op 21 mei 2015 @ 13:10:

Beter smaakvol en gedateerd dan modern en lelijk.+1
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook een roomdivider neerzetten. Ik zag laatst nog zoiets in een woonprogramma en vond dat best een goede oplossing!

Verdeelt de ruimte, maar houdt het licht, simpel en speels.
quote:mdh schreef op 21 mei 2015 @ 12:03:

Als je op afzichtbare termijnKruising tussen afzienbaar en afzichtelijk?
Ik vind het overigens heel okee, zoals op de plaatjes hier. Best een moderne optie, als je het een beetje netjes doet
Alle reacties Link kopieren
quote:Pantax schreef op 21 mei 2015 @ 13:40:

[...]





Kruising tussen afzienbaar en afzichtelijk?



Oops
De toekomst is niet meer wat het was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven