Het is weer bijna dierendag!!!

01-10-2011 16:39 145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bijna weer dierendag. Doen jullie er dit jaar nog iets aan?

Ik heb van de week bij Ranzijn gekeken toen ik grit moest halen maar dat viel tegen met leuke aanbiedingen voor dierendag. Beetje karig.



Nou ben ik niet afhankelijk van hun hoor om iets te verzinnen. Maak zelf wel wat lekkers voor ze.



Jullie nog leuke dierendag-plannen of verhalen?



Hier een van de kattentaartjes die ik als verrassing soms voor ze maak (bijna alleen op een verjaardag of iets anders bijzonders), is ook te zien aan de verbaasde blikken ;



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dierendag commerciële onzin..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Maar wel grappig dat jij nog van kattenvoer een taartje weet te maken
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hahahaha fantastisch!



Wellicht bak ik net als vorig jaar een hondentaart van Kippengehakt.
Het is natuurlijk net zo'n nietszeggende dag als vader- moeder- en valentijnsdag. Maar wie weet krijgt de hond wel een extra koekje.
Alle reacties Link kopieren
Uh, nee. Is elke dag dierendag hier, doe er niet echt iets speciaals voor. Nou heb ik honden die bij de kleinste verandering in voer gelijk aan de poeperette gaan, dus ik laat de zelfgeknutselde taartjes maar achterwege. Wel heel leuk trouwens!
Ik ga uitgebreid achter een grote biefstuk zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:hipslala schreef op 01 oktober 2011 @ 16:42:

Het is natuurlijk net zo'n nietszeggende dag als vader- moeder- en valentijnsdag. Maar wie weet krijgt de hond wel een extra koekje.



Geheel met je eens hoor. Ik doe er normaal ook niets aan. Probeer elke dag hier een kattenfeestje te maken. Het is met een knipoog.



Even nog mijn andere kat, die stond er niet op bij de andere foto;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wat leuk die taart Hahaha, zullen ze vast heel blij mee zijn!
Ik vind het een heel mooi taartje MV
Alle reacties Link kopieren
Ik doe er niet meer aan. Mijn katten krijgen optimaal aandacht, vrijheid en speelgoed, dus da's wel best zo. Vroeger kocht ik nog wel eens van die kattenstokjes rond dierendag, maar da's eigenlijk ook het ene dier slachten omdat je het andere dier eens extra wilt verwennen. Vond ik bij nader inzien niet kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Is dat naast het taartje op de tweede foto nou kattensushi??! Hahah prachtig dit
Common sense is not so common.
Voltaire
Alle reacties Link kopieren
Wat een prachtige taartjes MV!

Hier is het iedere dag dierendag
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sjors1988 schreef op 01 oktober 2011 @ 16:53:

Is dat naast het taartje op de tweede foto nou kattensushi??! Hahah prachtig dit



Hahahah, ja klopt.



En de letters is zalmmousse die ik in een spuitding heb gedaan om ermee te schrijven.



Dit jaar iets kariger voor ze hoor. Ze zijn hier gek op gekookte kipfilet, gekookte witvis en hart. En Kane zit aan een speciaal dieet dus daar moet ik ook rekening mee houden. Van de week bij Ranzijn een nieuwe smaak zachtvoer van zijn dieet genomen dus het zal mij benieuwen. Ze krijgen wel wat lekkers maar eerlijk is eerlijk, welke dag dat is beseffen ze toch niet. Het is meer dat ze het ruiken als ik met iets lekkers thuis kom . En dan net zolang jengelen tot ze het krijgen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Nog een kattentaartje;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
hahaha!!!



Ik denk dat jouw katten heel gelukkig zijn met jou!
Alle reacties Link kopieren
Ziet er super uit die taartjes! Maar de nieren van mijn kater kunnen dat niet aan
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Ochhh wat jammer nou ik weet niet hoe ik foto's van mijn beestjes erop kan zetten! Maarre, mijn 3 cavia's krijgen sowieso iedre dag wat lekkers, ik ben eigenlijk te lief voor ze hihi, ik kan het niet laten telkens als ik in de stad ben( en dat is heuullll vaak!) weer wat te kopen, dan weer een snoephuisje, dan weer snoepstaafjes, dan weer een warmte-mandje, of huisje nummer tig duizend alles voor de beestjes, geef mijn laatste dub uit voor paprika en wortels omdat ik liever mijzelf ontzeg dan hun



4 oktober krijgen ze in hartjesvorm, een soort honing-zadenblokjes, heb ik vandaag te smaen met een nieuwe snackbal gekocht, maar de snackbal heb ik ze al gegeven.



Ik kan sowieso blijven kopen, ik heb een mooie ren en daar zet ik speeltjes in.
Alle reacties Link kopieren
MV, zit er voor katten niet teveel zout in die surimi en in vleeswaren? Ik heb altijd begrepen dat dat niet goed was - net als gerookte vis &

kip.
Alle reacties Link kopieren
Het is eens in het jaar en verder krijgen ze alleen kattenvoer en een kattensnoepje. En het bordje delen ze met zijn 3e.



Nu dit jaar voor het eerst aangepast omdat Kane het niet meer mag en ik het niet leuk voor hem vind als de andere iets krijgen wat hij ook lekker vindt. Dit zijn geen foto's van dit jaar dus.



En het valt mee hoor, laatste foto is onderop 3 plakjes ham voor 3 katten en de rest kattenvoer. Eerste foto is alleen maar kattenvoer en hart bovenop.

Alleen middelste foto is wat surimi, 3 garnalen en wat gemalen zalm(mousse) zonder mayo end hoor. De rest ook kattenvoer.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Onze hond wordt op dierendag geopereerd.. zware operatie..Dus ik hoop op een hele positieve dierendag! Hji krijgt maandag zn speeltjes al-:) Hopelijk gaat het daarna alleen maar beter!

Normaal doen we altijd wat met dierendag. Deze is wel heel speciaal/apart..
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik dacht elke kat zo'n heel bord kreeg
Alle reacties Link kopieren
Wat spannend, Chantilly. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
quote:Chantilly21 schreef op 01 oktober 2011 @ 17:12:

Onze hond wordt op dierendag geopereerd.. zware operatie..Dus ik hoop op een hele positieve dierendag! Hji krijgt maandag zn speeltjes al-:) Hopelijk gaat het daarna alleen maar beter!

Normaal doen we altijd wat met dierendag. Deze is wel heel speciaal/apart..



Oh dat is niet zo mooi. Waar wordt hij aan geopereerd?



Sterkte alvast he.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Chantilly, veel sterkte gewenst voor de operatie, is idd apart dan op dierendag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven