HELP! De Hema laat me in de steek!

09-04-2013 18:09 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
HELP! Het is een absolute ramp!

Ik heb net bij het afwassen mijn glazen kannetje waarin ik melk voor de koffie opschuim uit mijn handen laten vallen. In duizend stukken natuurlijk, en ik ook in stukken want ik lust mn koffie alleen met warme, stevig geschuimde melk! Nu koop ik die kannetjes altijd bij de Hema (altijd ja, ik ben een brokkenkoningin dus er breekt hier wel eens vaker iets). Officieel zijn ze daar om koffie in te zetten. French press heet het geloof ik, of percolator? In ieder geval: zo'n glazen kannetje met een handvat, en een metalen filter erin dat je heen en weer kunt bewegen.



Maar de Hema laat me in de steek, ze worden niet meer verkocht! Ook via de hema site: niets, noppes, nada.

Wel een metalen kannetje dat zij 'melkopschuimkannetje' noemen. Maar in dit geval heeft de Hema de Nederlandsche Huisvrouw (oftewel: ik) niet begrepen, want de Nederlandsche Huisvrouw (of in ieder geval: ik) wil de melk heet maken in de magnetron, en metalen kannetjes kunnen niet in magnetronnen!



Dus roep ik bij deze het machtige viva-forum in: hoe kom ik aan zo'n glazen kan? Ik was al bij Blokker en Action, maar kan ze nergens vinden.

Dat wordt zwarte koffie morgenochtend... ;'-(
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
V&D? Xenos? Bijenkorf?

Sterkte!!
Alle reacties Link kopieren
Xenos misschien? V&D?
Wat nog veeeel beter werkt is dit: http://www.melkopschuimer ... schuimer/zilveren-editie/



ze kosten wel bijna 20 euro.. maar je hebt ze ook veel goedkoper (bij blokker en ikea weleens gezien voor een euro)..

Werkt supergoed.. melk in een beker/bakje of wat dan ook even in de magnetron, schuimding erin en klaar :D
Alle reacties Link kopieren
Wat je zoekt is een cafetière?



Te koop bij cook&co, bijenkorf.
Met een cafetiere melk opschuimen?

Ik heb een melkopschuimer van de xenos.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een van plastic, van de DE. Kan in de magnetron.
Marktplaats?



En je zoekt geen cafetiere maar gewoon een melkopschuimer. 7.50 bij v en D, of 50 voor een elektrieke bij de blokkerT
Alle reacties Link kopieren
en een gewoon glas of gewone beker in de magnetron en dan zo'n dingetje kopen wat op een batterijtje werkt? Handvat met batterij, staafje en aan het uiteinde zo'n metalen friemel (lekkere omschrijving )
Alle reacties Link kopieren
Even een berichtje Twitteren of Facebooken naar HEMA?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er pas 1 bij de blokker gekocht, net geen tientje geloof ik. Ideaal ding! moest er toen wel om vragen en ze hadden hem toen niet maar ze kwamen een paar weken later weer binnen. merk: randwijck.
Alle reacties Link kopieren
quote:SimplyMe schreef op 09 april 2013 @ 18:26:

en een gewoon glas of gewone beker in de magnetron en dan zo'n dingetje kopen wat op een batterijtje werkt? Handvat met batterij, staafje en aan het uiteinde zo'n metalen friemel (lekkere omschrijving )Volgens mij koop je dat soort dingen bij hele andere winkels hoor (postorderbedrijven)
Alle reacties Link kopieren
Of dit: http://www.hema.nl/winkel?fh_location=% ... l_80007287
Alle reacties Link kopieren
Ikea?
Alle reacties Link kopieren
quote:sallie68 schreef op 09 april 2013 @ 19:02:

[...]





Volgens mij koop je dat soort dingen bij hele andere winkels hoor (postorderbedrijven) Hahahahaha, het is nogal een aparte omschrijving ja
Alle reacties Link kopieren
Zaterdag nog bij de Blokker gezien, ik wilde er een meenemen om een keer weer lekkere verse koffie te zetten.

Blokker heeft ze in 2 soorten qua inhoud een van een liter en een voor 3 kopjes.
Alle reacties Link kopieren
Nee, zo'n melkopschuimstaafje dat je in je melk steekt vind ik niets, ik wil gewoon een glazen kannetje!

V&D dus zeggen jullie? Ga ik morgen kijken! Blokker heeft ze dus niet, daar ben ik al geweest.
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop 'm altijd (ja, hier ook met nadruk op altijd ) bij de Blokker. Mochten ze 'm niet bij de v en d hebben, kun je hem misschien bestellen bij Blokker. Volgens mij is dat geen probleem.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben morgen in Amsterdam, ga ik daar ook maar eens een Blokker inspecteren. Want die provinciale Blokker-bij-mij-om-de-hoek is dus al net zo teleurstellend als de Hema.
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nog wel bij de Hema online shop een elektrische melkopschuimer die ook de melk verwarmt.



Is dat iets?
Alle reacties Link kopieren
Kijk ook eens op de website van typische koffie(toestel) merken, zoals bijvoorbeeld Bodum of Illy, volgens mij hebben die ook zulke dingen.



bv: http://shop.illy.com/onli ... bord-melkopschuimer-nl_nl



http://www.debijenkorf.nl ... o-melkschuimer-1377190011



http://www.debijenkorf.nl ... melkopschuimer-6528040018
Alle reacties Link kopieren




Bij de Blokker, toen ik hem kocht 9,95 nu ineens 11,49.
Alle reacties Link kopieren
quote:peter_r schreef op 09 april 2013 @ 18:26:

Even een berichtje Twitteren naar HEMA Holt.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
melkopschuimer Blokker
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Die van LadyPhoxy dus.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven