gordijn vraagje

26-09-2014 17:04 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik heb vandaag bij een winkel de Prijs van nieuwe gordijnen laten Berekenen maar ik begreep iets niet. Ze zeiden dat ik 5,5 banen nodig had maar voor zes banen moest betalen en ze wisten niet zeker of ik de rest van de stof wel zou krijgen want dat hangt af van het ateljier of ze het genoeg vinden. Maar ik betaal tog gewoon voor die stof? Ik wil die stof wel hebben omdat mijn oma goed met de naaimachine is en ze wel kussentjes wilde maken. Had ze al gezegd. Waarom krijg ik de stof niet, iemand daar ervaring mee??
Alle reacties Link kopieren
Niemand??
Alle reacties Link kopieren
Misschien kan je vragen of de winkel even met het atelier contact op kan nemen. Dan weet je zeker waar je aan toe bent.

Ik zou denken dat je die stof gewoon kunt krijgen, zoals je zelf al zegt; je betaalt er immers voor.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat de winkel er geen toezegging over wil doen. Zij zouden dat toch bij de bestelling door moeten kunnen geven? Klinkt als een gebrek aan service.



Wij kregen het overigens wel, zonder vragen, dus het moet kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, dankjewel voor de tip maar mijn vriend had dat okk al gevraagd maar volgens de verkoopster kon dat niet. Atelier stond in Polen en ze werkten volgens een vast systeem? Aan uitzonderingen deden ze niet. Ze wilde via het hoofdkantoor vragen maar ze kon me niets verzekeren. Heel vaag allemaal.
Alle reacties Link kopieren
PS misschien dat ze die halve baan voor een andere klant willen gebruiken, zodat ze een baan twee maal kunnen verkopen. Maar netjes is dat niet.
Alle reacties Link kopieren
Vind het inderdaad ook slechte service flipflopje. Winkel is best goedkoop gordijnen ook, maar kwam tog op een flink bedrag uit. Dan wil ik ook gewoon mijn stof.
Alle reacties Link kopieren
quote:flipflopje schreef op 26 september 2014 @ 17:21:

PS misschien dat ze die halve baan voor een andere klant willen gebruiken, zodat ze een baan twee maal kunnen verkopen. Maar netjes is dat niet.Daar zou ik nou niet meteen aan denken. Misschien vinden ze het gewoon te veel gedoe.
quote:damina schreef op 26 september 2014 @ 17:20:

Hoi, dankjewel voor de tip maar mijn vriend had dat okk al gevraagd maar volgens de verkoopster kon dat niet. Atelier stond in Polen en ze werkten volgens een vast systeem? Aan uitzonderingen deden ze niet. Ze wilde via het hoofdkantoor vragen maar ze kon me niets verzekeren. Heel vaag allemaal.Ik zou denken: als zij geen contact kunnen opnemen met Polen, dan kan jij die order niet plaatsen....
Alle reacties Link kopieren
Probeer eens bij de hema, goeie kwaliteit, lage prijs
Alle reacties Link kopieren
Dan ja je toch naar een zaak met een atelier in Nederland?
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 26 september 2014 @ 17:36:

Probeer eens bij de hema, goeie kwaliteit, lage prijs

Dat valt dus reuze tegen!



Voor 2 relatief kleine ramen zou ik bijna 500 euro kwijt zijn.
Moet je even wachten op de 20% korting op alle raambekleding bij de HEMA. Die komt eens in de zoveel tijd voorbij.



Ik vind trouwens dat je moeilijk doet, waar gaat het over zeg. Pfff



Bovendien vind ik dat je juist dit soort dingen in NL moet houden, is goed voor de werkgelegenheid enzo.



En nog een bovendien: kussentjes in dezelfde stof als je gordijnen kan écht niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:WellieB schreef op 26 september 2014 @ 17:59:





En nog een bovendien: kussentjes in dezelfde stof als je gordijnen kan écht niet!Oh nee, waar staat dat?
Alle reacties Link kopieren
Hema ga ik proberen lila dankje. Hoop dat ze niet veel duurder zijn. Wachten op korting gaat em niet worden, wil ze zo snel mogelijk hebben.

En het maakt mij echt niet uit of het wel of niet kan wellie, die kussetjes dan maar geen hipster.
quote:damina schreef op 26 september 2014 @ 18:13:

Hema ga ik proberen lila dankje. Hoop dat ze niet veel duurder zijn. Wachten op korting gaat em niet worden, wil ze zo snel mogelijk hebben.

En het maakt mij echt niet uit of het wel of niet kan wellie, die kussetjes dan maar geen hipster.Hema, Praxis, Gamma, Leen bakker, volgens mij hebben ze allemaal wel een service mbt het maken van gordijnen.
Alle reacties Link kopieren
of je haalt stof en laat je oma de gordijnen (en kussentjes) maken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Oh WellieB, het is aan jou om te bepalen hoe een ander moet denken, handelen en inrichten?



Tsssssssss, wat een pokke mindset!
Alle reacties Link kopieren
Gordijnen worden in een atelier gemaakt. Dit is massaproductie en voor ieder onderdeeltje, denk stof knippen, banen aanelkaar naaien, plooien stikken is er een ander persoon. Het gordijn gast dus dat hele atelier rond. Het is dan niet echt haalbaar om de reststukjes bij ieder gordijn te houden. Als de winkel op de orderbon aangeeft dat de reststof mee moet komen is er alsnog een kans dat de reststof niet meekomt, vandaar dat de winkel niks belooft.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-03-2015 20:26
Reden: Laster
% gewijzigd
En dit Topic moest je daarvoor opdiepen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven