Help! Hond denkt dat hij kat is

27-07-2016 17:37 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Ik heb een Yorkshire terriër groot (zo als n boomer) van vijf jaar oud at altijd braaf z'n voer, nu hebben wij sinds n halfjaar twee katten nu beide een jaartje oud en een kitten van 12 weken die we nu twee weken hebben. Verder hebben wij nog twee Duitse herders dus hij is niet de enigste hond. Maar sinds de komst van de kitten van 12 weken vertoond hij raar gedrag. Binkey begon met t eten van het kattenvoer en eet zijn eigenvoer niet meer op. Ik weet dat dit slecht is maar hij blijft t doen. Door z'n onderbeet kan hij geen hard voer eten.heeft iemand daar tips voor? Nou is dat niet het enige.. Binkey denkt wat de kat mag mag ik ook. Hij doet z'n behoeftes in de kattenbak en wil niet meer wandelen,hij zit in het raamkozijn en tafel.als ik zeg dat hij dat niet mag luistert hij wel maar even later betrap ik m weer. hij heeft eerder ook nooit dit soort gedrag vertoond. HELP!
Ah laat hem toch
Ach ja mijn hond denkt af en toe dat hij een varken is..
Maar misschien moet je even met hem naar de hondenpsychiater?
Alle reacties Link kopieren
Is toch niet erg? Als je hondje maar gelukkig is. Er is toch ook zacht voer voor honden?
aan het typen...
quote:rozea schreef op 27 juli 2016 @ 17:42:

Is toch niet erg? Als je hondje maar gelukkig is. Er is toch ook zacht voer voor honden?Zeker,mijn hond is bejaard en mist veel tanden en kan dus alleen nog zacht voer eten..
Een hond met een identiteitscrisis? En kattenvoer is natuurlijk gewoon veel lekkerder.
Alle reacties Link kopieren
Zacht hondenvoer voor Binkey en een eigen kattenbak kopen. Verder zou ik hem in de waan laten dattie kat is geworden. Lief wel.
Biertje?!
Wij hebben een kleine York gehad, én een kat (die opgevoed werd door de York trouwens, handig hoor ).

De York at ook liever kattenvoer dan haar eigen voer.

Heb het eens nagevraagd, en het kan geen kwaad. Sterker nog, in kattenvoer schijnt minder zout te zitten dan in hondenvoer, zo is mij verteld.



En verder....ach, ik zou me er niet zo druk om maken dat ie in de vensterbank zit of op de kattenbak z'n behoefte loost. Zolang je maar blijft wandelen met 'm. Hier huppelde de kat gewoon vrolijk mee.
Alle reacties Link kopieren
Rozea hij is ook erg gelukkig maar van het kattenvoer is hij al n paar keer ziek geworden. Zacht voer wil hij ook niet meer vind i opeens vies al n paar merken geprobeerd hij wil niks.
quote:Hankey schreef op 27 juli 2016 @ 17:45:

Rozea hij is ook erg gelukkig maar van het kattenvoer is hij al n paar keer ziek geworden. Zacht voer wil hij ook niet meer vind i opeens vies al n paar merken geprobeerd hij wil niks.Als die omvalt van de honger zal hij vast wel gaan eten
Alle reacties Link kopieren
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken echt ? Onze katten eten whiskas voer. Maar hij word er ziek van. Als hij kat wilt zijn mag dat van mij. Hij is ook n keer schaap geweest voedde Paplammen op liet ze bij m drinken niet erg handig want hij is n jongen
Alle reacties Link kopieren
Gooloib omvallen van de honger doet i niet want hij eet dat kattenvoer
Hier hetzelfde probleem. Ik vind het wel grappig en laat haar haar gang gaan. Ik kreeg vanochtend een vers gevangen rat van haar als cadeau



Mijn hond (formaat forse Friese stabij) zit ook in de vensterbank op de uitkijk. Ziet er echt grappig uit soms
Alle reacties Link kopieren
Alles komt goed
Als ik een Yorkie was zou ik ook doen of ik een kat was.
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken wandelen doen we wel met m want onze andere honden gaan ook naat buiten
Alle reacties Link kopieren
quote:Hankey schreef op 27 juli 2016 @ 17:45:

Rozea hij is ook erg gelukkig maar van het kattenvoer is hij al n paar keer ziek geworden. Zacht voer wil hij ook niet meer vind i opeens vies al n paar merken geprobeerd hij wil niks.Ja dat is te zout voor honden geloof ik. Misschien kun je Renske proberen? Die kun je online in kuipjes van 100 gram kopen. Ik heb er dan 12 voor 12,- geloof ik
aan het typen...
Alle reacties Link kopieren
Rustica binkey is inderdaad ook n zeer goede muizenvanger haha
Alle reacties Link kopieren




Leuk hondje.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rusticaa schreef op 27 juli 2016 @ 17:51:

Hier hetzelfde probleem. Ik vind het wel grappig en laat haar haar gang gaan. Ik kreeg vanochtend een vers gevangen rat van haar als cadeau



Mijn hond zit ook in de vensterbank op de uitkijk. Ziet er echt grappig uit soms



Jeumig een rat!! Haha

Ja die van mij zit ook in de vensterbank. Ik heb in de voor en achtervensterbank zo'n kattenmatje met antislip liggen
aan het typen...
Alle reacties Link kopieren
Rozea is dat katten of honden voer onze katten willen namelijk alleen whiskas
Alle reacties Link kopieren
quote:Hankey schreef op 27 juli 2016 @ 17:55:

Rozea is dat katten of honden voer onze katten willen namelijk alleen whiskasNeej, zacht hondenvoer
aan het typen...
quote:rozea schreef op 27 juli 2016 @ 17:54:

[...]





Jeumig een rat!! Haha

Ja die van mij zit ook in de vensterbank. Ik heb in de voor en achtervensterbank zo'n kattenmatje met antislip liggen De mijne is een beetje te groot voor de vensterbank (forse Friese stabij) en dat heeft al meerdere kandelaars gekost. Dus nu staat er op een paar stevige dingen na, zowat niets

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven