Helemaal gehad met buurvrouw!

26-04-2015 23:56 54 berichten
Ik word helemaal gek van mijn buurvrouw. Ik ben iemand die moeilijk nee kan zeggen dat weet ze en maakt er volop gebruik van. Komt allerlei dingen lenen, met zielige verhalen over haar kat en dan heeft ze weer gratis kattenvoer en kattenbakkorrels. Thee, koffie alles leent ze en ik krijg het natuurlijk niet terug. Een keer heb ik niet opengedaan en dat heeft de hele buurt geweten, ik was egoistisch.



Wat het allerergste is is haar geluidsoverlast, muziek keihard aan, vage types op scooters die voor haar deur hangen en zij zit dan op een bankje overdreven hard te lachen in haar kortste outfit met rode lippenstift, ze is gewoon aandachtsgeil en verwacht dat iedereen voor haar rent en loopt. Als je niet meedoet heb je de hele buurt tegen je en beginnen de pesterijen.
Alle reacties Link kopieren
Loopt ze ook nog steeds te spreiden?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Klinkt alsof je erg jaloers op haar bent
Bow Down Btchs
Alle reacties Link kopieren
Uhhh, daar zal je toch zelf iets aan moeten doen.



En als je je ergert aan haar korte outfits en rode lippenstift, moet je niet zo vaak naar haar kijken.



Dat je last hebt van die scooters snap ik, maar goed, daar doe je waarschijnlijk weinig aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 26 april 2015 @ 23:59:

Loopt ze ook nog steeds te spreiden?







De slet
Alle reacties Link kopieren
quote:Jalina schreef op 27 april 2015 @ 00:00:

Klinkt alsof je erg jaloers op haar bent Jaloers? Ik lees niks waarvan ik verwacht dat iemand daar jaloers op zou zijn...
Sometimes good things fall apart so better things can fall together
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een tijdje je bel uit zetten en de gordijnen dicht. Dat zal dr leren.



Maar nu serieus: sta gewoon op je strepen. Je bent verdorie geen avondwinkel.
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt
Alle reacties Link kopieren
quote:Caribic_ schreef op 27 april 2015 @ 00:05:

[...]





Jaloers? Ik lees niks waarvan ik verwacht dat iemand daar jaloers op zou zijn...





Deze zin zegt het allemaal



zij zit dan op een bankje overdreven hard te lachen in haar kortste outfit met rode lippenstift, ze is gewoon aandachtsgeil en



Overduidelijk jaloers op de looks van buuf anders haal je zoiets er niet bij.
Bow Down Btchs
Zo simpel is het niet. Ik heb geen zin in pesterijen van de buurt. Ze heeft een vorm van borderline denk ik. Ze weet ook wanneer ik thuis ben en wanneer niet. Vertik het om in het donker en stilte te gaan zitten in mijn eigen huis. Jaloers ben ik zeker niet!!
Alle reacties Link kopieren
Jij was degene die boos was op de buur omdat ze om 21 uur nog een was draaide, niet?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 27 april 2015 @ 00:10:

Jij was degene die boos was op de buur omdat ze om 21 uur nog een was draaide, niet?Ja dat was ik, heb het niet tegen haar gezegd en dacht dat het weer uren ging duren maar dat viel toevallig die keer mee. Er word hier zo vaak midden in de nacht een wasje gedraaid, is nu ook weer aan de gang.
Alle reacties Link kopieren
quote:sjampa schreef op 27 april 2015 @ 00:08:

Zo simpel is het niet. Ik heb geen zin in pesterijen van de buurt. Ze heeft een vorm van borderline denk ik. Ze weet ook wanneer ik thuis ben en wanneer niet. Vertik het om in het donker en stilte te gaan zitten in mijn eigen huis. Jaloers ben ik zeker niet!!Je verdraagt ook niets.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jalina schreef op 27 april 2015 @ 00:07:

[...]





Deze zin zegt het allemaal



zij zit dan op een bankje overdreven hard te lachen in haar kortste outfit met rode lippenstift, ze is gewoon aandachtsgeil en



Overduidelijk jaloers op de looks van buuf anders haal je zoiets er niet bij.Ik denk dat dit gewoon uiting van ergernis is maar goed, als je het zo bekijkt zou het idd ook jaloezie kunnen zijn
Sometimes good things fall apart so better things can fall together
Alle reacties Link kopieren
quote:sjampa schreef op 27 april 2015 @ 00:12:

[...]





Ja dat was ik, heb het niet tegen haar gezegd en dacht dat het weer uren ging duren maar dat viel toevallig die keer mee. Er word hier zo vaak midden in de nacht een wasje gedraaid, is nu ook weer aan de gang.Tja, ben nu ook aan het wachten op mijn droogkast.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:sjampa schreef op 27 april 2015 @ 00:12:

[...]





Ja dat was ik, heb het niet tegen haar gezegd en dacht dat het weer uren ging duren maar dat viel toevallig die keer mee. Er word hier zo vaak midden in de nacht een wasje gedraaid, is nu ook weer aan de gang.



Wat een rotleven heb jij.



Gaat ze zeker straks ook in haar korte rokje met rode lippenstift voor het raam staan strijken? Dan zou ik er ook klaar mee zijn.
Leer nee zeggen, kan zij er ook geen gebruik meer van maken.
Jammer dat mijn probleem hier niet serieus genomen word.
quote:Moiren_ schreef op 27 april 2015 @ 00:18:

Leer nee zeggen, kan zij er ook geen gebruik meer van maken.Daar moet ik zeker aan werken.
Alle reacties Link kopieren
quote:sjampa schreef op 27 april 2015 @ 00:12:

[...]





Ja dat was ik, heb het niet tegen haar gezegd en dacht dat het weer uren ging duren maar dat viel toevallig die keer mee. Er word hier zo vaak midden in de nacht een wasje gedraaid, is nu ook weer aan de gang.



Jemig. Arme buurvrouw als je al niet eens meer savonds mag wassen.

Je kunt ook overdrijven.



En leer nee zeggen, als je haar niet alles wilt lenen is het goed recht om gewoon nee te zeggen.

En geluidsoverlast hoef je niet te oikken, kun je ook wat van zeggen. Hoewel ik me af vraag of het echt overlast is of dat jij gewoon erg gevoelig ben aangezien je al klaagt over een wasmachine.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:sjampa schreef op 27 april 2015 @ 00:08:

Zo simpel is het niet. Ik heb geen zin in pesterijen van de buurt. Ze heeft een vorm van borderline denk ik. Ze weet ook wanneer ik thuis ben en wanneer niet. Vertik het om in het donker en stilte te gaan zitten in mijn eigen huis. Jaloers ben ik zeker niet!!





Ik wilde je eerst echt serieus nemen.

Door die opmerking weer niet meet.
Idd gewoon nee zeggen. Als jullie goed overweg konden had ik dat nee-gedeelte nog begrepen, maar zo te lezen heb je echt een bloedhekel aan haar gekregen en dat zou het toch wel makkelijker moeten maken. Het enige wat je tegenhoudt is dat je bang bent dat de buurt je gaat pesten, maar dat zal je misschien nog wel verbazen. Zulke mensen vallen vroeg of laat altijd door de mand, en als dat laat is nou dan pech.



En sowhat als de buurt jou voor gierig aanziet? Komen ze tenminste nooit bij je aankloppen als ze iets nodig hebben .
Aan je topics te merken, ben jij degene met een stoornis. Niet je buurvrouw.
Alle reacties Link kopieren
Als je er zoveel last van hebt, is verhuizen dan een optie?
quote:pommiaan schreef op 27 april 2015 @ 00:30:

Idd gewoon nee zeggen. Als jullie goed overweg konden had ik dat nee-gedeelte nog begrepen, maar zo te lezen heb je echt een bloedhekel aan haar gekregen en dat zou het toch wel makkelijker moeten maken. Het enige wat je tegenhoudt is dat je bang bent dat de buurt je gaat pesten, maar dat zal je misschien nog wel verbazen. Zulke mensen vallen vroeg of laat altijd door de mand, en als dat laat is nou dan pech.



En sowhat als de buurt jou voor gierig aanziet? Komen ze tenminste nooit bij je aankloppen als ze iets nodig hebben .Ik woon in een niet zo fijne buurt. Ben ook bezig en hoop zo snel mogelijk te kunnen verhuizen. Tot die tijd woon ik hier graag veilig. Die types die bij haar voor de deur staan hebben ook een niet fijn verleden. Ik probeer zo min mogelijk open te doen vanaf nu.
In wat voor buurt woon jij? Dat de hele buurt je zou gaan pesten, hebben die echt niks beters te doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven