Het grote topic voor alle kattenverhalen.

14-06-2014 22:04 2094 berichten
Een nieuw, vers topic voor alle belevenissen met katten! Deel hier de capriolen die je pluizige huisgenoot uithaalt (of uithalen, misschien heb je er wel meerdere ) en klets gezellig mee over deze mooie bijzondere dieren!



Stel hier eventueel je vragen over katten, schrijf over de gebeurtenissen van alledag en foto's van de beauties zijn ook altijd welkom
Mijn armen, zijn favoriete attributen om mee te vechten.

En verder vooral heel veel koordjes, draadjes, een verenhengel, een lekker slaapmandje, zijn speeltunnel en zijn klimpaal. En de hommels buiten in de planten.
Alle reacties Link kopieren




Het knisperkussen met kattenkruid. De heren hier zijn er bij tijd en wijlen helemaal gek mee.
Hahaha, dat is hier ook!

Een lekker zacht en warm kattenbed, hengel en speeltunnel zijn natuurlijk ook aanwezig, maar dat wil hem voor alsnog niet interesseren.



Tegen beter weten in wil ik alsnog een mooie knuffelzak voor hem kopen voor in de winter. Vliegen vangen vindt hij inderdaad ook leuk!
Een kartonnen doos.
Pepermint_Patty, oh wat leuk! Speelgoed met kattenkruid is ook aanwezig maar dat boeit hem maar heel even. Hij houdt vooral van mensenspullen
quote:Star schreef op 14 juni 2014 @ 22:15:

Een kartonnen doos.Dat zul je inderdaad altijd zien!
Dit ding:

quote:Hilary schreef op 14 juni 2014 @ 22:16:

[...]





Dat zul je inderdaad altijd zien!Echt hoor, al het speelgoed en dekentjes en krabpalen heb ik hier weg gedaan, maar als de postbode met Zalando komt, moet en zal hij per se in de doos
Alle reacties Link kopieren
Ikzelf om aandacht te geven en krijgen, een kattenvriendelijk buiten, krabpaal om mijn bank te beschermen en een kattenbak aangezien ze hier niet het bos kan bemesten.



Mijn kat speelt met niks.
Rietjes en dozen in alle maten zijn hier goed voor dagelijks uren gespeel. Hij kan er geen genoeg van krijgen.
quote:Star schreef op 14 juni 2014 @ 22:15:

Een kartonnen doos.Hoe kon ik die vergeten. Een hele mooie donkergele, van een online bestelling bij de Bijenkorf. En dan zo'n zwarte kat erin.
Dat ziet er leuk uit DappereGerbera! Wat is het precies?



Star

Dat zijn katten he, lekker eigenwijs



Dacht vandaag ook een goede zaak te hebben gedaan door grassnoepjes voor hem te kopen maar hij moet er niets van hebben, in tegenstelling tot de andere snoepjes. Ach, in zijn brokken zit ook toegevoegde groente.
quote:Splinter_ schreef op 14 juni 2014 @ 22:19:

[...]



Hoe kon ik die vergeten. Een hele mooie donkergele, van een online bestelling bij de Bijenkorf. En dan zo'n zwarte kat erin.
Alle reacties Link kopieren
Kartonnen dozen. Dagenlang speelplezier voor kat èn kind.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Mevrouw75, een goede kattenbak is inderdaad onmisbaar! Wij hebben een gesloten bak met luikje. Ideaal! De kat zijn privacy en wij geen zicht op de uitwerpselen (wel iedere dag scheppen natuurlijk).
Alle reacties Link kopieren
Ik ben onmisbaar voor ze





Hier is een succes een lege doos of kadopapier.



Verder een balletje gemaakt van aluminiumfolie.



En ooit heeft 1 kat het dopje van mijn scheermesje gestolen en sindsdien koop ik eens in de zoveel tijd een zakje van die bic-scheermesjes, alleen voor die dopjes. Heel irritant want de scheermesjes kan ik niet gebruiken, ik haal altijd mijn benen ermee open.



En mijn oude kat wil alleen maar spelen met die linten die om kadootjes zitten. Bij de AH en Ranzijn kan je die gratis krijgen dus eens per half jaar vernieuw ik het lint, even met de schaar er krullen in maken en dan is hij weer helemaal gelukkig.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:MrsStanleyWalker schreef op 14 juni 2014 @ 22:20:

Kartonnen dozen. Dagenlang speelplezier voor kat èn kind.
quote:annelaure schreef op 14 juni 2014 @ 22:19:

Rietjes en dozen in alle maten zijn hier goed voor dagelijks uren gespeel. Hij kan er geen genoeg van krijgen.Wat leuk
Een laserlampje. Als een dolle rent ze achter het lampje aan om het te pakken te krijgen. Dat levert grappige momenten op.
onszelf !



zijn tuigje om buiten te mogen zijn



zijn pompoenballetjes van de xenos (die ik 's ochtends terugvind in de waterbak)



zijn dolfijntje



en ongeveer 20 muizen verspreid door het huis (nepperds dan he)
Alle reacties Link kopieren
Oja en de boodschappentas. Of ze halen hem zelf al voor mij leeg en anders kan je er meteen al mee spelen
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Mylene_Valerie, wat leuk! Hier ook iedere ochtend bij het opstaan begroet met een miauw en een kat die op zijn rug rolt om over zijn buikje geaaid te worden. En knorren dat hij dan doet!



Qua balletjes: heb ooit een sjaal gekocht met pluche bolletjes eraan maar die bolletjes raakten natuurlijk los. Nu heb ik ze in de woonkamer gelegd en de kat vindt ze af en toe leuk, dan jaagt hij erop



Feestlint is inderdaad ook een goede! Wat grappig, van die scheermes-dopjes
Alle reacties Link kopieren
Dat de kat naar buiten kan , dat is onmisbaar!
Poeziewoezie, een laserlampje wil ik ook nog aanschaffen! Goede, dank je wel! Die was me even ontschoten.



Gismo72, wat lief, een dolfijntje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven