Het grote knutseltopic - deel 3

19-12-2013 19:54 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij verklaar ik deel 3 voor geopend.



Iedereen is welkom!

Het is hier geen besloten geheim genootschap; integendeel!

Juist het delen van wat we zoal maken, knutselen, breien, haken, glasblazen en wat al niet meer, is zo leuk.

Delen is inspirerend.



Dus voel je vrij om mee te schrijven en mee te kletsen.

Ontopic, offtopic: alles mag.

En met foto's zijn we helemáál blij.



Om te laten zien dat knutselen van alle tijden is, dat het er altijd is geweest en dat het er ook altijd zal zijn, trap ik af met deze foto van mijn voorouderen:



Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Laatst twee banen lapjes aan elkaar gezet. Zucht van verlichting!

Nu nog aan de grote lap zetten. Dan komt het einde echt in zicht. Want daarna kan ik de originele dekbedovertrek-achterkant eraan gaan zetten en verder afwerken. Yeahhhh!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Wat lief, Smart... en ik zomaar gespreksonderwerp bij onbekenden... tja, ik heb natuurlijk geen idee wat ik teweegbreng met mijn verhaal, wie het bereikt en waar. Ja, ik heb in die jaren trouwens weleens gedacht: als ze dood waren, als ik dat wist, kon ik ook verder - maar dit is niet 'af'. Nu, na Iran, voelt het veel meer als 'af'. Gezien, gesproken, geknuffeld, gepraat. Er is weer een soort van perspectief. Ik kan mijn beeld van destijds die twee kleintjes aan mijn hand loslaten, want ik heb nu de werkelijkheid van nu gezien. Mijn leven is doorgegaan en dat van hen ook. En soms kunnen die levens elkaar nu raken en aanraken. Ik hoop dat dat zo doorgaat.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Vriend heeft ook geknutseld, ik had een kistje nodig.

Kijken of ik een foto kan plakken ondertussen.

@EV, dat heb je mooi verwoord. Jullie levens kunnen elkaar inderdaad nu raken en aanraken.



@Steph, wat een leuke kist.



@ego, ik heb gisteravond tot 3x toe mijn breiwerk weer moeten uithalen. Het lukte op een of andere manier even niet. Nou ja, nog 1 lapje en deze bol en kleur is klaar. Die anderen breien makkelijker.
Weekend!!!



Morgen heb ik vrij genomen, dus ik heb al weekend.



We gaan lekker zonder smarttje een nachtje weg! Heb er zo'n zin in!!! Lekker uit eten, lekker ontbijten en zaterdag een dagje op stap!
Alle reacties Link kopieren
Ha, wat leuk Smart! Veel plezier.



Hier ook goed nieuws. Ik heb mijn dekbedgeval aan/in elkaar gezet.

Nu nog wat afwerken aan de binnenkant (heel saai, maar ik heb geen naaimachine) en dan is het klaar!!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
WEEEEEKEND



Nu is het echt weekend.

EV, succes met het aan elkaar naaien.



De afgelopen dagen zijn we weggeweest naar het strand. Heerlijk met mijn ouders uitwaaien. Hadden vriend en ik hun cadeau gedaan omdat paps weer er bovenop is. En nog steeds gezond.
Alle reacties Link kopieren


WEEKEND!





Heerlijk! Uitslapen! En dat na drie dagen gebroken nachten I.v.m. zieke kinderen. Jammer dat man en kinderen net dat staartje van de griepepidemie mee moesten nemen!!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Alle reacties Link kopieren
Klinkt leuk Steph. Wat fijn dat je vader nog steeds gezond is.

Geniet van de rust, je weekend en elkaar Smart!

En gefeliciteerd met afgeronde deken EV!!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Alle reacties Link kopieren
EV, super dat je deken klaar is.



Hier weer een week van de Cal erbij. Morgen nog een meeting met Snjokorn ea. Hopelijk geen regen.
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames (en evt een verstopte heer),



Hoe gaat het met iedereen?
Alle reacties Link kopieren
Haihai, ik kom hier even binnenvallen om wat te laten zien, dat ik op pinterest zag. Hier zou ik wel eens mee aan de slag willen (maar wannéér en hóe enzo.. )



Creatief met stenen



Zag dat jullie nog goed bezig zijn. Ik ben op 'on demand' begonnen met Grey's Anatomie kijken, vanaf aflevering 1, dus heb even nergens tijd voor Nouja.. heb wel een erg druk weekend gehad en er komt ook weer een druk weekend aan, dus.
Later is nu
@dreamer, stenen schilderen is leuk! Stiefkind heeft voor oudste ooit een steen beschilderd. Nu begint de afbeelding wel minder te worden maar dat mag ook wel na zoveel tijd.



hier druk met van alles en nog wat maar niets creatiefs helaas. Alhoewel morgen ga ik een workshop schilderen doen met mn neefje van 19 jaar. Een H.erman Broo.d achtig iets. Heb er wel zin in. Maar heb nog geen idee wat ik zou willen maken.



Verder ben ik druk met leren. Volgende week een examen. Pff het is al heul wat jaren geleden dat ik examen heb gedaan dus best spannend.



Komend weekend staat vol met open huizendag en een dubbele verjaardag.
Alle reacties Link kopieren
Dreamer, ziet er leuk uit de stenen te verven.



Smart, succes alvast met je examen. En veel plezier met een dubbele verjaardag. Plus morgen een workshop schilderen. Lekker bezig, zeker met on-demand GA kijken.



Hier word nog steeds gehaakt. Aankomend weekend is hier een creabeurs waar iemand staat die ik ken, dus een workshop haken komt eraan!!!
anoniem_45725 wijzigde dit bericht op 24-03-2015 16:36
Reden: Iets vergeten
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh... We zijn niet zo heel erg trending topic meer hè, de laatste tijd. Ik ben ook even een beetje forummoe geloof ik. Maar nooit te Moe om te dansen voor het weekend

Veel plezier allemaal dit weekend, met de creatieve B.rood, de open huizendag en de beurs! Geniet ervan! (Ik kom snel terug om te vertellen wat mijn huidige project is, als ik wat minder wijn op heb )
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Alle reacties Link kopieren
Hier ook forummoe; heeeel wat minder op het forum te vinden.

Dekbedovertrekhoes is klaar! Hangt nu aan het droogrek. Foto volgt nog een keer, als ik zin heb.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
(beetje laat maar...)

WEEKEND

Forum hier ook niet veel.



Gisteren op de beurs garen, natuurlijk en een pakketje gekocht waar garen, vulling en patroon in zitten om paashazen/kip te maken. Maar die zijn voor volgend jaar pasen.
Alle reacties Link kopieren
Na drie dagen toch maar eens hier op dit topic komen.

Alles goed met iedereen?



Hier wel en ik ga nu weer haken.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook, en ik ben zo blij dat mijn dekbed-ding klaar is.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanmorgen Minionplaatjes zitten zoeken (heb op het werk 2 schermen, en als ik één niet gebruik, heb ik daar graag een leuke achtergrond op.. normaliter gebruik ik een foto van mijzelf, maar vanwege een virus is privé mail geblokkeerd.. dus maar plaatjes zoeken) en werd daarvan zo enthousiast dat ik heb besloten dit weekend de nog 2 minions in de maak af te maken.



En.. nog een half uurtje en het is WEEKEND





Later is nu
Alle reacties Link kopieren
EV, gefeliciteerd met het afhebben van je deken.



Dreamer, WEEKEND

(ik haat minion, geen idee waarom)
Weekend!!!



Hopelijk blijft het het hele weekend droog want dat verdienen we wel, toch?



Hier is het even druk geweest met verjaardagen en examen maar nu ga ik weer vol aan de knutsel!



2e paasdag ben ik lekker een poosje alleen thuis. Eigenlijk wil ik dan verder aan de schoenen, maar het kan ook zomaar zijn dat ik ga bijslapen want smarttje heeft weer eens een nacht over geslagen en is erg druk met huilen ipv slapen 's nachts.



Wat zijn jullie Paas (knutsel)plannen?
Alle reacties Link kopieren
WEEKEND (nu echt)



Smart, hopelijk kun je idd bijslapen. Én aan je schoenen werken.



Hier geen paasplannen, doen we niet aan. Verder heerlijk knutselen.
Alle reacties Link kopieren


LANG WEEKEND! Heerlijk!



@EV, lukt het je een keer foto te posten? Ben erg benieuwd!

@smart, hopelijk kun je beetje bijkomen. Gebroken nachten zijn slopend!

@Dreamer en Steph, ik had ook een hekel aan minions, tot ik de film zag. Toen werd ik fan!

Dreamer, ga je foto posten? Steph, lukt het met je cal?



Ik ben druk met sieraden. Bezig met projecten die succesvol lijken uit te pakken: gevlochten ketting en armband in bijpassende kleuren van gehaakt staaldraad. Zal in het weekend wat foto's maken.

Hier zijn de plannen: ontspannen, luieren, uitslapen, uitgebreid ontbijten, op verjaardagsbezoek en eieren zoeken. Gaat goedkomen!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Alle reacties Link kopieren
Akakia, heerlijk voor je een lang weekend. Met allemaal leuke vooruitzichten. Ben benieuwd naar je sieraden. Nog veel Ufo's rondvliegen?



Met de cal gaat het super, vandaag drie randen erbij en ik ben aan de laatste bezig! Was straks helemaal vergeten dat we dit weekend wél iets hebben. Morgen hebben een oom en tante van mij een feest en zondag een vriend van ons die dan jarig is. Verder helemaal niets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven