Centraal Moderatortopic

21-08-2022 23:48 2244 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Technische update maandag 4 maart:


Anonimiseren is weer mogelijk, we hopen dat iedereen die wilde nu geanonimiseerd is.
Zo niet, horen we het graag.

We zijn op de hoogte van de inlogproblemen, de veelvuldige gateways en problemen rondom verspringen van de pagina en deze zijn ook doorgegeven.

Het pb box probleem hebben we ook doorgegeven.

Problemen rondom het niet zien van nieuwe postings en slotjes is doorgegeven.

De gekkigheid met de smileys staat laag op de prioriteiten lijst maar zijn we van op de hoogte.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.



_______________________________
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators zoals het wijzigen van topictitels, sluiten van topics, anonimiseren van accounts etc.

Melden van overtredingen, dubbele topics, verplaatsen van een topic kan ook in het 'meld het de mods' topic. Het is natuurlijk ook mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of een posting. Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: Forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door DPG vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis. Wanneer er toch off-topic berichten geplaatst worden, zullen wij deze verplaatsen naar het Napraattopic.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Als proef kunnen beleidsvragen nu ook in het 'vraag het de mods' topic en vragen over een ban of melding in het 'meld het de mods' topic. De linkjes staan verderop.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden:
Overig/algemene-voorwaarden/list_messages/480253

Huisregels:
Overig/huisregels/list_messages/480252

Het vorige deel van het CM topic
Overig/centraal-moderatortopic/list_mes ... #p34158150

Vraag het de mods, deel 8
overig/vraag-het-de-mods-deel-8/list_messages/504850

Evalueren van mod topics en beleidswijzigingen.
Overig/het-algemene-evaluatietopic/list_messages/467221

Bantopic 2.0
Overig/bantopic-2-0/list_messages/465162

Topics om na te praten over beleid, bans etc.
Met kletsen, Napraat 2024.4

overig/napraattopic-2024-4-met-geklets/ ... /504573

Waar meld je een bug op het Viva forum?
Overig/bugtopic/list_messages/459287?r= ... #p31123816

Update van Community Manager
Overig/community-manager-topic/list_mes ... #p28208953

Maak een melding van de bug per mail naar Communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan Forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar Forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Als jullie ons mailen, vermeld dan ook altijd je gebruikersnaam!

Met vriendelijke groet,

Moderators en Community Manager VIVA Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Even sticky maken?
Alle reacties Link kopieren Quote
Kan ik hier de plaatjesplakrechten aanvragen? En als ik me niet heel erg vergis was daar lang geleden geen sticky handleiding voor?
Alle reacties Link kopieren Quote
Sakura schreef:
22-08-2022 00:24
Kan ik hier de plaatjesplakrechten aanvragen? En als ik me niet heel erg vergis was daar lang geleden geen sticky handleiding voor?
Bij een x-aantalberichten kan je plaatjes plakken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij 200 berichten blijkt. Maar omdat het plakken niet lukt, dacht ik dat ik dat wellicht nog moet aanvragen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Met hulp van Altea is het helemaal goed gekomen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijn nieuw topic Mods!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Happy new topic :proud:
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi hoi en dat seaurt dingen enzeau.
Alle reacties Link kopieren Quote
Happy new topic! Maar haal even die lelijke spatiefout tussen moderator en topic weg alsjeblieft. :proud:
Dag mods, mag ik op anoniem?
Alle reacties Link kopieren Quote
Het topic 'Daten met iemand met DS: vraag voor ouders met kind met DS' is verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo mods, zouden jullie de titel van mijn topic aan willen passen? 'tijden' moet 'tijdens' zijn

gezondheid/intermittent-fasting-psylliu ... ges/492596
Hoi moderators, ik wil graag op anoniem!
Alle reacties Link kopieren Quote
S-Groot schreef:
23-08-2022 23:38
Hallo mods, zouden jullie de titel van mijn topic aan willen passen? 'tijden' moet 'tijdens' zijn

gezondheid/intermittent-fasting-psylliu ... ges/492596
Ik heb je titel aangepast.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dank je!
Alles loopt steeds vast op een beeldvullende reclame over een film.
Alle reacties Link kopieren Quote
Moiren schreef:
24-08-2022 20:15
Alles loopt steeds vast op een beeldvullende reclame over een film.
Dat kwam ik ook melden. Dat #*%+ ding gijzelt je hele scherm.
After ever nog iets.
Alle reacties Link kopieren Quote
Moiren schreef:
24-08-2022 20:15
Alles loopt steeds vast op een beeldvullende reclame over een film.
Wat vervelend! Ik geef het door.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het topic 'Bol.com levert iPhone 13 pro ter waarde van 1160 euro niet' is verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren Quote
Beste forummers,

Wij hebben jullie zorgen gelezen rondom het vluchtelingen topic en aanverwante topics. Mijn collega's en ik hebben dezelfde zorgen en tendens waargenomen over de afgelopen weken en zijn al een aantal dagen intensief aan het overleggen hoe we dit kunnen aanpakken op de korte én lange termijn. Ik denk dat we binnen een paar uur tot een tijdelijke oplossing komen en na het weekend zullen bepalen hoe nu verder.

Als jullie met elkaar over deze kwestie willen discussiëren zijn daar de napraat topics uitermate geschikt voor.

Voor inhoudelijke vragen aan ons kunnen jullie terecht in het vraag de mods topic.

Met vriendelijke groet, Moderator Viva.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het topic 'Autistisch of verlegen?' is verwijderd ivm provoceren, ongepast en stigmatiseren.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo mods, zouden jullie de titel van mijn topic entertainment/wat-is-jouw-favoriete-rad ... #p34171108 willen aanpassen naar 'Favoriete zender voor klassieke muziek?' Hij breekt nu net lullig af. Dank!
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
MarindaH schreef:
27-08-2022 16:02
Hallo mods, zouden jullie de titel van mijn topic entertainment/wat-is-jouw-favoriete-rad ... #p34171108 willen aanpassen naar 'Favoriete zender voor klassieke muziek?' Hij breekt nu net lullig af. Dank!
Heb de titel voor je aangepast. Veel plezier in je topic!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou heel graag een foto willen plaatsen in een topic maar hoe moet dit?
Blijf in jezelf geloven !

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven