Grappige marktplaatsadvertenties

16-07-2014 22:23 82 berichten
Ik ben een beetje de tijd aan het doden (mijn poes is zoek en kan nog niet gaan slapen voor we weer een rondje gezocht hebben).



Ik kwam een paar bizarre advertenties op marktplaats tegen.



Zoiets bijvoorbeeld:



Leren bank vintage look!

Doe een schappelijk bod



Dit is de bank. Vintage dus.
Oh, wat erg, die magnetron met een piemel erin.
Ja en ik hem doodleuk door appen aan mijn vriend "Goh ik wist niet dat je de magnetron te koop had gezet". Hahah die reed zowat de berm in van het lachen met zn vrachtwaggel.
Alle reacties Link kopieren
quote:mafalda schreef op woensdag 16 juli 2014 22:56 Ik zag er laatst 1 voorbij komen van e.o.a. vent die zichzelf uitnodigde voor verjaardagsfeestjes. Foto van hem er bij met een feestmuts op en toetertje in zijn mond.Kees.... Hahahahaaaaa
Alle reacties Link kopieren
quote:riannerianne schreef op 16 juli 2014 @ 23:04:

Iemand nog een Witte Flauteuil?



Grote witte flauteuil .. staat in de weg en wordt neit meer gebruikt. Mag we g voor weinig. Zonder de witte hoes is de flauteuil blauw met versieringen. LET OP: is zwaar!Ik vind dit meer een geval van een fouteuil, maar goed laten we daar niet te flauwteuil over doen
Alle reacties Link kopieren
quote:Bergje65 schreef op 16 juli 2014 @ 23:30:

[...]



Kees.... Hahahahaaaaa



Ja Keessieeeee!!!!!

Alleen dat toetertje in zijn mond had ik gedroomd zeker😄.
quote:GrumpyCat1983 schreef op 16 juli 2014 @ 23:28:

Ja en ik hem doodleuk door appen aan mijn vriend "Goh ik wist niet dat je de magnetron te koop had gezet". Hahah die reed zowat de berm in van het lachen met zn vrachtwaggel.Hij moet helemaal geen telefoon in zijn handen hebben en appjes bekijken tijdens het rijden!
Alle reacties Link kopieren
quote:mwcactus schreef op 16 juli 2014 @ 23:58:

[...]





Hij moet helemaal geen telefoon in zijn handen hebben en appjes bekijken tijdens het rijden!Dit.
quote:GrumpyCat1983 schreef op 16 juli 2014 @ 23:28:

Ja en ik hem doodleuk door appen aan mijn vriend "Goh ik wist niet dat je de magnetron te koop had gezet". Hahah die reed zowat de berm in van het lachen met zn vrachtwaggel.En volgende keer is het een levend persoon waar hij met zijn vrachtwaggel bijna tegenaan knalt.
Alle reacties Link kopieren
Ligt het aan mij of is die magnetron een beetje klein ?
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp niet dat mensen nog geld verwachten voor zoiets:







Ook al is het weinig.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Beschrijving



De dader van deze vandalen streek is niet te koop.

Alleen de stoel is een Artifort en te koop











"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Oh wat een heerlijk topic!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha! Een tijd geleden heb ik de trein gemist omdat ik in een boekwinkel op het station een boekje in handen kreeg met grappige Marktplaatsadvertenties. Ik heb zo hard gelachen! En mijn trein gemist.

Zelf heb ik eens Sinterklaasgedichtjes voor mensen gemaakt via Marktplaats. Lucratief was het niet (zakte te snel naar beneden), maar wel erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 16 juli 2014 @ 22:35:

Haha!



Weet niet of dit echt was hoor.Wat erg! Ik hoop zo dat dit nep is hahaha!
Alle reacties Link kopieren
quote:mafalda schreef op 16 juli 2014 @ 22:56:

Ik zag er laatst 1 voorbij komen van e.o.a. vent die zichzelf uitnodigde voor verjaardagsfeestjes. Foto van hem er bij met een feestmuts op en toetertje in zijn mond.Ik ga helemaal stuk om deze!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al meerdere advertenties tegen gekomen waarbij mensen een grafsteen aan bieden!!

Tussen de categorie tuin.. Vroegen ze 250¤ voor.
Zo af en toe bewaar ik 'rare advertenties' en deze is er een van :



Onopvallende man komt bij u graag de krant lezen!



Onopvallende man komt graag bij u de krant lezen. Hij neemt desgewenst zijn eigen lectuur mee. Hij is goed met dieren. Uur tarief… ¤ 25,-- 13 jan. '13 Jeanette P****

Amsterdam, NH



Er stond ook een foto van de betreffende lezende man bij....
quote:Beter.Laat schreef op 17 juli 2014 @ 09:02:

Zo af en toe bewaar ik 'rare advertenties' en deze is er een van :



Onopvallende man komt bij u graag de krant lezen!



Onopvallende man komt graag bij u de krant lezen. Hij neemt desgewenst zijn eigen lectuur mee. Hij is goed met dieren. Uur tarief… ¤ 25,-- 13 jan. '13 Jeanette P****

Amsterdam, NH



Er stond ook een foto van de betreffende lezende man bij....
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Oh en alle contactadvertenties op Marktplaats. Daar heb je toch datingsites voor?
quote:mendy schreef op 16 juli 2014 @ 23:39:

[...]





Ik vind dit meer een geval van een fouteuil, maar goed laten we daar niet te flauwteuil over doen



Oh heerlijk. Ik lag gisteren al krom om die advertentie, maar deze tekst maakt het helemaal af
quote:mwcactus schreef op 16 juli 2014 @ 23:58:

[...]





Hij moet helemaal geen telefoon in zijn handen hebben en appjes bekijken tijdens het rijden!Ja, dat dacht ik ook. Levensgevaarlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:meesje2010 schreef op 17 juli 2014 @ 07:48:

Ik ben al meerdere advertenties tegen gekomen waarbij mensen een grafsteen aan bieden!!

Tussen de categorie tuin.. Vroegen ze 250¤ voor.



Een tweedehands grafsteen??

Met naam en al?
Je bent zelf een theepot
De rubriek Contact en Opsporing is echt goud. Elke dag staan daar weer toppertjes bij in de geest van:



"Ben jij die knappe blonde vrouw in die open Mercedes sportauto die bij het tanken bij dit en dit Shell station even mijn kant op keek? Ik was die sjofele gozer die gas in zijn afgesleten Opel Corsa stond te prakken. Ik wil je graag nog een keer ontmoeten."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven