Goede ervaringen nieuwe stofzuiger.

16-06-2014 14:14 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helaas heeft mijn 11 jaar oude Miele srofzuiger het net begeven

en aangezien opsturen erg duur is en mijn man er geen verstand van heeft zal her wel een nieuwe moeten worden...

We hebben geen huisdieren maar wel 3 vervuilende kids

Alle tips zijn welkom, bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Heb onlangs (na een Siemens die het slechts 3 jaar heeft volgehouden) toch maar weer een Miele gekocht en die bevalt weer erg goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb na een dyson, net vorige week weer een Miele gekocht. Blij mee. (Tip; koop hem bij de -ik-ben-toch-niet-gek winkel en als je dan ook nog eens overstapt naar een andere (goedkopere) energieleverancier, krijg je daar direct ¤175,- korting!!!)
Van de week een bosch gekocht. 2500 watt. Werkt perfect en met drie katten is dat wel handig...
Alle reacties Link kopieren
Heb een dirt devil rebel. Heel licht, zonder zak en mooi wit was 80,-
Geniet van elke dag!
Alle reacties Link kopieren
De Bosch Free, daar kan zelfs de Miele van mijn moeder niet tegenop.
Alle reacties Link kopieren
Wil nooit meer wat anders als een Miele
Alle reacties Link kopieren
Heb je geen repareercafe of zoiets bij jou in de buurt?

Als de garantie toch niet meer meespeelt
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle tips, ik ga alles uitzoeken..
Alle reacties Link kopieren
Wat is er kapot aan de Miele?



Tja, en wordt eentonig maar heb het hier vaker verkondigd beste stofzuiger prijs/kwaliteit blijft een Numatic bv een Henry.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Bosch met een heeeel lang snoer. Erg fijne stofzuiger!
Alle reacties Link kopieren
Na een Bosch en een Siemens heb ik nu al 5 jaar een Miele. Die bevalt me echt stukken beter! Ik wil nooit meer een andere dan Miele.
Ik heb een Dirt Devil, bevalt perfect met twee katten en zakloos vind ik persoonlijk ideaal.
Alle reacties Link kopieren
Dyson heeft het hier nog geen jaar uitgehouden. Mocht van de winkel kiezen: weer laten opsturen of een andere stofzuiger uitzoeken in bepaalde prijsklasse. Gekozen voor het laatste, een Sebo (Duits merk?). Doet het al acht jaar prima.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Hier een AEG en is 16 jaar oud en bevalt nog steeds goed.

Ik heb een hond en een vogel en stofzuig om de dag.
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden een Miele maar die had zo ze beste tijd wel gehad. Toen kregen we ook nog katten. Tijd voor iets anders. Na lang speuren hebben we gekozen voor de Dyson Animal Complete DC52. Was ¤600,- maar we hebben er geen seconde spijt van gehad.
Alle reacties Link kopieren
Zou overigens geen Dyson nemen als je iemand bent die werkelijk alles opzuigd met de stofzuiger, schijnen ze snel kapot van te gaan. Je mag er geen gruis of andere gekke grote stukken *(etc.), mee stofzuigen. We hebben de Miele erbij gehouden voor alle troep klussen haha
Alle reacties Link kopieren
Hier een Miele stofzuiger, 23 jaar oud doet het nog steeds
Help iedereen een handje
Alle reacties Link kopieren
quote:beaubailey schreef op 17 juni 2014 @ 19:10:

Zou overigens geen Dyson nemen als je iemand bent die werkelijk alles opzuigd met de stofzuiger, schijnen ze snel kapot van te gaan. Je mag er geen gruis of andere gekke grote stukken *(etc.), mee stofzuigen. We hebben de Miele erbij gehouden voor alle troep klussen haha



Koop je een stofzuiger van 600 euro en mag je niet alles opzuigen

Waarom dan gekocht omdat ze zo stil zijn



Marketing is top bij dyson maar als men nu echt kijkt hoe schoon de uitblaaslucht werkelijk is kun je juist beter niet voor een dyson gaan.



Zie: http://www.youtube.com/watch?v=dbFbqw8Hpxo



Ook zuigkracht en stofopname bij harde en tapijten vloeren is het een veel mindere stofzuiger.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle tips, ik heb geen idee wat er mis is met de Miele,

Maar heb net een philips gekocht, met idd lange snoer,

Bedankt allemaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:daj schreef op 18 juni 2014 @ 11:15:

Bedankt voor alle tips, ik heb geen idee wat er mis is met de Miele,

Maar heb net een philips gekocht, met idd lange snoer,

Bedankt allemaal.



Bedankt allemaal



Niemand heeft een Philips aanbevolen
Hier een dirt devil gekocht, en we wilden de oude miele naar boven doen zodat ik niet steeds liep te slepen met stofzuigers. Wat een baggerapparaat, mijn miele is weer snel naar beneden gegaan en de dirt devil doet boven dienst.





Ik zou een miele kopen, er is geen betere.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Roomba die dagelijks rondje woonkamer en keuken doet een een Philips voor op de bank en om de spinnenwebben weg te halen( wat ik dus weer eens moet doen:-))
Alle reacties Link kopieren
En waarom heb je dan voor een Philips gekozen? Wat gaf de doorslag?
Alle reacties Link kopieren
De prijs en deze was "beste koop" 2012, is licht, lange snoer en klein.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven