Grappige marktplaatsadvertenties

16-07-2014 22:23 82 berichten
Ik ben een beetje de tijd aan het doden (mijn poes is zoek en kan nog niet gaan slapen voor we weer een rondje gezocht hebben).



Ik kwam een paar bizarre advertenties op marktplaats tegen.



Zoiets bijvoorbeeld:



Leren bank vintage look!

Doe een schappelijk bod



Dit is de bank. Vintage dus.
Alle reacties Link kopieren
Jemig. Die wil je nog niet eens als je er geld bij krijgt hahahaha
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Ik zag een advertentie waarbij stond: niet bieden op zondag.

Kreeg echt de neiging om een tè belachelijk hoog bod te doen op zondag en dan af te wachten of er op gereageerd zou worden. (Om t dan af te doen met: ohnee sorry, ik lees nu pas...).
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt
Alle reacties Link kopieren
quote:riannerianne schreef op 16 juli 2014 @ 22:23:

Ik ben een beetje de tijd aan het doden (mijn poes is zoek en kan nog niet gaan slapen voor we weer een rondje gezocht hebben).



Ik kwam een paar bizarre advertenties op marktplaats tegen.



Zoiets bijvoorbeeld:



Leren bank vintage look!

Doe een schappelijk bod



Dit is de bank. Vintage dus."Vintage" Versleten zullen ze bedoelen. Die zou ik nog niet hoeven al kreeg ik er geld bij.
Er was ooit een vrouw die videobanden aanbood van gtst. Geniale advertentie; zal ff zoeken.
Haha!



Weet niet of dit echt was hoor.
Alle reacties Link kopieren
Beschrijving



volg je een opleiding in coaching - oid en heb je n oefenclient nodig?

als dit per telefoon kan mag je mij mailen

wel graag dan je naam je opleiding en het adres van de school erbij vermelden



ik reageer alleen op serieuze reacties



Alle reacties Link kopieren
Beschrijving



Lieve Marktplaatsmensen,





Ik ben erg boos en verdrietig en heb jullie advies nodig want ik kom er zelf niet uit. Ik ben 6 juni getrouwd met mijn grote liefde Mick. Hij was mijn eerste vriendje en ik kende hem al 9 jaar toen ik hem mijn Ja-woord gaf. Tenminste, ik dacht hem te kennen. Een lieve, attente, wat stille jongen. Dat verlegene aan hem vond ik juist heel erg aantrekkelijk.



Sinds onze trouwerij wonen we samen in 1 huis. Tot het WK begon heeft Mick nooit laten merken dat hij iets met voetbal heeft en hadden we het heel knus samen. Maar 1 dag voor het WK veranderde alles ineens. Niet alleen aan het gedrag van Mikje (zijn koosnaampje) maar ook aan het hele huis en aan Mick zijn uiterlijk. Hij loopt bijvoorbeeld iedere dag rond in dat vreselijke pak van die Roy Donders terwijl hij er eerst altijd aantrekkelijk hip uit zag. Ik schaam me rot als ik zo met Mick de straat op moet of als er onverwacht bezoek komt want hij ziet er echt niet uit zo.



Alle spulletjes van mij heeft hij zonder overleg in de garage gezet en alle meubels heeft hij toen ik op mijn werk was met oranje lappen afgedekt. De lakens van ons bed, ook oranje. Met als verrassing daaropeen lingerie-setje, natuurlijk ook oranje, dat ik verplicht tijdens elke wedstrijd aan moet. Ook de boodschappen bepaald Micky nu. Oranje soezen, tompoezen, paprikachips, wortelstamp, wortelsap, oranjebitter, er mag alleen nog oranje op tafel.



Ik heb de laatste weken helemaal niets meer te vertellen en ken mijn Mikje niet meer terug. Hij snauwt en schreeuwt en als Nederland moet spelen dan mag ik zelfs niet in de buurt van het grote flatscreen zitten omdat hij daar zenuwachtig van wordt, zegt hij. Dan mag ik alleen nog maar de huiskamer in als hij roept dat ik hapjes of een drankje moet brengen. En natuurlijk verwacht hij dat ik dat in dat verschrikkelijke lingerie-setje doe.



Nu kwam ik vanmiddag thuis van mijn werk en zag ik dat hij zelfs onze trouwfoto heeft vervangen door een foto van het Nederlands elftal. Sorry hoor, maar dat is toch niet normaal meer?Ik denk er nu heel serieus over om te gaan scheiden. Of oordeel ik te snel en moet ik maar hopen dat Mick na het WK mijn Mikje weer wordt?



quote:StoraHuntur schreef op 16 juli 2014 @ 22:35:

Haha!



Weet niet of dit echt was hoor.







Niet echt denk ik, ligt er wel erg dik bovenop.
Alle reacties Link kopieren
StoraHunter: hahahahahaha! Geweldig!
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Minnimouse, die laatste is echt te grappig.



Misschien een van zijn maten die Mikje een hak wil zetten?
Nep of niet ik ben er voor in de stemming.





"Of oordeel ik te snel en moet ik maar hopen dat Mick na het WK mijn Mikje weer wordt?"
Gevraagd chatcontact met mensen die ook veel levenservaring



ik heb veel meegemaakt en zou het fijn vinden ook mensen met levenservaring te leren kennen , die wel goed in relativeren zijn





En daar dan een creepy selfie bij.
Mooie fauteuil accepteren = 5000 euro cadeau !



Omdat je goede mooiespullen niet meer krijgtweggeven ,moeten adverteerders beloningen gaan uitloven om niet eeuwig met hun mooie spullen opgescheept te blijven .Dus: 5000 euro aan wie tegen zijn zin in toch de moeite neemt om deze leuke nettebank te liken .





Eh...



Wie kan me deze uitleggen?
Alle reacties Link kopieren
En wat dacht je van al die advertenties met 'gedragen/ gebruikte onderbroeken'...

Ieeeewhh
Alle reacties Link kopieren
Ik zag er laatst 1 voorbij komen van e.o.a. vent die zichzelf uitnodigde voor verjaardagsfeestjes. Foto van hem er bij met een feestmuts op en toetertje in zijn mond.
Alle reacties Link kopieren
Geloofwaardig verhaal over Mikje, vooral het gedeelte dat hij alleen nog oranje boodschappen in huis haalt.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
quote:mafalda schreef op 16 juli 2014 @ 22:56:

Ik zag er laatst 1 voorbij komen van e.o.a. vent die zichzelf uitnodigde voor verjaardagsfeestjes. Foto van hem er bij met een feestmuts op en toetertje in zijn mond.





Da's Kees



http://www.nieuws.nl/opme ... rjaardagen-op-Marktplaats
Alle reacties Link kopieren
quote:Susan schreef op 16 juli 2014 @ 22:59:

Geloofwaardig verhaal over Mikje, vooral het gedeelte dat hij alleen nog oranje boodschappen in huis haalt.Het gaat toch gewoon om het entertainment gehalte?
Alle reacties Link kopieren
Hahah mafalda bestaat die nog steeds?





Ja dus. Hij nam een taart mee en een cadeautje. Kees de Haan heet hij
Geniet van elke dag!
Alle reacties Link kopieren
welke vrouw wil wandelen met een getrouwde man rondom Arnhem



Ik weet dat mijn getrouwd zijn een heel groot struikelblok is, maar probeer het toch nog een keer.

Ik wandel gemiddeld 2 x in de week, vaak 2 uur, niet prestatiegericht, genieten is het belangrijkste.

Ik ben een 60 plusser, heb een vlotte babbel, zie er goed uit en goed gehumeurd.

Jij hoeft nergens aan te voldoen, ik kan je halen en terug brengen.

Ik woon in Duiven en wandel op de Veluwe ( tussen Arnhem en Apeldoorn ) in Montferland, maar andere gebieden zijn ook mogelijk.

Laat je iets horen?????
Iemand nog een Witte Flauteuil?



Grote witte flauteuil .. staat in de weg en wordt neit meer gebruikt. Mag we g voor weinig. Zonder de witte hoes is de flauteuil blauw met versieringen. LET OP: is zwaar!
quote:minnimouse schreef op 16 juli 2014 @ 23:01:

welke vrouw wil wandelen met een getrouwde man rondom Arnhem



Ik weet dat mijn getrouwd zijn een heel groot struikelblok is, maar probeer het toch nog een keer.

Ik wandel gemiddeld 2 x in de week, vaak 2 uur, niet prestatiegericht, genieten is het belangrijkste.

Ik ben een 60 plusser, heb een vlotte babbel, zie er goed uit en goed gehumeurd.

Jij hoeft nergens aan te voldoen, ik kan je halen en terug brengen.

Ik woon in Duiven en wandel op de Veluwe ( tussen Arnhem en Apeldoorn ) in Montferland, maar andere gebieden zijn ook mogelijk.

Laat je iets horen?????Zo, wat zou vrouw van de wandelaar daar nu van vinden he?
Alle reacties Link kopieren
Ik zag een beetje verderop een zelfde advertentie en die sprak mij aan omdat ook ik mijn grootouders niet gekend heb. Daarom zoek ik via deze weg een ouder echtpaar dat mij als hun kleinkind wil adopteren.Ik ben een 47 jarige vrouw.
Alle reacties Link kopieren
quote:riannerianne schreef op 16 juli 2014 @ 23:05:

[...]





Zo, wat zou vrouw van de wandelaar daar nu van vinden he?Die vindt het heerlijk dat zij niet mee hoeft te wandelen, ze kent haar man nu al een jaar of 40 en weet dat hij met wandelen echt wandelen bedoelt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven