HELP, deur op slot....

26-11-2015 07:25 58 berichten




Laatst zag ik een topic waar iedereen om moest lachen, ook iets over een dichte deur volgens mij.

Toen ging het ook nog over een topic met laarzen die iemand midden in de nacht niet uit kreeg.



Maar helppppp, nu heb ik dus zelf zo'n topic.



Even voor de beeldvorming; ik ben op vakantie en het is hier midden in de nacht. Gelukkig heb ik altijd nog het viva-forum, waar het al vroeg in de ochtend is.



Ik zit in een appartement en ik ga nietsvermoedend douchen, mijn spullen EN kleren liggen in de slaapkamer, lakens en dekens overigens ook..

Maar nu kom ik uit de douche en wil naar bed gaan en er is geen beweging meer te krijgen in de klink van de slaapkamerdeur. Het lijkt alsof hij van binnen op slot zit.

Het enige dat ik aan de buitenkant zie waar ik iets mee kan is een klein slotje in het midden van de klink.

Ik heb al geduwd en getrokken en geprobeerd met een mes iets voor elkaar te krijgen, maar dit lukt niet.

De klink beweegt wel íets, maar meer gebeurt er niet. Doorduwen gaat niet zonder iets af te breken, lijkt het.



Wat nu?

De verhuurder is een hele leuke en sociale (ook niet onaantrekkelijke trouwens....) man die ook in dit complex woont met zijn vriendin.

Maar het is hier nacht. En bovendien liggen dus werkelijk al mijn kleren aan de andere kant.... Ooooooo........ Helppppp lieve dames!



Wat kan ik doen om te proberen die deur open te krijgen?



Ik ben jullie eeuwig dankbaar!
Ooo.... Ik heb overigens niks raars gedaan. Gewoon de airco op de slaapkamer aan gezet en de deur achter me dicht gedaan. So far so good...



Een nacht niet slapen nu?!
Is het de juiste deur?
De verhuurder bellen en je handdoek omslaan 😊.
Alle reacties Link kopieren
Al je spullen liggen in de slaapkamer, maar je hebt wel een mes bij je als je gaat douchen?
Receptie bellen?
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet de klink naar boven?
Krijg je de klink niet meer omlaag? Je hebt de deur niet met de knip op slot gedaan lijkt mij, aangezien je alleen bent.

En je hebt alleen je telefoon en een handdoek.. Ik zou, ervan uitgaande dat de deur klemt, de klink omlaag houden en zo hard mogelijk tegen de deur duwen. Als dat niet werkt de klink heel hard heen en weer rammelen en hopen dat hierdoor het dingetje dat jij noemt weer goed schiet. En als derde optie toch heel hard gaan roepen zodat die aantrekkelijke man je kan bevrijden. Is je handdoek groot of klein?
Alle reacties Link kopieren
Flink tegen aan trappen.

Zo heb ik me ook wel 'ns uit 'n wc bevrijd.



Je hebt airco in je slaapkamer en warm vocht in je badkamer, dus die deur is waarschijnlijk gewoon uitgezet.
Shoot first, ask questions later!
Een mes en een telefoon.. en hopelijk een handdoek van formaat..
quote:prik schreef op 26 november 2015 @ 07:29:

Al je spullen liggen in de slaapkamer, maar je hebt wel een mes bij je als je gaat douchen? Ja dat vond ik ook al opmerkelijk.
quote:prik schreef op 26 november 2015 @ 07:29:

Al je spullen liggen in de slaapkamer, maar je hebt wel een mes bij je als je gaat douchen?



Het is een appartement, die hebben meestal wel een keukentje. En keukentjes hebben meestal messen



Maar ik ben bang dat er niks anders op zit dan handdoek omslaan en verhuurder bellen (je hebt hopelijk wel een handdoek van een beetje fatsoenlijk formaat?)
Helaas ook geen paperclip of iets dat er op lijkt.....
Thanks ladies....

Ooooo....



De klink beweegt wel een stukje, maar gaat volgens mij niet helemaal naar beneden zoals zou moeten.



Het is een appartement idd met een kamer en een keukentje. En een slaapkamer dus waar al mijn spullen liggen.



Ik heb geprobeerd de klink zover mogelijk omlaag te duwen en te duwen tegen de deur, keihard schoppen durf ik niet. Voor het geluid en voor schade natuurlijk.



Het is OF dat slotje OF uitgezet dus idd.



Oké, ik zal nog 10 minuten pielen en dan toch maar appen. Hopelijk is die eigenaar nog wakker, maar ik denk van niet...



Heerlijk dit.



De handdoek is wel aardig, maar eigenlijk niet groot genoeg. Maar goed, ik verzin wel iets, er ligt ook nog een kleinere hier ☺
Dan kun je net zo goed geen handdoek omdoen als hij toch te klein is.
Ojee....toch maar de nacht op de bank doorbrengen? Ligt daar echt niks? Ook geen plaid ofzo?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ik heb geprobeerd de klink zover mogelijk omlaag te duwen en te duwen tegen de deur, keihard schoppen durf ik niet. Voor het geluid en voor schade natuurlijk.Daar zou ik me toch echt niet druk om maken. Het is blijkbaar 'n ondeugdelijke deur, dus hoog tijd dat ze 'm vervangen.
Shoot first, ask questions later!
Heb het ook ooit gehad. Toen moest de eigenaar de timmerman erbij halen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom doe je eigenlijk de badkamerdeur dicht als je in je eentje bent?
Shoot first, ask questions later!
quote:redbuIIetje schreef op 26 november 2015 @ 07:47:

Waarom doe je eigenlijk de badkamerdeur dicht als je in je eentje bent?Om geen vochtige slaapkamer te krijgen met klamme dekens. Duh.
Slaapkamerdeur...

Maar ook dat. Als ik alleen ben laat ik alle deuren open idd
Misschien even aan trekken of tegen duwen terwijl je de link naar beneden doet. Dat werkt in oude huizen vaak zo bij kromme deuren, misschien bij deze ook.
De badkamerdeur was niet dicht. De slaapkamerdeur.

Omdat ik de airco alvast aan had gezet en niet wilde dat die ook heel hard moest werken voor de woonkamer. Maar ik heb hem volgens mij gewoon op een kier gelaten, alleen staat het raampje van de douche open. Hij viel dicht door de wind.



Oooo.... De timmerman die erbij moest komen. Horror. Ik zie al voor me dat ik de hele dag geen kleren heb.



Uhm...

Ik krijg maar één vinkje op whatsapp. En geen gehoor.
Ik heb wel een soort pennetje gevonden in de keukenla dat in het slot past.

Maar ook daarmee lukt het niet.



Enne... De handdoek is te klein om bovenkant en onderkant te bedekken, maar één van de twee kan wel. Of de voorkant en de achterkant niet. Maar ik heb nog een handdoek hier, een kleinere. Die houd ik dan wel voor mijn borsten. Of zo.



Jezus.
Jaaa, hij slaapt.

Nog steeds één vinkje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven