Halloween en Kerstmis!

02-10-2015 18:39 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, het is weer najaar

Gisteren alvast kerstspullen gekocht bij de Action. Heb echt hele mooie dingen. Nu alleen nog witte slingers voor in de boom, even wachten totdat ze die weer hebben. Ook zijn de foto's voor onze home made kerstkaarten alvast gemaakt! Lekker fout maar daar is het mij ook om te doen. Geen Action-kerstkaarten dus dit jaar maar zelfgemaakt. Nu alleen nog laten afdrukken, schrijven, adresseren en sturen. Nog maar ruim twee maanden wachten Heb ook Merry Christmas, Happy New Year en kerstbal-stickers om erop te plakken.



Oh ik heb er zo'n zin in! Heb vriendinnen natuurlijk alvast themakaartjes per post gestuurd om ze een fijne herfst te wensen en dat doe ik ook met Halloween en winter



Met Halloween trek ik mijn gothic-jurk weer eens een dagje aan en natuurlijk versier ik het huis en kijken we enge films. Kerstmis wordt traditioneel gevierd in joggingbroek.



Ik kijk er ZO naar uit: en nu is mijn vraag: wie kan er ook echt niet meer wachten????
Ik moet er nog niet aan denken..
Alle reacties Link kopieren
whatever suits u... Ik heb eigenlijk wel weer zin in kerst, lekker saampjes met vriendlief. Enge films kijk ik t hele jaar door.
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Ik geniet nog even van het mooie weer van de laatste dagen. Dan de herfst eerst eens, kerst is nog zo ver weg, daar wil ik nog niet aan denken.
Ikke!! Blue, ik zat echt te wachten op een feestdagen topic.



Ik ben nog na aan het denken hoe ik 1ste Kerstdag (de enige dag met alleen ons gezinnetje) wil vormgeven qua eten. Vorig jaar hebben we de pyjama aan gehad de hele dag en doen we dit jaar gewoon weer. Voor buiten wil ik dit jaar lampjes aan langs het kozijn van ons raam aan de straat. En kerstkaarten ga ik dit jaar eens ECHT uitsturen.



Halloween, wil ik dit jaar hapjes maken en pompoenen aan de deur zetten.
Alle reacties Link kopieren
Ik verheug me ontzettend op paaseieren. Van Jamin. Want als die in de winkel liggen, wordt het steeds langer licht buiten!!!
Alle reacties Link kopieren
Jij draait midden in de zomer toch al kerstnummers? Dus wat maakt het nu zo speciaal? Bij jou is het volgens mij het hele jaar kerst.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
rosemetijs: dat kan ook natuurlijk!



ladygaga_xx, enge films kijken wij ook het hele jaar door, maar op Halloween een marathon Plus Halloween-afleveringen van The Addams Family en That 70's Show.



Reisa1978:

Lekker genieten!



Fleetfox

De Action is een waar kerstwalhalla, nu al! Heb zo geboft, vorig jaar een heel mooi kersttafelkleed gezien maar misgelopen en nu lag hij er weer en heb ik hem

Ik vind gourmetten en kaasfondue altijd erg leuk! Of samen een chocoladefondue. En pyjama-kerst klinkt goed en buitenlampjes aan het kozijn



Wat voor Halloween-hapjes ga je maken?

Off topic: hoe gaat het met de zwangerschap?
Alle reacties Link kopieren
Ik zit dit jaar met de Kerstdagen in een nieuwe woning en ik heb ook zo'n zin om allerlei kerstfrutsels te kopen en alles te versieren! Ik hou toch heel erg van de herfst, winter en feestdagen, ik zeg...laat maar komen
Alle reacties Link kopieren
Euh...dit is toch ironisch, he? Ik hou op zich ook van kerst en ik heb zelfs al wat Sintcadeautjes in huis, maar een kaartje om mij een fijne herfst/Halloween te wensen? Ik zou denken dat de afzender gek geworden was.
Ik vind kerst ook superleuk!! Althans, de aanloop ernaartoe. Als het dan eenmaal zo ver is heb ik het vaak alweer gehad, maar dat komt denk ik vooral doordat ik ook geen dag in mijn joggingbroek heb maar vaak veel verplichtingen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 02 oktober 2015 @ 18:46:

Jij draait midden in de zomer toch al kerstnummers? Dus wat maakt het nu zo speciaal? Bij jou is het volgens mij het hele jaar kerst.



Dat klopt als een bus!

Maar nu liggen er bij de Action alweer kerstspullen en daardoor is het extra aangewakkerd, denk ik.
Ik ben er echt nog niet mee bezig, het voelt nog veel te zomers aan buiten.
Alle reacties Link kopieren
Kristos: gefeliciteerd met je nieuwe woning!



Yette het lengen van de dagen probeer ik juist niet aan te denken, haha!



the4ofus nee dit is echt serieus. Gelukkig kennen mijn vriendinnen me onderhand wel en ze vinden het alleen maar leuk, een kaartje per post door de brievenbus!



Bumba1985, dat loste ik altijd op door de 27e als 'derde kerstdag' te beschouwen en het alsnog dunnetjes over te doen! Meestal ga ik dan afgeprijsde kerstspullen kopen trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel, blue_lagoon!
Ik kan ook niet wachten! Tot het weer voorbij is.



Ik HAAT kerst, slechte herinneringen aan en als ik ergens jeuk van krijg is het verplichte gezelligheid in een oncomfortabele feestjurk die je daarna nooit meer aan doet. En het feit dat ik jarenlang met mezelf moet leuren met de feestdagen draagt ook niet echt bij aan een euforisch gevoel.
Alle reacties Link kopieren
Dat is inderdaad niet relaxt SilverShadow. Gelukkig hier geen extreem opgedofte toestanden dus hier gewoon een relaxte nieuwe feestjurk die ik de rest van het jaar ook kan dragen. Kan me voorstellen dat kerst dan geen fijne tijd is.
Wouw, en ik maar denken aan BBQ recepten..
Alle reacties Link kopieren
quote:-RoseRed- schreef op 02 oktober 2015 @ 19:08:

Wouw, en ik maar denken aan BBQ recepten..Die ben ik allang weer vergeten
Ik kreeg vandaag een nieuwsbrief van Euroland met als titel: "Groot assortiment kerstkaarten+nieuwe artikelen" en dacht: Nu al?! Rot op met je kerstkaarten
quote:blue_lagoon schreef op 02 oktober 2015 @ 18:47:

rosemetijs: dat kan ook natuurlijk!



ladygaga_xx, enge films kijken wij ook het hele jaar door, maar op Halloween een marathon Plus Halloween-afleveringen van The Addams Family en That 70's Show.



Reisa1978:

Lekker genieten!



Fleetfox

De Action is een waar kerstwalhalla, nu al! Heb zo geboft, vorig jaar een heel mooi kersttafelkleed gezien maar misgelopen en nu lag hij er weer en heb ik hem

Ik vind gourmetten en kaasfondue altijd erg leuk! Of samen een chocoladefondue. En pyjama-kerst klinkt goed en buitenlampjes aan het kozijn



Wat voor Halloween-hapjes ga je maken?

Off topic: hoe gaat het met de zwangerschap?

Wat heb je geboft! Heerlijk als je iets kan kopen wat je eerder misgelopen bent. Zal jij even genieten met Kerst van je tafelkleed!



Voor Halloween wil ik alvast gaan oefenen op versierde suikerkoekjes. Dus dan maak ik spookjes of pompoenetjes en wil ik die versieren. Heel basic maar ik ben daar doorgaans niet zo goed in dus nu maar oefenen!



Met de zwangerschap gaat het trouwens goed alles weer voorspoedig tot heden. 20 oktober weten we of we een jongen of meisje krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik bedacht gisteren dat het over 3 maanden al weer nieuwjaar zou zijn, en ik eigenlijk niet het idee heb gehad dat we een echte zomer hadden (op dat hittegolfje na) Mijn 2de gedachte was: De dagen lengen dan weer
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:gismo72 schreef op 02 oktober 2015 @ 18:48:

Ik ben er echt nog niet mee bezig, het voelt nog veel te zomers aan buiten.

Vind ik niet . Vind het in de schaduw echt al heeeeeel erg koud en ik ben er zo nog niet klaar voor

Dan toch maar alvast verheugen op de herfst, winter en kerst
Alle reacties Link kopieren
closednote, daar zou ik juist vrolijk van worden! Maar goed, ik heb dan ook kerstlampjes gekocht in de meivakantie.



fleetfox, wat leuk die koekjes!! En oefenen en proeven is natuurlijk helemaal niet erg

En wat spannend, de 20e!



nlies, ieder zijn ding op zich op te verheugen
Oh, ik kan ook niet meer wachten! Het was een lange zware zomer. Begin nu een beetje lichamelijk bij te trekken. Volgens man begint hij zijn vrouw weer te herkennen en is mijn lontje niet meer zoooooo kort van het slaap tekort.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven