Het is weer bijna dierendag!!!

01-10-2011 16:39 145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bijna weer dierendag. Doen jullie er dit jaar nog iets aan?

Ik heb van de week bij Ranzijn gekeken toen ik grit moest halen maar dat viel tegen met leuke aanbiedingen voor dierendag. Beetje karig.



Nou ben ik niet afhankelijk van hun hoor om iets te verzinnen. Maak zelf wel wat lekkers voor ze.



Jullie nog leuke dierendag-plannen of verhalen?



Hier een van de kattentaartjes die ik als verrassing soms voor ze maak (bijna alleen op een verjaardag of iets anders bijzonders), is ook te zien aan de verbaasde blikken ;



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Voor mijn honden is het elke dag dierendag,

misschien dat zij zelf er anders over denken,

dat weet ik niet
Alle reacties Link kopieren
quote:limelight schreef op 03 oktober 2011 @ 15:35:

Voor mijn honden is het elke dag dierendag,

misschien dat zij zelf er anders over denken,

dat weet ik niet



Als ik veel nieuws zie in de wereld dan is dat ook zo. Sommige programma's over dierenleed, veelal bij Animal planet kan ik niet eens zien. Dat trek ik niet. Ik denk er ook zo over en ik geloof wel dat ze de extreme aandacht weten te waarderen.

(moet er altijd wel 1 of 2 van mij af trekken als ik iets wil doen, verder hier zwaan kleef aan waar ik ook heen ga , wel reuze gezellig hoor)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Och shit, dat is morgen al

Dan hebben ze dus pech want ik heb niets extra's in huis.

En ze hebben vanmorgen al chocoladepudding gegeten in het bos, iemand was zo achterlijk om dat daar te dumpen.
Leuk taartje MV. Zelfs voor de katten ben je creatief in de keuken.
Zo hèhè. Net klaar met het inpakken van de kado's voor hond en kat. Slingers opgehangen. Feest morgen De uitnodigingen van het feestje voor de buurtkatten/honden zijn de deur uit. Catering is geregeld. Wij zijn er klaar voor!
Alle reacties Link kopieren
quote:Chatterly schreef op 04 oktober 2011 @ 00:02:

Zo hèhè. Net klaar met het inpakken van de kado's voor hond en kat. Slingers opgehangen. Feest morgen



Hihihi,



Mogen we morgen een foto zien van de verbaasde blikken van je diertjes?



Dat vind ik nog het leukste van de foto hierboven, ik heb er ontelbare hoor, iets van 9000, maar die verbaasde blikken vond ik zo leuk.



Lapin, pas maar op met dat soort gekke dingen wat mensen dumpen, voor je het weet zit er gif in. Ik las hier van de week ook weer zoiets naars. Alles goed bij jou en met je honden?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:lapin schreef op 04 oktober 2011 @ 00:00:

Och shit, dat is morgen al

Dan hebben ze dus pech want ik heb niets extra's in huis.

En ze hebben vanmorgen al chocoladepudding gegeten in het bos, iemand was zo achterlijk om dat daar te dumpen.



Chocoladepudding in het bos?

Lees na je laatste zin,

even je 'eerste twee woorden' van deze post :puke:
MV, wat n leuke taartjes en wat n mooie katten!

ik vier helaas geen dierendag, want heb geen huisdier (meer).

maar mn vriend is wel morgen jarig, dus toch nog n feestje :P
Jouw foto's zijn geweldig MV. Had ze al eerder gezien. Ze blijven leuk. Prachtkatten heb je toch!
Alle reacties Link kopieren
Ah toch een klein feestje Miss.M. Alvast gefeliciteerd, hij is nu al jarig, gewoon wakker maken .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Morgen met de jonge konijnen naar school, om in dochters klas te laten zien.

Dat was het wel. Ze worden allemaal ontzettend verwend met veel aandacht en extra eetdingen geef ik niet. Vind ik zielig voor Kootje de Beer, die op dieet is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chatterly schreef op 04 oktober 2011 @ 00:09:

Jouw foto's zijn geweldig MV. Had ze al eerder gezien. Ze blijven leuk. Prachtkatten heb je toch!Dank je maar ik blijf nieuwsgierig naar die van jou hoor!!!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ja hoor, alles goed hier.

Alleen Basil, de kat, leeft niet meer sinds een jaartje. Hij is 20 jaar geworden en was op het laatst doof en blind. Dat was niet leuk meer voor hem dus. Ik mis hem vreselijk.



Dat van die chocoladepudding, daar was ik ook behoorlijk kwaad over. Welke idioot doet nou zoiets stoms. Het was echt een behoorlijke hoop, vergelijkbaar met een flinke koeievlaai zal ik maar zeggen. Ik dacht ook eerst dat het dat was.

Chocola is puur vergif voor honden, dus ik heb ze de hele dag in de gaten lopen houden. Gelukkig is er niets aan de hand.



Met jou en de kattebeesten ook alles goed?
quote:limelight schreef op 04 oktober 2011 @ 00:07:

[...]





Chocoladepudding in het bos?

Lees na je laatste zin,

even je 'eerste twee woorden' van deze post :puke:Ja, hahahahha, ik dacht ook eerst dat het dat was.
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 04 oktober 2011 @ 00:10:

Morgen met de jonge konijnen naar school, om in dochters klas te laten zien.

Dat was het wel. Ze worden allemaal ontzettend verwend met veel aandacht en extra eetdingen geef ik niet. Vind ik zielig voor Kootje de Beer, die op dieet is.



He wat leuk dat je even komt hier. Meis, is dat ook een blaasgruis dieet?



Zoja heb ik goed nieuws. Er zijn speciale snoepjes voor katten met dat dieet. En ik heb speciaal zachtvoer voor Kane en die taartjes zijn met een knipoog hoor, maar als ik het anders doe dan anders is het wel een feest hier.



Lé, alles goed met je poezekinderen?



Wat leuk met die Nijnen naar school. Zal voor die kinderen wel heel leuk zijn.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 04 oktober 2011 @ 00:11:

[...]





Dank je maar ik blijf nieuwsgierig naar die van jou hoor!!!Jonas





Droes

Chatterly, wat leuk, dat sjaaltje voor je hond
Haha dank je lapin
Alle reacties Link kopieren
quote:lapin schreef op 04 oktober 2011 @ 00:12:

Ja hoor, alles goed hier.

Alleen Basil, de kat, leeft niet meer sinds een jaartje. Hij is 20 jaar geworden en was op het laatst doof en blind. Dat was niet leuk meer voor hem dus. Ik mis hem vreselijk.



Dat van die chocoladepudding, daar was ik ook behoorlijk kwaad over. Welke idioot doet nou zoiets stoms. Het was echt een behoorlijke hoop, vergelijkbaar met een flinke koeievlaai zal ik maar zeggen. Ik dacht ook eerst dat het dat was.

Chocola is puur vergif voor honden, dus ik heb ze de hele dag in de gaten lopen houden. Gelukkig is er niets aan de hand.



Met jou en de kattebeesten ook alles goed?



Wat een gemis he als je een dier verliest. 20 jaar samen, wat een band heb je dan met hem.

Even zuchten dat je honden van dat eten niet ziek zijn geworden. Hopelijk morgen ook niet natuurlijk.



Hier is alles lekker. Even geen zorgen om Kane die erg ziek is geweest (bijna dood door een acute niervergiftiging), Floyd loopt ondanks leeftijd nog zo lekker mee. Bo Ghi heb ik het druk mee gehad de laatste tijd (leuke manier), paar reclames, film, enz.

Maar ik ben blij met ze. Dierendag is voor mij niet zo belangrijk, maar wel een mooie overpijnsing hoe gelukkig ik met ze ben. En dat ze er nog zijn, en nu weer gezond.



(ik heb het dan bijv. moeilijk dat forumster Soulcats vandaag gehoord heeft dat haar kat niet meer gered kan worden. Dus dat besef dat je ze hebt, en tevens kan ik er echt mee zitten dat iemand anders met zoveel verdriet zit)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Mooie fotoos allemaal, de liefde spat er van af, fraai!

Hier geen dierendag, in die zin, dat is het hier 365 dagen per jaar.

Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Hier ook hoor Eindeloos. Als je een dier hebt moet je er altijd goed voor zijn en niet alleen op 4 oktober.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chatterly schreef op 04 oktober 2011 @ 00:15:

[...]





Jonas

[afbeelding]



Droes

[afbeelding]



Oh wat zijn ze leuk. Heb je ze op kleur gekozen?

Schattige foto's, je bent wel vroeg met je kerstboom hoor, of liggen daar de kadootjes voor dierendag onder?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
MV



Het is net een optocht als ik door het dorp ga. Kat loopt altijd mee als ik met hond ga lopen.



Vanavond heb ik gecollecteerd voor de dierenbescherming. Heel toepasselijk met hond en kat. En de vraag of ik ze op kleur uitgezocht heb hoor ik vaak!
Dat is het enige nadeel van het hebben van dieren MV. Je verliest ze een keer. Ze maken, als het goed is, zo'n groot deel van je leven uit.



In welke reclames speelt Bo de hoofdrol?
Alle reacties Link kopieren
quote:Chatterly schreef op 04 oktober 2011 @ 00:23:

Hier ook hoor Eindeloos. Als je een dier hebt moet je er altijd goed voor zijn en niet alleen op 4 oktober.



Fijn hè Chatterly.

Ik verbeeld mij niks, maar zeg altijd, als iedereen zo is met zijn/haar huisdieren als ik, dan konden ze de DB wel opdoeken.

En gelukkig heel veel fijne forummers met mij.



En zo hoort het ook!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven