Help alstublieft

22-05-2016 21:15 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over een paar weken heb ik een woning en ik was benieuwd wat je ongeveer kwijt bent qua kosten. Het gaat om een huurhuis met 2 slaapkamers Ik heb niks ook geen geld.
Sorry was gemeen. Wist niets van je situatie
oh gewoon accepteren toch? Zonder buffer sta je zo weer op straat...
Alle reacties Link kopieren
Dat ligt aan de huur, en ook of het een oud of nieuw huis is (stookkosten).

Je hebt geen geld voor meubels? Kijk eens bij de kringloop of op marktplaats. Of vraag aan familie en vrienden of ze nog iets over hebben qua meubels.
Alle reacties Link kopieren
Wel geld om de huur te betalen toch?



Tweedehands spullen/familie en vrienden die wat kunnen missen. En anders maar stapgewijs opbouwen.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg een uitkering.
Alle reacties Link kopieren
Waar ga je dan die woning van betalen???



Afijn. Je kunt je aanmelden bij weggeefhoeken op facebook en op marktplaats op zoek naar gratis spullen. Er is ook een site ´gratis op te halen punt nl´ .



Het is allemaal niet het mooiste maar ik denk dat je op die manier wel een groot deel van de spullen bij elkaar krijgt.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Heb je wel geld voor de huur? Anders kun je er aardig mee in de problemen komen. Het interieur kun je mss via weggeefhoeken enzo bij elkaar sprokkelen.
Alle reacties Link kopieren
gemeentebelastingen, inboedelverzekering, water.



meubels kun je als je goed zoekt gratis krijgen
Het is pas kwijt als je moeder het niet kan vinden.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen famillie en mensen om mij heen.
Alle reacties Link kopieren
woon je nu nog bij je ouders?
Het is pas kwijt als je moeder het niet kan vinden.
Waar woon je nu dan?



En wat wil je precies weten? De maandelijkse kosten?

Hoe ga je je borg betalen?
Meubels kun je gratis vinden via marktplaats, speurders, enz. Dan moet je goed zoeken. En anders langzaam opbouwen. Begin bijvoorbeeld met een matras met dekens en breid het langzaam uit
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jouw inkomsten? Uitkering en toeslagen?

En hoe hoog is de huur en zijn de vaste lasten naast de huur?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Kijk eens bij gratis af te halen op marktplaats, je kunt je hele huis inrichten hoor alleen vervoer regelen..
Alle reacties Link kopieren
Wat een stap heb jij moeten nemen zeg.

Ik hoop dat je gelukkig zal worden.

Is je uitkering al rond?
Of course i talk to myself. Sometimes i need expert advice.
Alle reacties Link kopieren
Als je uitkering zal ontvangen kun je wellicht aan je klantmanager vragen of er een regeling bestaat dat je een bedrag voorgeschoten krijgt om basic in te richten, dan betaal je iedere maand een klein bedrag terug 5,- Bv. Ik weet niet precies hoe dat zit of heet en of het nog bestaat, maar heb er eens over gehoord.



Kijk op marktplaats in jouw omgeving op gratis af te halen, en bij de kringloop is ook van alles te vinden.

Hoop wel dat je steun hebt in je nieuwe omgeving
Of course i talk to myself. Sometimes i need expert advice.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat je eindelijk een eigen huisje hebt, Sammy. Wat wil je precies weten? Er zijn hier veel mensen die je precies kunnen helpen met bijvoorbeeld zoiets als een budget voor je maandlasten samenstellen. Of voor je boodschappen.
Alle reacties Link kopieren
Vorige maand werkte je nog in een verzorgingshuis?
Alle reacties Link kopieren
denk dat ik 960 euro ga krijgen pm en huursubsidie en zorgtoeslag 1.200 denk ik heb geen geld voor inboedel.
Alle reacties Link kopieren
Zoals gezegd, heel veel inboedel is gratis of voor weinig te krijgen op FB of Marktplaats.
Alle reacties Link kopieren
En waar moeten wij mee helpen dan? Een inboedel sponsoren ofzo?
Daar gaat dan nog zorgverzekering, huur, inboedelverzekering, gwl en levensonderhoud af.



Op marktplaats kun je gratis meubels vinden. Hoef je alleen vervoer te regelen
Alle reacties Link kopieren
even snel je andere topics doorgenomen, wat een heftig verhaal zeg!

je kunt de maandelijkse kosten wel inschatten, maar dat is toch per huishouden verschillend. De eerste maand moet je gewoon alles netjes in kaart brengen, zodat je precies weet wat je nog overhoudt van andere dingen, zoals eten en een internetverbinding bijvoorbeeld.
Het is pas kwijt als je moeder het niet kan vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven