Goede ophanghaakjes voor badhanddoeken

23-08-2016 09:13 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een lange zoektocht achter de rug naar de ideale haakjes (die niet geboord hoeven te worden) om je badhanddoeken aan op te hangen. Ik heb al die van de ikea gehad met zuignapfunctie, nou die vallen om de haverklap op de grond. Vervolgens overgegaan naar haakjes met zo'n sterk plakkende achterkant van de Hema, maar helaas ook die vallen er regelmatig af (wel iets beter dan zuignappen). Voor keukenhanddoeken werken deze trouwens prima, maar op verpakking staat dat ze voor badhanddoeken zijn.....

Hopelijk krijg ik hier wat tips zodat mn handdoeken niet meer de hele tijd op de grond liggen
Kijk, luister en geniet... want mooier dan dit wordt het niet!
Alle reacties Link kopieren
Bij de action hebben ze ze ook
Alle reacties Link kopieren
Heb je die Ikea-zuignappen al eens nat gemaakt? Hier werken ze prima, als de ondergrond tenminste echt glad is.
Alle reacties Link kopieren
@Lariba, jup, ondergrond is superglad en heb met de zuignappen al alles geprobeerd om te kijken of ze dan beter werken, nat, droog, uit elkaar halen en weer in elkaar draaien, maar nee het valt na n tijdje gewoon weer op de grond.
Kijk, luister en geniet... want mooier dan dit wordt het niet!
Tesa haakjes met van die verwijderbare tape erachter.
Alle reacties Link kopieren
Een natte badhanddoek is best zwaar, grote kans dat dat te zwaar is voor zo'n zuignap. Heb je een radiator in je badkamer? Misschien daar een rekje aan hangen? Droogt ook nog beter omdat het meer uithangt
Je bent zelf een theepot
Heb je een verwarming, ik heb van die haakjes in mijn badkamer verwarming, die schroef je daarin zonder boren. Ik dacht bij gamma gekocht.
Alle reacties Link kopieren
Kun je niet de plak haakjes met hele sterke lijm bevestigen, of moeten ze er ooit weer af kunnen?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon zo'n rekje over de deur met hangers aan de binnenkant?
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Als je plakhaken zoekt, die van Command werken wél goed, in tegenstelling tot die van Tesa. Wij hebben er van die hele grote Ikea frames mee ophangen, en die hangen al 4 jaar zonder probleem. Command heeft haken die tot een gewicht van 3kg kunnen dragen.



En anders zo een kapstok om over de deur of kastdeurtje te schuiven?
Alle reacties Link kopieren
Of zo'n rekje dat in het bad hangt?
Ozo.
Alle reacties Link kopieren
Tesa tape haakjes



Heb vanaf 2009 4 haakjes in mijn badkamer bevestigd. 2 op een koude muur en 2 op een verwarmde muur. Heb tot op heden één haakje op de verwarmde muur een keer met een nieuw stukje tape moeten vastplakken. De rest zit nog muurvast.
Alle reacties Link kopieren
Helaas geen verwarming. Ook een rek aan de deur gaat niet omdat onze deur niet plat is van boven maar met zo'n groef, en anders gaat de deur niet meer dicht.



groenebroek& jusa, die klinken goed. Laten die geen moeilijk afhaalbare vlekken oid achter? Omdat het een huurhuis is moeten we het weer netjes achterlaten
Kijk, luister en geniet... want mooier dan dit wordt het niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:Friction-90 schreef op 23 augustus 2016 @ 09:32:

Helaas geen verwarming. Ook een rek aan de deur gaat niet omdat onze deur niet plat is van boven maar met zo'n groef, en anders gaat de deur niet meer dicht.



groenebroek& jusa, die klinken goed. Laten die geen moeilijk afhaalbare vlekken oid achter? Omdat het een huurhuis is moeten we het weer netjes achterlaten Volgens mij heb ik ergens wel al eens van die deurhaken gezien, voor dat type deur, weet alleen niet meer waar.
Alle reacties Link kopieren
Zoiets dus?



Alle reacties Link kopieren
Het Tesa tape geeft na verwijdering geen vlekken.
Alle reacties Link kopieren
quote:nephthys schreef op 23 augustus 2016 @ 09:35:

[...]





Volgens mij heb ik ergens wel al eens van die deurhaken gezien, voor dat type deur, weet alleen niet meer waar.



Hema heeft ze



Ze hebben deze rail en deze losse
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Als de ondergrond echt helemaal glad is dan blijven zuignap haken het best hangen als je er voor het aanbrengen haarlak op spuit.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 23 augustus 2016 @ 09:44:

[...]





Hema heeft ze



Ze hebben deze rail en deze losseMaar deze zijn toch echt voor een deur met een platte bovenkant volgens mij..
Kijk, luister en geniet... want mooier dan dit wordt het niet!
Alle reacties Link kopieren
Die van Nephtys moet passen, die zijn gemaakt voor opdekdeuren.
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 23 augustus 2016 @ 09:44:

[...]





Hema heeft ze



Ze hebben deze rail en deze losseDie zijn niet voor een opdekdeur.
Alle reacties Link kopieren
Wat is een opdekdeur?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben ze ook enkel:



Alle reacties Link kopieren
quote:nephthys schreef op 23 augustus 2016 @ 09:36:

Zoiets dus?



[img][/img]Jemig, die zijn duur ! Ik wist niet van het bestaan af en dacht eindelijk nu dan een mooie optie gevonden te hebben, maar dit is me te gortig. Jammer.
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 23 augustus 2016 @ 10:01:

Wat is een opdekdeur?Je hebt opdekdeuren en stompe deuren:





Opdekdeuren zijn veel eenvoudiger af te hangen (want de rand verdoezelt alle foutjes), en worden daarom veel in woningbouwwoningen e.d. gebruikt.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven