Log nu in om te reageren
  1. verba volant, scripta manent.
  2. Hema, paar weken geleden 3 euro per hoes :)
  3. Hema rocks qua kussenhoesjes :)

Common sense is not so common. Voltaire
  4. Die van HEMA zijn goedkoop. Je ziet het er wel aan af helaas.

Ik had ze ook. Na een paar weken toch wat duurdere gekocht.
  5. Hema heeft wel wat inderdaad zo te zien. Ik zoek echter hoezen van 50x50 en van 40x40
    En Hema heeft zo te zien alleen 50x50.
  6. Van de action zijn ze goed en goedkoop. Wij hebben ze al een hele tijd.

Never give up hope.
  7. Heb jij je kat goed opgevoed?

Hoewel het voor een hond de normaalste zaak van de wereld is om naar puppytraining te gaan, wordt van een kitten nog vaak gedacht dat die niet op te voeden is. Think again! Het is heel belangrijk om ook je kitty training te geven. Met deze vijf simpele tips voed je je kat op. #adv

Lees verder

8. zal ik eens zeggen HEMA ;-)

die goedkope van hun blijven heel mooi en ook goed wasbaar.
    Ik had wel een paar binnenkussens die kleiner waren maar even kleiner gemaakt op de naaimachine.
  9. Absoluut action! Riviera maisonlook voor 3 euro. Hoewel ik pas ook gave kussentjes bij de xenos heb gekocht voor 4,95.
  10. de Jysk!!! helemaal mijn (nieuwe) ding!!!

en xenos, action zijn ook heul leuk...
  11. Ik weet niet hoeveel euro's goedkoop is, maar staat hier http://www.sierkussen.nl/ ... ijsop&pp=alles&size=40x40 cm,50x50 cm misschien iets voor je bij?

"Ik leg de lat lekker hoog, dan kruip ik er makkelijk onder door"
  12. Ik heb goeie kwaliteit plaid en kussen hoezen gehaald bij PRIMARK succes

zorg dat je nooit in de Cul de sac terechtkomt. Je hebt je leven zelf in de hand.
  13. Ik heb hele leuke bij Zeeman vandaan! 2 euro per stuk. Heb ze al 2 jaar en zien er nog goed uit!
  14. hier ook eentje die gaat voor Zeeman.
  15. Lapjes op de markt?
  16. Zeeman en Action!

Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
  17. Ik ben op kussen-hoezen-jacht geweest.. Bij de V&D heb je leuke hoezen voor redelijke prijs... Sowieso neutrale in verschillende kleuren vanaf 5 euro, geloof ik.. Suc6!
  18. Lapje / couponnetje scoren en zelf maken?
  19. Vandaag goed geslaagd bij zeeman voor 1,99 per hoes en wat neutrale bij Hema.

Dank voor de tips!
  20. www.envelop.eu keuze uit meer dan 1000 kussenhoezen echt geweldig!
  21. [...]
    ModeratorViva wijzigde dit bericht op 20-04-2017 18:18 met 96%: spam
  22. Weet niet of je handig bent maar zelf maken? Kussenhoezen zijn wdb wel echt geschikt voor startende naaisters. Rechttoe rechtaan. Maak ze van leuke stofjes die je soms al onbewust zelf in huis hebt, bv heb er eentje van gaaf shirt v mn dochter, oud dekbedovertrek, achterkant van geblokt tafellaken v zeeman. Kost je dan vrij weinig.
    Meeste stoffen zijn nl ook 6,95 pm, tenzij je ze allemaal hetzelfde wilt, vind ik het zelf niet veel goedkoper om allemaal verschillende stofjes bij bv jan sikkes te halen.
  23. Maar je hoeft toch geen meter te halen per stofje? Ik maak ze ook zelf. Bij kwantum hebben ze mooie stoffen voor 5 pm.
  24. Oh ja oud topic...