Het huis opruimen, wie doet er mee!

30-12-2013 16:05 2947 berichten
Jep, zo rond de jaarwisseling klinkt het als een goed voornemen voor 2014... maar nee hoor, het huis is nu op het moment zo'n zooi dat ik er niet meer tegenaan kan kijken en nu genoodzaakt ben er wat mee te gaan doen.



In juni ga ik bevallen van mijn eerste kind en dat vond ik wel een goede motivatie om het huis eens goed aan te pakken. Ik ben vijf jaar geleden uit huis gegaan, de spullen zijn er neergezet en veel dingen zijn geeneens meer uitgepakt sindsdien. Ook is er een hoop bijgekocht wat achteraf niet nodig was of kapot is gegaan.



Voor de discipline leek het mij een fijn idee om met anderen er over te praten. Wellicht kunnen we een leuke club vormen.



Dus: toekomstige opruimers, wie doet er mee?
Alle reacties Link kopieren
hihi goed bezig phips!



Oeps koettie dat wordt weer ontspullen

Gelukkig ben ik nog nooit verhuisd; 5 jaar geleden vanuit ouderlijk huis in dit huis gaan samenwonen. In de loop der jaren natuurlijk wel spullen gekocht en gekregen, maar ook veel weggedaan. En daar ben ik nog niet klaar mee!



Vandaag twee plastic bakjes gekocht met kleine vakjes (organize doos?) om mijn knutselspullen in te gaan bewaren. Hoop dat ik dan af ben van al die losse bakjes, zakjes etc. De knutselkast ga ik binnenkort opruimen (één van mijn doelen om te doen voordat ik het ziekenhuis inga) en ik hoop dat ik dan een lade overhoud voor kinderspulletjes voor nichtje. Dat zal in het dressoir en in de bergkast een lade schelen, maar hoe realistisch dat is ...... we gaan het zien.
Alle reacties Link kopieren
Dichtslibben is idd zo weer gebeurd, helaas Koettie. Succes maar weer . Gelukkig is het maar van een jaar zal ik maar zeggen .



Weet je wanneer je naar het ziekenhuis moet Tough? Goed om nog wat opruimklussen te doen voor die tijd.



De kast is gevuld, de deuren gekocht, de gang opgeruimd

Verder het hele huis van onder tot boven schoongemaakt: gestoft, gezogen en gedweild, badkamer schoon, wc's schoon, keuken schoon, alleen de woonkamer moet nog gedweild worden. Ben dus zeer tevreden en gebroken
Alle reacties Link kopieren
Zo dan heb je erg veel gedaan!

Kan me voorstellen dat je gebroken bent, maar hopelijk is het eindresultaat helemaal naar wens. Dat kan zo'n fijn, opgelucht gevoel geven; eindelijk genieten van al dat werk! En in jullie geval; lekker genieten van de vakantie.



Over een week of 6 zal ik opgenomen worden, exacte datum heb ik nog niet. Wel worden nu alle voorbereidende onderzoeken en gesprekken gepland. Pfoeh wat een boel afspraken zeg maar het is voor een goed doel dus dat wordt bikkelen komende weken!



Vind het inderdaad een fijn idee dat ik een opgeruimd/net huis achterlaat. Is ook voor man fijn, want die zal niet veel thuis zijn tijdens mijn ziekenhuisperiode.
Goed bezig allemaal! Wij gaan bijna op vakantie en de afgelopen weken heb ik in plaats van opgeruimd steeds de zooi gedumpt in onze waskamer. Morgen wil ik de strijk wegwerken en alle spullen die er liggen opruimen. Dan kan ik nog wat wasjes draaien zodat we alleen de vakantiewas hoeven te doen als we weer terugkomen.
quote:fanatic schreef op 19 juni 2016 @ 17:02:

Hier de laatste paar weken veel kleding van mezelf verkocht voor nog best een aardige prijs.

Verder proberen we het huis netjes te houden, maar dat gaat nog steeds niet best...

We hebben gewoon teveel spullen en we zijn te makkelijk met alles overal neerleggen.



Waar verkoop je kleding van jezelf? En zijn dat dan populaire merk stukken?



Ik heb weinig succes met kleding van mezelf of de kinderen op bijvoorbeeld marktplaats. Ook merkkleding verkoopt slecht en ik vind het zo'n gedoe om het erop te zetten. Ik neem wel eens wat mee naar de vrijmarkt en de rest breng ik naar de kringloop waar mijn schoonmoeder vrijwilligster is.
quote:Minimalista schreef op 08 juli 2016 @ 20:55:

Goed bezig allemaal! Wij gaan bijna op vakantie en de afgelopen weken heb ik in plaats van opgeruimd steeds de zooi gedumpt in onze waskamer. Morgen wil ik de strijk wegwerken en alle spullen die er liggen opruimen. Dan kan ik nog wat wasjes draaien zodat we alleen de vakantiewas hoeven te doen als we weer terugkomen.



Is het allemaal gelukt Minimalista?

Ik probeer ook altijd zo opgeruimd mogelijk op vakantie/weekend weg te gaan. Dat lukt helaas niet altijd maar het is zoveel fijner thuis komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwStippel schreef op 18 juli 2016 @ 12:13:

[...]





Waar verkoop je kleding van jezelf? En zijn dat dan populaire merk stukken?



Ik heb weinig succes met kleding van mezelf of de kinderen op bijvoorbeeld marktplaats. Ook merkkleding verkoopt slecht en ik vind het zo'n gedoe om het erop te zetten. Ik neem wel eens wat mee naar de vrijmarkt en de rest breng ik naar de kringloop waar mijn schoonmoeder vrijwilligster is.



Ik heb een tijdje terug veel kinderkleding verkocht op Marktplaats en bij mij liep het goed. Ik verkoop zowel H&M/Hema/C&A als merken als Name It/Lief!/Noppies. Echt dure merkkleding hebben mijn kinderen niet. Wat bij mij werkt:



- het goede moment: maart/april/mei voor zomerkleding, sept/okt voor winterkleding

- dingen als een UV zwemsetje of Teva sandaaltjes lopen als een trein en leveren relatief veel op, die gaan veel beter dan het zoveelste shirtje of broekje

- alleen nieuwe en echt zo goed als nieuwe kleding

- duidelijke foto's, veel informatie (bijv de lengte van een shirt of broek)

- lage prijzen (meestal komen er verzendkosten bij en als het opgeteld in de sale nauwelijks duurder is dan mijn item dan kopen ze het natuurlijk daar)

- dingen die mooi bij elkaar passen als setje of klein pakket verkopen: wel alles heel duidelijk op de foto zetten

- aangeven wat de verzendkosten worden en dat ze bij pakketten zelf mogen kiezen tussen TNT, DHL en Kiala



Je hebt wel gelijk dat het veel werk is, ik verkoop daarom alleen wat nog in nieuwstaat is, de rest gaat naar het goede doel. Maar als het lekker loopt dan vind ik het ook wel een sport om zo goed mogelijk te verkopen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bezig met allerlei persoonlijke spulletjes die op zolder lagen op te ruimen. Ik ben o.a. bezig met kaartjes: 4 schoenendozen vol met ansichtkaarten, kerstkaartjes, etc. Alleen de dingen met heel lieve, persoonlijke teksten bewaar ik. Een tijdrovend klusje voor de ruimte die het oplevert (daarom ook lang uitgesteld), maar eigenlijk best heel leuk. Al die leuke, lieve kaartjes van mijn beste vriendin, een lange brief van mijn oma toen ze nog niet dement was, het eerste kaartje dat ik van mijn (inmiddels) man kreeg. Zo leuk! En straks mooi overzichtelijk in 1 doosje, zodat ik het nog eens vaker erbij kan pakken en die lieve dingen kan lezen. En het levert ook nog wat op: ik vond in een kaartje dat ik na mijn eindexamen kreeg nog 10 gulden.
Ik ben hier even weinig geweest. Te druk met einde schooljaar en allerlei andere zaken. Maar ik heb niet helemaal stil gezeten...

Huishouden en opruimen stond op een laag pitje maar wel de boel een beetje bij gehouden.



Verder inderdaad een paar zakken met spullen voor de kringloop aan schoonmoeder mee gegeven.

En ik heb spullen die ik in onze oude huis gebruikte (maar die sinds 3 jaar) alleen maar staan te verstoffen op zolder verkocht via marktplaats. Het levert nog een klein bedrag op, ik word er blij van en de koper ook. Win win dus.



Ik heb vandaag niet veel zin in huishouden. Het is zulk mooi weer en dochter is uit logeren dus ik ga vooral even relaxen.



Wat ik toch even "moet" doen:

-vaatwasser uit en inruimen

-paar boodschapjes halen

-was ophangen

-beneden stofzuigen



Als beloning ga ik na de klusjes uitgebreid tutten in de badkamer en in bad...en daarna even een paar boodschappen halen.
Kleding via mp verkopen lukt mij ook gewoon echt niet, mevrouw stippel, zowel voor mezelf als de kids. Bij mezelf kan het er nog aan liggen dat ik een maat heb die niet zo gangbaar is, aanbod op mp in die maat is niet groot. Maar bij de kinderen gaat dat niet op.

Ik heb een paar vriendinnen blij kunnen maken met voor mij te grote kleding. Anders gaat het naar een tweedehands kledingwinkel , levert het nog iets op en iemand is er blij mee, maar weggegeven is zoveel leuker.



Nicole, mag ik vragen wat je voor de teva's gekregen hebt? Die van onze zoon staan er al maanden op, zonder resultaat helaas. Zgan, alleen vorige zomer aan gehad, niet eens zo veel. Staat er duidelijk in en is zichtbaar op de foto's.

Overigens vind ik merken als noppies en lief! duur, maar misschien ben ik gewoon een knieperd Daar kost een babyjurkje zo 40 euro. Al kan het natuurlijk allemaal nog veel gekker. Van lief! heb ik er een op mp staan, oorspronkelijke prijs 40 euro. Loopt niet, hoogste bod is 2,60 euro. Dan geef ik hem liever weg. Hij is in nieuwstaat. Merken als h&m, zeeman, etc zet ik er niet op, geef ik gewoon weg. Maar ook spullen van mexx, bfc, Esprit, beebielove, geen geïnteresseerden of een bod van 1 of 2 euro. Ook niet bij een chaos & order shirt van mijn zoon. Ik let ook op het plaatsen op het juiste moment. Een paar jaar geleden liep het nog wel redelijk, maar sinds vorig jaar zo'n beetje niet meer. De mp krat van de kids puilt inmiddels echt uit

Leuk idee van die bewaardoos, ga ik ook eens over nadenken.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop merken als Lief! en Noppies in de aanbieding voor 5-10 euro of tweedehands, dus 40 euro geef ik echt niet uit aan een jurkje. Ik verkoop ze voor 2-3 euro. Met de verzendkosten erbij loont het anders niet voor mensen om op Marktplaats te kopen, dan gaan ze voor nieuw in de sale. Ik verkoop dan het liefst bijv 4 jurkjes voor 10 euro, anders is het wel heel veel gedoe voor weinig opbrengst.



Ik heb een aantal keer Teva Psyclone sandaaltjes gekocht en verkocht, elke keer tussen de 12 en 15 euro.
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwStippel schreef op 18 juli 2016 @ 12:13:

[...]





Waar verkoop je kleding van jezelf? En zijn dat dan populaire merk stukken?



Ik heb weinig succes met kleding van mezelf of de kinderen op bijvoorbeeld marktplaats. Ook merkkleding verkoopt slecht en ik vind het zo'n gedoe om het erop te zetten. Ik neem wel eens wat mee naar de vrijmarkt en de rest breng ik naar de kringloop waar mijn schoonmoeder vrijwilligster is.



Kleding van mezelf verkocht via MP, gewoon dingen van EDC by Esprit / vero moda / only / Takko / Primark. MAAR, allemaal XL of XXL, en was het op een paar dingetjes na zo kwijt.



Van mijn dochter verkoop ik ook super veel kleding op MP. Ik ken genoeg mensen die het niet lukt, maar hier gaan elke week wel een paar enveloppen de deur uit.

De truc? Nette foto's, goede omschrijving en goede advertentie titels. Van dochter genoeg verkocht van H&M/Frendz by V&D/Name it. Alleen C&A verkoopt hier niet zo best
Alle reacties Link kopieren
quote:nicole123 schreef op 18 juli 2016 @ 12:38:

[...]





Ik heb een tijdje terug veel kinderkleding verkocht op Marktplaats en bij mij liep het goed. Ik verkoop zowel H&M/Hema/C&A als merken als Name It/Lief!/Noppies. Echt dure merkkleding hebben mijn kinderen niet. Wat bij mij werkt:



- het goede moment: maart/april/mei voor zomerkleding, sept/okt voor winterkleding

- dingen als een UV zwemsetje of Teva sandaaltjes lopen als een trein en leveren relatief veel op, die gaan veel beter dan het zoveelste shirtje of broekje

- alleen nieuwe en echt zo goed als nieuwe kleding

- duidelijke foto's, veel informatie (bijv de lengte van een shirt of broek)

- lage prijzen (meestal komen er verzendkosten bij en als het opgeteld in de sale nauwelijks duurder is dan mijn item dan kopen ze het natuurlijk daar)

- dingen die mooi bij elkaar passen als setje of klein pakket verkopen: wel alles heel duidelijk op de foto zetten

- aangeven wat de verzendkosten worden en dat ze bij pakketten zelf mogen kiezen tussen TNT, DHL en Kiala



Je hebt wel gelijk dat het veel werk is, ik verkoop daarom alleen wat nog in nieuwstaat is, de rest gaat naar het goede doel. Maar als het lekker loopt dan vind ik het ook wel een sport om zo goed mogelijk te verkopen.



Grappig, setje of klein pakket loopt bij mij dus voor geen meter !!

En ik laat iedereen bieden, zet er geen prijzen bij. Heb ik wel ooit gedaan maar dan kreeg ik helemaal geen reacties !!! Verzendkosten geef ik ook niet aan
Alle reacties Link kopieren
quote:vlinder021 schreef op 18 juli 2016 @ 15:13:

Kleding via mp verkopen lukt mij ook gewoon echt niet, mevrouw stippel, zowel voor mezelf als de kids. Bij mezelf kan het er nog aan liggen dat ik een maat heb die niet zo gangbaar is, aanbod op mp in die maat is niet groot. Maar bij de kinderen gaat dat niet op.

Ik heb een paar vriendinnen blij kunnen maken met voor mij te grote kleding. Anders gaat het naar een tweedehands kledingwinkel , levert het nog iets op en iemand is er blij mee, maar weggegeven is zoveel leuker.



Nicole, mag ik vragen wat je voor de teva's gekregen hebt? Die van onze zoon staan er al maanden op, zonder resultaat helaas. Zgan, alleen vorige zomer aan gehad, niet eens zo veel. Staat er duidelijk in en is zichtbaar op de foto's.

Overigens vind ik merken als noppies en lief! duur, maar misschien ben ik gewoon een knieperd Daar kost een babyjurkje zo 40 euro. Al kan het natuurlijk allemaal nog veel gekker. Van lief! heb ik er een op mp staan, oorspronkelijke prijs 40 euro. Loopt niet, hoogste bod is 2,60 euro. Dan geef ik hem liever weg. Hij is in nieuwstaat. Merken als h&m, zeeman, etc zet ik er niet op, geef ik gewoon weg. Maar ook spullen van mexx, bfc, Esprit, beebielove, geen geïnteresseerden of een bod van 1 of 2 euro. Ook niet bij een chaos & order shirt van mijn zoon. Ik let ook op het plaatsen op het juiste moment. Een paar jaar geleden liep het nog wel redelijk, maar sinds vorig jaar zo'n beetje niet meer. De mp krat van de kids puilt inmiddels echt uit

Leuk idee van die bewaardoos, ga ik ook eens over nadenken.



Weet je dat H&M hier als een gek verkoopt, en nog best aardig wat oplevert? Toen dochter kleiner was heb ik zelfs dingen van de Zeeman en Wibra met winst verkocht

Welke maten bied je aan? ik heb het idee dat het daar ook enorm aan ligt, zo heb ik nog winterspul in 98/104 wat ik niet kwijt raak, maar de stapel 110/116 vloog de deur uit !!

Mexx, BFC, Esprit, Beebielove loopt idd niet. Momenteel gaan Tumble, Ninni Vi, Quapi, Flo en Z8 enorm hard op MP (bij de meisjes)

Vingino verkoopt trouwens ook helemaal niet, als je een bod krijgt van 2 euro mag je blij zijn
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames! Poeh wat was het druk met werk en de kleine, geen tijd gehad om extra op te ruimen...



Vorige week wat kleding op mp gezet, nieuwe rok met kaartje er nog aan en meisjesjas met kaartje er nog aan. De laatste staat er nu voor de 3e keer op, de rok voor de 2e keer. Verkoopt maar niet en zeker de rok.had ik de vorige keer slechts 6 keer bekeken. Zal ik hem strijken? Hij is van katoen en ziet er snel gekreukt uit op de foto's.



Verder een vuilniszak gevuld met gebruikte maar nog in goede staat verkerende kleding (niet vaal, geen gaten of vlekken) die gaat naar de kringloop. Buiten dat niks op kunnen ruimen...
Alle reacties Link kopieren
De merken die fanatic noemt is inderdaad een run op. Ik merk het ook bij merken als Wild en Molo. Ik heb wel eens gekeken om iets daarvan op Marktplaats te kopen, maar er wordt gewoon 15-20 euro gevraagd en geboden op een T-shirt. Daar koop je het in de sale ook bijna voor, maar het blijft enorm gewild.



Ik denk dat vooral het middensegment niet zo lekker loopt op Marktplaats als je er veel aan wilt verdienen. Mensen willen of een echt duur merk, of ze willen gewoon goedkope kleren. Je moet er genoegen mee nemen dat je voor Name It, Noppies, Mexx, Lief!, etc. hetzelfde krijgt als voor H&M, Hema en Zeeman kleding. Als je slim inkoopt dan is het ook niet zoveel duurder om nieuw te kopen, ik zie nu zat shirtjes van Lief! en Name It in de aanbieding voor 5-8 euro. Dan is het logisch dat als je het doorverkoopt je er nog 1 of 2 euro voor krijgt. Dus ik denk dat je verwachtingen te hoog zijn Vlinder.



Noopes, ik zou die rok wel even strijken ja (maar niet vandaag met die hitte!). Vooral voor het beeld dat je neerzet. Als iemand heel mooie, nette foto's erop heeft staan (ook van details, zodat je bijv. ziet of er pilling is) en een nette tekst dan krijg ik daar het idee van dat het nette kleding is en een prettige, betrouwbare verkoper. Is de kleding gekreukt of onduidelijk op de foto gezet, of staan er allerlei spelfouten in de tekst, dan heb ik er verder ook weinig vertrouwen in en sla ik het over.



Wat betreft de meisjesjas: bespaar je de moeite, want hoeveel mensen hebben er op dit moment nog een jas nodig? Ik heb ook nog een meisjesjas met kaartje eraan liggen, die had ik in mei erop staan maar met wat op het laatst afhakende kopers toch net niet verkocht. Ik ga niet de moeite nemen om hem er nu op te zetten, maar geef hem weg of laat hem liggen tot maart/april.
Alle reacties Link kopieren
quote:nicole123 schreef op 20 juli 2016 @ 10:11:

De merken die fanatic noemt is inderdaad een run op. Ik merk het ook bij merken als Wild en Molo. Ik heb wel eens gekeken om iets daarvan op Marktplaats te kopen, maar er wordt gewoon 15-20 euro gevraagd en geboden op een T-shirt. Daar koop je het in de sale ook bijna voor, maar het blijft enorm gewild.



Ik denk dat vooral het middensegment niet zo lekker loopt op Marktplaats als je er veel aan wilt verdienen. Mensen willen of een echt duur merk, of ze willen gewoon goedkope kleren. Je moet er genoegen mee nemen dat je voor Name It, Noppies, Mexx, Lief!, etc. hetzelfde krijgt als voor H&M, Hema en Zeeman kleding. Als je slim inkoopt dan is het ook niet zoveel duurder om nieuw te kopen, ik zie nu zat shirtjes van Lief! en Name It in de aanbieding voor 5-8 euro. Dan is het logisch dat als je het doorverkoopt je er nog 1 of 2 euro voor krijgt. Dus ik denk dat je verwachtingen te hoog zijn Vlinder.



Noopes, ik zou die rok wel even strijken ja (maar niet vandaag met die hitte!). Vooral voor het beeld dat je neerzet. Als iemand heel mooie, nette foto's erop heeft staan (ook van details, zodat je bijv. ziet of er pilling is) en een nette tekst dan krijg ik daar het idee van dat het nette kleding is en een prettige, betrouwbare verkoper. Is de kleding gekreukt of onduidelijk op de foto gezet, of staan er allerlei spelfouten in de tekst, dan heb ik er verder ook weinig vertrouwen in en sla ik het over.



Wat betreft de meisjesjas: bespaar je de moeite, want hoeveel mensen hebben er op dit moment nog een jas nodig? Ik heb ook nog een meisjesjas met kaartje eraan liggen, die had ik in mei erop staan maar met wat op het laatst afhakende kopers toch net niet verkocht. Ik ga niet de moeite nemen om hem er nu op te zetten, maar geef hem weg of laat hem liggen tot maart/april.



Wild en Molo is inderdaad ook een echte Run op...

Ik heb trouwens vaak zat gehad dat H&M nog meer opleverde dan iets als Noppies.

Het ligt ook echt aan de maten die je aanbiedt, hoe groter de maat, hoe minder aanbod er in is....



Tja wat betreft de jas, ik vind het lastig, heb ook een jas liggen maar ga hem er toch opzetten (zomerjas). Genoeg mensen die in het vooruit kopen. Ik ben bijv. al weer bezig met de wintergarderobe....

Heb zelf een winterjas van dochter te koop gezet, al 55x bekeken (sinds een week), dus mensen zijn toch al wel een beetje aan het zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Noopes, welke maten zijn het?

En hoe bied je het aan in de titel? (bijv : schattige zomerjas OF Mooie zomerjas - Mexx (noem maar een merk) meisje 68

Ik heb al wel gemerkt dat de advertentie titel het verschil al kan maken.
Alle reacties Link kopieren
Het is een winterjas van Salty Dog maat 98. Vorige keer had ik als titel: Mooie winterjas Salty Dog 98 nieuw!



Strijken, zal ik morgenochtend doen en dan maak ik meteen nieuwe foto's!



De achtergrond van de foto's heb ik netjes, mooie hanger, hangt aan een sierhaakje aan een whitewash houten paneel (en dan zo dat je niet ziet dat het een paneel of stuk hout is).



Bedankt voor de tips!
Vorig jaar jurkje van Flo erop gezet, voor 5 euro, was zgan. Had ik zelf voor weinig gekocht, dus hoefde ik niet zoveel voor te hebben. Geen enkele reactie gehad. Shirt van vingino daarentegen, was niet meer zgan, toch geplaatst vanwege de populariteit, Echt idioot hoe hoog de biedingen daarop waren.



Fanatic, ik plaats vooral jongenskleren in mt 92, soms nog wat 86. Blouse van 717 bv, zgan, geen reacties. Shirt van Z8, zelfde verhaal. Ik zal deze vakantie alvast eens aan de slag gaan met de winterspullen, goed idee. Dat wordt weer lekker opruimen, althans dat hoop ik deze keer. Flo jurkje nog eens proberen zonder bedrag erbij, kijken of er dan iets gebeurt. Ik ben echt verbaasd dat je je eigen kleding van bv Takko en Primark snel verkocht krijgt!



Nicole, wat betreft de teva's zit ik in dezelfde prijscategorie. Maar een Noppies of Lief! jurkje zou ik inderdaad voor meer weg doen dan jij aangeeft. Meestal kijk ik wel naar wat er geboden wordt op vergelijkbare spullen om een idee te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
vlinder021, het verbaast mij ook wel eens. Maar het aanbod in XL lijkt niet groot te zijn, dus misschien raak ik het daarom wel snel kwijt. Geen idee of dat het is hoor, maar zou een oorzaak kunnen zijn.



Maat 92+86 zijn lastig, er is ontzettend veel te koop in die maat. Het verbaast me ook dat je het shirt van Z8 niet kwijt raakt. Noem anders het "naampje" van het shirt in je titel en in je tekst, veel mensen zoeken op de namen die z8 aan zijn kleding geeft (voor het geval dat je niet weet waar dat staat, in het label met was instructies kan je het vaak terugvinden)



Winterkleding zorg ik dat het er vanaf eind augustus een beetje op staat, in september gaan mensen toch weer kijken en 1 okt. komt de nieuwe kinderbijslag...
Merkkinderkleding van b8jv flo verkoopt ook goed via fb sites.

Beter dan MP is mijn idee.
Alle reacties Link kopieren
quote:zecora schreef op 21 juli 2016 @ 18:28:

Merkkinderkleding van b8jv flo verkoopt ook goed via fb sites.

Beter dan MP is mijn idee.



Ja vind je Zecora?

Het ligt er heel erg aan welk item je te koop hebt is mijn ervaring

Op de Z8 hoeken is de laatste tijd veel oplichting aan de gang. Dus het is niet meer alleen via MP
Z8 koop ik nooit dus daarmee geen ervaring.



Maar flo en ninni vi gaat hier goed via fb.
Alle reacties Link kopieren
Heb eigenlijk zo goed als geen flo en ninni vi.

Wel Z8 verkocht via zo'n hoek, maar ook shoeby en name it



Maar toch raak ik 95% kwijt via marktplaats. Het kost alleen veel tijd.

Hoop wel dat ik nog het een en ander kan verkopen, ik heb zoveel kleding en het ruimt echt lekker op als het de deur uit is...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven