Groepsaccomodatie Friesland

11-11-2015 10:12 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet niet of het in de juiste rubriek staat.

Ik heb de taak gekregen om een familieweekend te regelen (jeujj).

Het gaat om 20 personen en ze willen dit keer naar Friesland.

Is iemand van jullie hier al eens geweest in een accomodatie wat goed is bevallen?



Alvast bedankt voor de tips en moeite.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom uit Friesland dus heb er niet zo heel veel ervaring mee (accomodaties waren over het algemeen verder weg), maar als iemand Appelscha voorstelt zou ik daar twee keer over nadenken.

Locatie is mooi, maar van binnen hetzelfde als 20 jaar geleden.
Stay Okay Heeg, inclusief lekker dagje zeilen vanaf Heeg.



Of zoeken naar kampeerboerderijen denk ik, succes!
Alle reacties Link kopieren
Trouwens,



Let bij accomodaties ook op de hoeveelheid "relax" meubels. Sommige accomodaties zijn echt gericht op groepen die veel doen/weg zijn dus wel veel eettafels en stoelen, maar niet altijd een lekkere hangbank voor iedereen.

Dit geldt natuurlijk over het algemeen en niet speciaal voor Friesland
Alle reacties Link kopieren
Schiermonnikoog of Ameland? Harstikke leuk! Het dorp appelscha is niks, maar omgeving wel. En willen jullie perse in een kampeerboerderij, of zijn huisjes ook goed? Kijk dan eens op esonstad. Of terherne.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
ALvast bedankt!

Ze willen echt in 1 huis.

Ik ga ff zoeken op jullie suggesties.
Wat is jullie budget? Hoeveel slaapkamers willen jullie?



Wij doen dit altijd met een groep (vrienden) en zijn sinds drie jaar uitgeweken naar de ardennen. Legio enorme huizen (en luxe, vaak met binnenzwembad, alleen maar twee persoons slaapkamers met vaak eigen badkamer)
Het Smidsvuur in Workum. Ik zie Appelscha voorbij komen, dat is aan de andere kant van Friesland. Maar in de OP zie ik daar weer niets over dus ik roep m'n suggestie toch maar
Alle reacties Link kopieren
It Flinkeboskje! Prachtige accommodatie.
Alle reacties Link kopieren
Ameland, kampeerboerderij. Langweer en heech zijn ook leuk (vast ook wel groepsaccomodaties, even googlen)
Alle reacties Link kopieren
De Turfhoeke in Gorredijk, prachtige groepsaccomodatie, alleen wel buitenuit, dus je moet overal nog naar toe met de auto http://www.deturfhoeke.nl
Alle reacties Link kopieren
Het is het Flinteboskje geworden.

Bedankt voor het meedenken allemaal!
Mooie omgeving. Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Check belvila ook even. Daar vinden wij altijd de leukste locaties voor weekendjes weg met de hele Fam.

In friesland denk ik dan gelijk aan zeilscholen. Zeilschool pean verhuurd volgens mij ook delen van de zeilschool voor kleine groepen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven