Het grote knutseltopic - deel 3

19-12-2013 19:54 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij verklaar ik deel 3 voor geopend.



Iedereen is welkom!

Het is hier geen besloten geheim genootschap; integendeel!

Juist het delen van wat we zoal maken, knutselen, breien, haken, glasblazen en wat al niet meer, is zo leuk.

Delen is inspirerend.



Dus voel je vrij om mee te schrijven en mee te kletsen.

Ontopic, offtopic: alles mag.

En met foto's zijn we helemáál blij.



Om te laten zien dat knutselen van alle tijden is, dat het er altijd is geweest en dat het er ook altijd zal zijn, trap ik af met deze foto van mijn voorouderen:



Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
EV, je moet de tijd nemen. Er heeft in zo'n korte tijd/reis zo ontzettend veel plaats gevonden. Lief dat je toch kort antwoord hebt willen geven op mijn vraag.



Knutselen komt wel weer als je wat meer bekomen bent.



Hier even wat stil op knutsel gebied. Heb heel hard gewerkt aan mijn thuisstudie. Nu nog een proefexamen maken en dan kan ik dat de komende mand tot het echte examen even naast me neerleggen.
Weekend!
Alle reacties Link kopieren




VAKANTIE
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Alle reacties Link kopieren
Hier eindelijk,sinds augustus vorig jaar, positieve vooruitzichten op het werk. Hopelijk is er dan ook meer tijd om te knutselen want dat is ervoor hier niet van gekomen. Zelfs EV mailen heb ik nog niet gedaan
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Alle reacties Link kopieren
WEEKEND



Heerlijk Akakia, dat je weer postitive vooruitzichten hebt op je werk. En nu ook nog vakantie.
Alle reacties Link kopieren
Weggezakt naar pagina twee...



Qua knutselactiviteiten weinig gedaan, maar wel de haakspullen opgeruimd (ben er even erg klaar mee), samen met mijn rommelkamer boven. Komende tijd maar eens bedenken waar ik zin in heb én wat er eerst af moet. Nu nichtje en neefje te logeren, ga morgen met hen en kinderen wat stoers knutselen voor de eigen kamer, met mozaïek van oude cd's.
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Alle reacties Link kopieren
Hier ook aan het opruimen. Lente in mijn kop, denk ik.

Boekenkast gedaan, vandaag.

Boeken voor het BookCrossing-project, maar ook voor de kringloopwinkel. En ik moet zeggen: het geeft nu al lucht, zeg maar. Een fijne opgeruimde boekenkast, nieuwe indeling etc.



Veel plezier met neefje en nichtje, Akakia.

En fijn van de positieve vooruitzichten op het werk!



Groetjes aan jullie allemaal, ik zit tegenwoordig nauwelijks nog hier op het forum..
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Akakia, even iets aan de kant leggen kan ook hoor. Veel plezier met je nichtje en neefje. Gaat Akakia morgen iets met cd's maken, of de kinderen.



Ook al aan het opruimen EV? Nog goed bezig met het bookcrossingproject! Het is niet vreemd dat je hier weinig bent, je bent totaal met iets anders bezig en dat is super. Positief! (plus het forum is momenteel vreemd aan het doen)
@Akakia, mozaïek met oude cd's? Wat moet ik me daar bij voorstellen?



@Ev, opruimen geeft een lekker gevoel en een opgeruimd hoofd.



Ik ga eens proberen plaatjes te plakken...
Dit zijn de kleurtjes van de deken die ik aan het breien ben. Ben vandaag precies op de helft! 24 lapjes gedaan, nog 24 te gaan!



Weg foto.
anoniem_91317 wijzigde dit bericht op 07-03-2015 13:18
Reden: Foto weggehaald.
% gewijzigd
Hak van de schoen, inmiddels ben ik wel verder maar dit is om een idee te geven van de kleurtjes en hoe het gaat worden.



Poef, weg foto
anoniem_91317 wijzigde dit bericht op 07-03-2015 13:18
Reden: Foto weggehaald.
% gewijzigd
Poef, weg foto
anoniem_91317 wijzigde dit bericht op 07-03-2015 13:18
Reden: Foto weggehaald.
% gewijzigd
Plaatjes plakken is gelukt!



Ik zal tzt een update geven met foto's
Alle reacties Link kopieren
Smart, wat gaaf die schoen!!!



En de dekenkleurtjes ook, behalve dan het paars (daar hou ik niet van, als kind al niet).

Ik heb mijn dekbedovertrekproject ook weer opgepakt, al die lapjes dus. Pff, nog veel te gaan. Het grootste deel is af, maar ik moet nog iets van 7 rijen blokjes aan elkaar zetten, en dan zoiets van 11 aan de grote lap vastzetten. Alles met de hand.

Wat ben ik begonnen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet eens meer een emoticon erbij zetten, dan post ie mijn stuk meteen.

Het VF doet inderdaad raar!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Mooi die schoen!
Later is nu
Dank jullie wel



Ik heb zojuist alle lapjes in willekeurig patroon bij elkaar gelegd om te kijken hoe ver ik ben. Zal er morgen een foto van plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
Smart, die schoen dat is gaaf. Wat een leuk werk.

De deken is ook mooi (niet mijn kleurkeuze maar evengoed mooi).

Plaatjesplakken is goed gegaan.



EV, welkom terug op knutselgebied. En je blog ook bijgewerkt.

Succes met alles aanelkaar zetten van je deken.



Vanmiddag ga ik voor het eerst, eng, naar yoga. Van alles en nog wat yoga (poweryoga, pilatesyoga en nog iet thaichi. dus echt help eng).
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd wat je van yoga vindt, Steph.

Voor mij is yoga heel lang geleden. Hatha yoga, trouwens. De andere vormen ken ik niet.

Ik heb zelfs ooit, lang geleden, een opleiding gedaan en lesgegeven. Echt heel lang geleden. Ja, zo oud ben ik al, haha.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
quote:Elmervrouw schreef op 27 februari 2015 @ 17:35:

Ben benieuwd wat je van yoga vindt, Steph.

Voor mij is yoga heel lang geleden. Hatha yoga, trouwens. De andere vormen ken ik niet.

Ik heb zelfs ooit, lang geleden, een opleiding gedaan en lesgegeven. Echt heel lang geleden. Ja, zo oud ben ik al, haha.

Ben jij al zooo oud?

Ik vond het enorm vermoeiend, scheen het powergedeelte te zijn (en ik maar denken dat mijn conditie goed was...). en heb helaas direkt last van mijn linkerknie gekregen waardoor het niet voor herhaling is.



Totaal vergeten HET IS NOG WEEEKEND
Balen van je knie, Steph. Hopelijk heb je er nu al minder last van.



foto plaatsen lukt niet. Andere keer proberen. Blij als het forum weer naar behoren gaat functioneren.
Poef, weg foto



De foto van het halve dekentje. De lapjes liggen random, ik moet als ze allemaal af zijn eens bekijken hoe ik ze wil hebben.

Dit was meer voor het idee.
anoniem_91317 wijzigde dit bericht op 07-03-2015 13:19
Reden: Foto weggehaald.
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Leuk die deken. Succes met het uitpuzzelen.



Ik ga dadelijk naar de huisarts voor de knieen. Wil wel graag yoga gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
Hehe, eindelijk lukt het weer eens een keer om in te loggen.

Sjonge jonge..



Heel leuk wordt die deken! Ik hou van roze.

Gisteravond weer eens mijn dekbedproject opgepakt. Beetje bij beetje bij beetje..
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Hoe was het bij de huisarts, Steph?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven