Hekel aan kerst

09-12-2014 21:03 145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vreselijke hekel aan kerst. Zet ook geen boom neer en blijf het liefste lekker thuis in mijn pyjama. Helaas wordt dat in mijn omgeving bijna niet geaccepteerd. Mensen kijken je aan of je gek bent als je zegt dat je niet aan kerst doet. Zie het meer als 2 dagen vrij waarin ik geen verplichtingen wil hebben. Lijkt wel of iedereen het een fantastisch feest vindt. Ligt het dan aan mij of zijn er meer mensen die er niets mee hebben?
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
Het duurt maar 2 dagen he
Ik heb dat met hemelvaartsdag, echt waar gáát dat over. (Serieus, waar gaat dat over?)
Je moet ook gewoon zeggen: Ik ben dol op kerst, heerlijk twee dagen vrij in mijn pyjama op de bank. Geweldig. Kijkt niemand meer raar.
quote:StoraHuntur schreef op 09 december 2014 @ 21:06:

Ik heb dat met hemelvaartsdag, echt waar gáát dat over. (Serieus, waar gaat dat over?)Hemelvaart, heerlijk vrije dag/dagen, lekker niets doen in pyjama op de bank.
Alle reacties Link kopieren
Kerst is maar 2 dagen maar iedereen is nu al in de weer met bomen, wat eten we, kerstmuziek op de radio etc.
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
Alle reacties Link kopieren
Lekker doen waar je zin in hebt en boeiend wat anderen daar van vinden. Het is jouw leven!

Ik heb er ook niet veel mee en heb een hekel aan me overdreven uitdossen en tig gangendiners. Ik maak bijna nooit van tevoren planben en zie het wel. Dus nee, je bent niet de enige.
Alle reacties Link kopieren
Euhmm....wat heb jij met je omgeving te maken?

Zij hebben het maar te accepteren dat jij een pyjama weekend hebt

Ik heb jarenlang niet anders gedaan

Nou nee, das niet waar, 1 dag bij mijn ouders, en 1 dag in pyjama op de bank met films wijn, kaas toast en chips

HEER-LIJK



Nooit commentaar op gehad
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren




het is maar 2 dagen. Komt wel goed.

Zelf vind ik kerst erg gezellig, vooral de dagen er naar toe.

Heb je verplichtingen of kun je er onderuit?

Dan heerlijk in pyjama serie marathon houden ofzo. Gaan wij waarschijnlijk 2de kerstdag doen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 09 december 2014 @ 21:06:

Ik heb dat met hemelvaartsdag, echt waar gáát dat over. (Serieus, waar gaat dat over?)
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:lizlotte schreef op 09 december 2014 @ 21:07:

Kerst is maar 2 dagen maar iedereen is nu al in de weer met bomen, wat eten we, kerstmuziek op de radio etc.



Nou ik ben echt nog niet bezig met wat ik ga eten. Dat bepaal ik de 24ste wel met boodschappen doen.

Kerstmuziek vind ik wel gezellig, ach ieder feest heeft zo zijn muziek. Carnaval, sint.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 09 december 2014 @ 21:10:

[...]



[afbeelding]
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb je zo'n hekel aan Kerst? Heb je allerlei verplichtingen?



Je kan toch gewoon lekker doen wat je wil dan?
Life is short. Eat dessert first.
Dra-maaaa



quote:doornroosje9 schreef op 09 december 2014 @ 21:10:

[...]



[afbeelding]
Alle reacties Link kopieren
quote:Mensen kijken je aan of je gek bent als je zegt dat je niet aan kerst doet

Als je stopt met je hier iets van aan te trekken, is het probleem opgelost.

Ik heb ook weinig met Kerst, en heb al vele jaren beide dagen in m'n eentje doorgebracht. Heb ik echt totaal geen moeite mee, maar ik ben gewoon graag alleen.



Oud en nieuw: idem dito.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ik vindt het een zwaar overschat feest en heb het gevoel dat iedereen het idee heeft dat het gezellig moet zijn.
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
Alle reacties Link kopieren
Er zijn meer mensen die er zo over denken. Het zijn twee vrije dagen, als ze buiten het weekend vallen zijn het twee extra vrije dagen, in te vullen op de manier die het best bij je past.
verba volant, scripta manent.
Vindt je dat je toch verplichtingen hebt ?
Alle reacties Link kopieren
quote:lizlotte schreef op 09 december 2014 @ 21:16:

Ik vindt het een zwaar overschat feest en heb het gevoel dat iedereen het idee heeft dat het gezellig moet zijn.



Dat is wat je jezelf aan praat.

Wat is dat dan gezellig?

Wij vinden een pyjamadag erg gezellig hoor.

Het is maar net hoe je het invult die gezelligheid. Opgedodt met z'n allen aan tafel is niet mijn idee van gezellig, voor een ander misschien wel.



Oh en niks moet he
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:lizlotte schreef op 09 december 2014 @ 21:07:

Kerst is maar 2 dagen maar iedereen is nu al in de weer met bomen, wat eten we, kerstmuziek op de radio etc.Laat de mensen toch lekker, ze doen er niemand kwaad mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:lizlotte schreef op 09 december 2014 @ 21:16:

Ik vindt het een zwaar overschat feest en heb het gevoel dat iedereen het idee heeft dat het gezellig moet zijn.

Dat doe je allemaal zelf hoor

Ik lig net zo makkelijk in mijn pyjama te stinken de hele tweede kerstdag als dat zo uitkomt

Nou moet ik zeggen, dat is altijd wel heel gezellig
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Toen ik single was vond ik de kerst juist heerlijk. Ik deed er niks aan (hoogstens 1 avond bij mijn moeder eten). Mijn huisgenoten waren weg, op straat was het doodstil en ik sloot me op in huis met een koelkast vol heerlijk eten (dingen die de supermarkt normaalgesproken niet verkoopt!), mijn huispak, de verwarming lekker hoog, kaarsje aan en een filmmarathon. Ultiem relaxen.



Ik krijg altijd het idee van mensen die een hekel hebben aan kerst dat ze 1. verplichtingen hebben waar ze geen zin in hebben of 2. geen verplichtingen hebben maar die stiekem wel graag zouden willen. En zich daarom zitten te ergeren aan mensen die kerst wel leuk vinden.
quote:lizlotte schreef op 09 december 2014 @ 21:16:

Ik vindt het een zwaar overschat feest en heb het gevoel dat iedereen het idee heeft dat het gezellig moet zijn.Veel mensen vinden kerstmis echt gezellig. Jij kunt je dat niet voorstellen natuurlijk, maar het is echt waar.
Alle reacties Link kopieren
Van mij hoeft kerst ook totaal niet. De afgelopen 2 jaar had ik het geluk dat ik mocht werken met kerst, dit jaar is het werken met oud&nieuw en ben ik toch gedoemd tot kerst vieren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven