Hangstoel, welke winkel?

05-11-2016 22:10 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben op zoek naar een hangstoel op standaard in de woonkamer.

Online op webwinkels vindt ik er genoeg, maar ik kan niet echt een winkel vinden die ze verkoopt.

Ik wil natuurlijk wel even proefzitten! Daarom heeft een wegwinkel niet meteen mijn voorkeur.



Weet iemand een winkel in NL, Belgie of duitsland waar ze o.a hangstoelen op standaard verkopen?

Ook leuk als iemand zijn of haar ervaringen wil delen met een hangstoel, ben benieuwd hoe ze zitten.



Zoiets als hier onder:

Voorbeeld
Alle reacties Link kopieren
Heeft de Xenos niet zoiets ?
Herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Ikea.

De Karwei

Xenos

Gamma
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Tuinwinkels, zoals intratuin, tuinland, tuinwereld, europatuin. Bestaan die winkels allemaal nog trouwens (vraag ik me af terwijl ik typ)?
Alle reacties Link kopieren
Xenos heeft hangstoelen
Alle reacties Link kopieren
Xenos idd! 129 euro geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Xenos!
Alle reacties Link kopieren
Oke misschien had ik iets specifieker moeten zijn, ik ben opzoek naar een iets betere kwaliteit als bouwmarkt, ikea of Xenos.



Niets ten nadele voor bovengenoemde winkels hoor, mn halve huis staat er vol mee! Maar qua meubels heb ik liever wat betere kwaliteit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hamzter schreef op 05 november 2016 @ 22:14:

Tuinwinkels, zoals intratuin, tuinland, tuinwereld, europatuin. Bestaan die winkels allemaal nog trouwens (vraag ik me af terwijl ik typ)?Verkopen ze hier niet alleen buiten stoelen?
Alle reacties Link kopieren
Trendhopper
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er 1 staan in de woonkamer, met standaard. Ik heb hem uit de wereldwinkel, uit Nicaragua.

Deze is helemaal van touw gemaakt. De standaard komt van het plaatselijke tuincentrum.

Zowel ik als de kinderen zitten er dagelijks in, heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
heb ze wel eens bij sissy-boy gezien
Alle reacties Link kopieren
quote:Rudolftherednosereindeer schreef op 05 november 2016 @ 22:42:

heb ze wel eens bij sissy-boy gezien



Ja daar hebben ze de Egg-Chair, echter maar 1 model zonder standaard. Misschien kan ik de standaard ergens anders kopen eventueel.



Iemand ervaring met de Egg-chair?
Alle reacties Link kopieren
quote:Floortje_7 schreef op 05 november 2016 @ 22:38:

Ik heb er 1 staan in de woonkamer, met standaard. Ik heb hem uit de wereldwinkel, uit Nicaragua.

Deze is helemaal van touw gemaakt. De standaard komt van het plaatselijke tuincentrum.

Zowel ik als de kinderen zitten er dagelijks in, heerlijk.



Klinkt gaaf! Slim idee om de standaard apart te kopen.

Heb je een foto? Je maakt me nieuwsgierig
Alle reacties Link kopieren
Zonder twijfel: http://www.maranon.net/shop/

Goede adviezen, goede service.



(Zo werd een standaard voor kinderen met klem afgeraden)
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizz schreef op 05 november 2016 @ 23:07:

Zonder twijfel: http://www.maranon.net/shop/

Goede adviezen, goede service.



(Zo werd een standaard voor kinderen met klem afgeraden)Deze site was ik ook al tegengekomen, alleen zien ik daar alleen hangmat modellen. Ik zie zo snel geen hangstoelen van riet bijvoorbeeld. Of kijk ik dan verkeerd?
Xenos zag ik ze laatst buiten staan, 149 euro.
Alle reacties Link kopieren
quote:SaskiaViva schreef op 05 november 2016 @ 23:11:

[...]





Deze site was ik ook al tegengekomen, alleen zien ik daar alleen hangmat modellen. Ik zie zo snel geen hangstoelen van riet bijvoorbeeld. Of kijk ik dan verkeerd?Oh sorry. Denk dat ze geen riet hebben nee. Maar die zachte hangstoelen zijn zoooooo fijn. Echt. Kussen erbij en je wordt erdoor omhuld.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er 1 gehad van het tuincentrum. Het zat bij mij voor geen meter, kon mijn draai niet vinden en had het idee dat ik dubbelgeklapt moest zitten. Hier is hij weer weg
Ik heb zo'n eistoel gezien bij meerdere zaken die tuinmeubelen verkopen.
Loods 5
Xenos! Ze hebben meerdere modellen.
Op de site van sissy boy kun je een standaard kopen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie ze bij ieder tuincentrum staan.



Jaren geleden heb ik er een gevonden bij het grofvuil. Maar daar heb je natuurlijk niets aan.



Waarom ik toch reageer: de mijne zit heerlijk. Hij is van rotan, en vrij hoog, ik hoef dus niet in elkaar gedoken te zitten. Ik kan goed met mijn voeten bij de grond, maar als ik ze intrek hangt de stoel nog steeds lekker in balans.



Ik probeer weleens stoelen uit in tuincentra, en het valt me op dat ze niet allemaal goed zitten. De meeste zijn ruim genoeg in de breedte, maar vaak loopt de rugleuning zo rond, dat je er niet rechtop in kunt zitten. Of hij kantelt een beetje naar voren als je gaat zitten, zodat je geen evenwicht hebt. Let daar dus op als je er een aanschaft.
Ik moet helemaal niks!
Alle reacties Link kopieren
Marana of zoiets, in Amsterdam tegenover de bloemenmarkt. Als ze nog bestaan tenminste.



Edit: www.maranon.net En mosterd, zie ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven