Werk & Studie alle pijlers

Blij met je baan

24-04-2024 19:33 48 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
De tegenhanger van 'Blij in de bijstand'!

Wie is er zo blij met zijn baan dat-ie denkt laat dit voor altijd zo blijven?
Alle reacties Link kopieren Quote
Als ik hetzelfde geld ( of bijna dat bedrag ) zo kreeg ging ik echt niet meer werken, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
‘Voor altijd’ is wel heel lang hoor..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik.
Ik ga alle dagen met plezier aan 't werk, heb het geluk dat ik heel veel vrijheid heb, zelf de dagen redelijk in kan vullen, en ook nog goed verdien.

Nadeel is dat het redelijk wat uren kost, maar dat is geen groot probleem
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik!

Ik heb heel erg leuk werk waar ik voldoening uit haal en mijn ei in kwijt kan. Natuurlijk zou ik heel graag meer willen verdienen tov de uren die ik maak maar ja mijn werk is nu eenmaal niet goed betaald. Werkplezier is minstens zo niet nog belangrijker.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn werk is qua inhoud ok, maar ik heb grote moeite om me staande te houden in de werkomgeving.
Als ik hetzelfde inkomen zou houden als ik zou stoppen dan zou ik dat onmiddellijk doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik hou van mijn vak, vind dat ik het leukste werk van de wereld doe én krijg ook nog eens heel goed betaald!

Maar voor altijd werken… neeejj.. ik hoop toch ook ooit op een punt te komen waar ik niet meer hoef te werken (financieel of pensioen) en dan van het leven te genieten..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik!
Tot mijn pensioen hoop ik dit te blijven doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor altijd werken hoeft nou ook weer niet maar ik ben heel blij met mijn baan. De vrijheid om vanuit huis te kunnen werken. Mijn eigen tijden grotendeels bepalen. Leuk werk en een super team. En een salaris waar ik heel goed van kan rondkomen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor altijd niet maar na drie weken vakantie heb ik toch wel weer zin om aan het werk te gaan.

Bij mijn vorige baan zag ik er zo tegenop om terug te gaan na mijn vakantie dat ik wist dat het tijd was voor wat nieuws.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het leuk om te werken, maar het idee dat je voor misschien wel meer geld lekker de hele dag thuis kan zitten is wel verleidelijk. Al zou ik dan mss toch een vrijwilligers baan zoeken want echt elke dag thuis is mss wel saai… dus tja, eigenlijk weet ik het niet…haha
Alle reacties Link kopieren Quote
blijfgewoonbianca schreef:
24-04-2024 19:36
Als ik hetzelfde geld ( of bijna dat bedrag ) zo kreeg ging ik echt niet meer werken, hoor.
Ik heb leuk werk, leuke collega's en ik wil hier graag nog lang blijven.
Maar het blijft uiteindelijk toch een manier om brood op de plank te krijgen.
Als ik morgen miljonair zou zijn, zou ik stoppen. Misschien eerst een jaar lekker aankloten en daarna als ik me verveel toch weer werken, maar dan op mijn eigen voorwaarden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou, wanneer ik geld als water had gehad, nog steeds dit werk doen maar veel minder uren. Dan zou ik mezelf als zzper verhuren op de dagen dat ikzelf wil werken zodat ik niet vastzit aan een agenda met eigen leerlingen. En de overige tijd zou ik gaan rondtrekken met de camper door Europa.
Alle reacties Link kopieren Quote
Franille schreef:
24-04-2024 20:01
Ik heb leuk werk, leuke collega's en ik wil hier graag nog lang blijven.
Maar het blijft uiteindelijk toch een manier om brood op de plank te krijgen.
Als ik morgen miljonair zou zijn, zou ik stoppen. Misschien eerst een jaar lekker aankloten en daarna als ik me verveel toch weer werken, maar dan op mijn eigen voorwaarden.
Nou ja, dat dus vooral. Ik vind mijn werk in de gehandicaptenzorg leuk, hoor, maar ik sta niet Himmelhoch jauchzend iemand te verschonen. Of om half zes ‘s morgens naast mijn bed. Dan kom ik liever eens een keertje om 11 uur aanwaaien om iets gezelligs te gaan doen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik! En ik dacht het voor eeuwen te blijven doen. Helaas niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ohja
Maar als ik er geen geld voor kreeg, stopte ik direct
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik! Ik heb echt mijn droombaan. En ik hoop dit tot mijn pensioen met heel veel plezier te kunnen doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
MrsMorrison schreef:
24-04-2024 20:04
Ik zou, wanneer ik geld als water had gehad, nog steeds dit werk doen maar veel minder uren. Dan zou ik mezelf als zzper verhuren op de dagen dat ikzelf wil werken zodat ik niet vastzit aan een agenda met eigen leerlingen. En de overige tijd zou ik gaan rondtrekken met de camper door Europa.
Dit heb ik hetzelfde.
Ik vind mijn werk echt waardevol en het voegt iets toe aan mijn leven.
Maar, zou ik niet hoeven werken voor de kost? Dan koos ik zelf de momenten.
Dus geen weekenden en feestdagen meer en laat die avonden dan ook maar zitten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Als ik morgen multi-miljonair zou zijn zou ik niet stoppen met werken maar wel alleen de leuke klussen aanpakken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind mijn werk heel leuk. Heb wel eens een langere periode vrij gehad en stond te popelen om weer te starten. Dus als ik hetzelfde geld kreeg zonder te werken, zou ik blijven werken. Ik vind werk ook vaak leuker dan hele dagen thuis rommelen. Al geniet ik ook wel van weekend en vakanties.
Alle reacties Link kopieren Quote
Als ik veel geld zou winnen, dan zou ik wel stoppen met werken. Maar die kan is erg klein, dus ben ik heel blij dat ik werk heb waar ik heel blij van word en energie van krijg.

Het salaris is niet heel erg hoog. Maar ik doe mijn werk met veel plezier, heb hele leuke collega's en een goed contact met beide projectleiders en mijn teamleider. In de 2 jaar dat ik hier werk heb ik meer waardering gekregen dan in de 31 jaar bij mijn vorige werkgever. Het voelt zo goed om gewaardeerd te worden. Ik blijk hier wel tot aan mijn pensioen als het aan mij ligt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kan/wil mijn werk zeker blijven doen als het me gegeven is. Betaalt goed, eigen baas, leuke klanten/netwerk, leuke opdrachten, iets betekenen voor anderen, kan mezelf erin blijven ontwikkelen. En misschien/hopelijk ooit een goedlopend bedrijf verkopen.
Alle reacties Link kopieren Quote
sneeuwvrouw schreef:
24-04-2024 20:01
Ik vind het leuk om te werken, maar het idee dat je voor misschien wel meer geld lekker de hele dag thuis kan zitten is wel verleidelijk. Al zou ik dan mss toch een vrijwilligers baan zoeken want echt elke dag thuis is mss wel saai… dus tja, eigenlijk weet ik het niet…haha
Daar zou ik echt doodongelukkig van worden. Ik heb echt wel een soort doel/zingeving nodig in mijn leven, en op zijn minst structuur. Als ik hetzelfde geld zou krijgen zonder ervoor te hoeven werken, zou ik mijn competenties inzetten voor vrijwilligerswerk.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren Quote
Daantje1970 schreef:
24-04-2024 20:34
Het voelt zo goed om gewaardeerd te worden.
En dit, zou ik zeker missen als ik niet meer zou werken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben dankbaar dat ik in staat ben om te werken en vind mijn werk leuk. Ik maak lange dagen, maar word gewaardeerd door de collega’s (althans - dat denk ik) en de eind klant. Ik ben jurist en ondernemer overigens.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven