Goede autostoel organizer

22-05-2016 19:10 26 berichten
De titel zegt het al: wat is nu een fijne autostoel organizer? Zo'n zak dus die je aan de voorstoelen hangt en waar je kinderen onderweg fijn hun rommel in kunnen bewaren.



We hebben er inmiddels 2x3 versleten wegens slechte kwaliteit (van dat zeil/plastic, dat ging scheuren).



Bij voorkeur een model waar een vakje in zit voor een iPad mini.
Alle reacties Link kopieren
zelf (laten) maken van stevig katoen. de tassen die mijn moeder 40 jaar geleden gemaakt heeft gaan nog steeds mee. groot achtervak en diverse kleinere voorvakjes met ritsen of gewoon open
Alle reacties Link kopieren
Op Pinterest staan patronen om het zelf te maken.



Of een schoenenorganiser



Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Zelf maken gaat hem niet worden, tenzij ik een coupeuse ervoor betaal.
Prenatal heeft ze, of heb je je eerdere exemplaren daar vandaan?
Deze hebben wij dus van Prenatal:



Ja, ook een set van Prenatal. Nu zijn ze daar wel wat te oud voor (6,5 en 4,5) dus wordt dat wat te kinderachtig.



Maar die scheuren dus.
Alle reacties Link kopieren
Babydump heeft hele stevige in het zwart met een middenstuk voor de tablet toevallig van de week bij de autostoel gekregen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze vorig jaar bij Xenos gekocht, ze waren er in verschillende formaten. Over duurzaamheid kan ik niks zeggen, alleen nog in de vakantie gebruikt (vriend moet heel vaak de achterbank plat leggen en allerlei grote spullen meenemen in de auto, het is dus niet handig als die zakken steeds in de auto zitten).



Edit: dit soort vakantie-artikelen komt vaak jaarlijks terug bij Xenos.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
quote:pat78 schreef op 22 mei 2016 @ 20:11:

Babydump heeft hele stevige in het zwart met een middenstuk voor de tablet toevallig van de week bij de autostoel gekregenAl gebruikt? Ze zien er wel oke uit, maar ben benieuwd van welk materiaal ze zijn gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees vaak dat mensen gewoon de schoenen organizer van Ikea gebruiken.
Al bij anwb gekeken? Daar hadden wij ze vroeger van. Helemaal van stof en prima kwaliteit. Is wel al een aantal jaren geleden dus weet niet of ze ze nog hebben.
Alle reacties Link kopieren
Wat doen ze er mee?!?! Wij gebruiken al jaren de cheap-ass Disney prinsessen organizer die ik ooit bij Kruidvat kocht.
quote:-Suze- schreef op 22 mei 2016 @ 20:54:

Wat doen ze er mee?!?! Wij gebruiken al jaren de cheap-ass Disney prinsessen organizer die ik ooit bij Kruidvat kocht.

Lelijk spul is niet kapot te krijgen.





(sorry, geen Disney prinsessen fan )
Alle reacties Link kopieren
Ik ook niet maar he, het werkt... En ik hoef er niet naar te kijken
Alle reacties Link kopieren
ikea
quote:-Suze- schreef op 22 mei 2016 @ 20:54:

Wat doen ze er mee?!?! Wij gebruiken al jaren de cheap-ass Disney prinsessen organizer die ik ooit bij Kruidvat kocht.Geen idee.
quote:elfje26 schreef op 22 mei 2016 @ 21:08:

ikeaDaar past geen iPad in denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Een mini toch wel? Als er ook een paar volwassen gympen in zo'n vakje past, zal een mini ipad toch ook wel lukken?!
Alle reacties Link kopieren
Bibi1973. Nee nog niet gebruikt wel uitvoerig bekeken en het viel mij op dat dat stevig aanvoelde. Hebben vorig jaar een minnie mouse ding gekocht bij de kruidvat en die was zo kapot
Alle reacties Link kopieren
Op Bol.com staan er een paar die er redelijk stevig uitzien:



https://www.bol.com/nl/p/ ... der/9200000040352659/?s2a

Ik ga maar eens bij Babydump kijken dan. Bedankt voor de tips!
Alle reacties Link kopieren
Foto van meisje en ipad is wat ze bij babydump hebben voor 15.95 uit hoofd gezegd
Alle reacties Link kopieren
Maar op de manier waarop dat meiske in haar autostoel zit, zal er aanzienlijke lichamelijke schade zijn als ze in een aanrijding komen. Ze zit helemaal niet stevig vast zo, zal door momentum flink naar voren geslagen worden bij een frontale botsing, en dan pas door de riemen tegengehouden worden met alle schade van dien. Brrrrr...



Hier trouwens ook een omgebouwde skubb, werkt prima. Ipad/tablet hebben ze altijd los op schoot (en ja, bij een frontale botsing zwiepen die ook de auto in, maar een flink boek komt net zo hard aan denk ik).
Alle reacties Link kopieren
quote:MadameHooch schreef op 23 mei 2016 @ 09:40:

Maar op de manier waarop dat meiske in haar autostoel zit, zal er aanzienlijke lichamelijke schade zijn als ze in een aanrijding komen. Ze zit helemaal niet stevig vast zo, zal door momentum flink naar voren geslagen worden bij een frontale botsing, en dan pas door de riemen tegengehouden worden met alle schade van dien. Brrrrr...



Hier trouwens ook een omgebouwde skubb, werkt prima. Ipad/tablet hebben ze altijd los op schoot (en ja, bij een frontale botsing zwiepen die ook de auto in, maar een flink boek komt net zo hard aan denk ik).

Op de manier zoals op de foto een spelletje doen lijkt me niet de bedoeling. Niet alleen gevaarlijk maar zeker ook een heel inspannende houding. Een filmpje kijken met de tablet in die houder lijkt me dan weer wel handig.



Die opmerking 'ze zit helemaal niet stevig vast zo': ze zit in een stoel waarin je met de reguliere autogordel vast zit, met daar dus ook bewegingsvrijheid in. Of pak jij nooit even iets uit een tas bij je voeten? Heel onveilig hoor
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven