Het is weer bijna dierendag!!!

01-10-2011 16:39 145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bijna weer dierendag. Doen jullie er dit jaar nog iets aan?

Ik heb van de week bij Ranzijn gekeken toen ik grit moest halen maar dat viel tegen met leuke aanbiedingen voor dierendag. Beetje karig.



Nou ben ik niet afhankelijk van hun hoor om iets te verzinnen. Maak zelf wel wat lekkers voor ze.



Jullie nog leuke dierendag-plannen of verhalen?



Hier een van de kattentaartjes die ik als verrassing soms voor ze maak (bijna alleen op een verjaardag of iets anders bijzonders), is ook te zien aan de verbaasde blikken ;



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 04 oktober 2014 @ 11:18:

Wat schattig, Mylene petje af.

Ik was nu pas op zoek naar een topic, dus kwam je nu ook pas tegen.

Jouw poezen



Hier kan ik kort zijn, het is hier 365 dagen per jaar dierendag



HEEEEEE wat leuk je hier te zien



(ik hoop dat het ook hier 365 dagen dierendag is hoor )
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:baukje schreef op 04 oktober 2014 @ 09:08:

Ik zorg iedere dag goed voor mijn eigen veestapel, dat is op dierendag niet anders. Hier dus niets extra's. Toen ik vanmorgen de tuindeuren opengooide dachten de kippen vandaag naar binnen te mogen. Maar ik heb ze op niet al te subtiele wijze laten weten dat ook dat op zelfs dierendag niet de bedoeling is.







Heb je alleen kippen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Vanmiddag gaan mijn hondje en ik naar de dierenwinkel, daar is een inzamelingsactie voor dieren die in het asiel zitten. Ik heb best wat spulletjes weten te verzamelen dus die gaan we even brengen. Daarna mag hij wat lekkers uitzoeken en misschien een speeltje maar eigenlijk heeft hij er al 88 😜, fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
quote:madamepolish schreef op 04 oktober 2014 @ 12:34:

Vanmiddag gaan mijn hondje en ik naar de dierenwinkel, daar is een inzamelingsactie voor dieren die in het asiel zitten. Ik heb best wat spulletjes weten te verzamelen dus die gaan we even brengen. Daarna mag hij wat lekkers uitzoeken en misschien een speeltje maar eigenlijk heeft hij er al 88 😜, fijne dag allemaal!Wat een goeie aktie!!! Ik heb in de box nog een hele nieuwe kattenspa liggen, kan het asiel hier ook wel bellen of zij die kunnen gebruiken. Bedankt voor de tip.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
WTF is een kattenspa??

Zie het helemaal voor me, zo'n nuffig kijkende kat die op haar gepeupel neerkijkt terwijl haar nagels worden gedaan..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 04 oktober 2014 @ 16:16:

WTF is een kattenspa??

Zie het helemaal voor me, zo'n nuffig kijkende kat die op haar gepeupel neerkijkt terwijl haar nagels worden gedaan..



Ze keken er ook naar en meer niet. Zie hier dat ik het net heb uitgepakt en ze hadden alleen maar oog voor het doorzichtige papiertje. Ze hebben hem niet eens aangeraakt.



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het plaatje van Bo met Google, blijkt dat ik er ook ooit eens een topic over had hahahaha



ziva in "Goed bedoeld maar helaas ........"
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Volgens Proplan;



Houdt jouw kat er ook zo van om haar kop lekker overal tegenaan te schuren en te schrobben?



PRO PLAN denkt met je kat mee en heeft hiervoor de kattenspa ontwikkeld. Hiermee kun je je kat nu extra vertroetelen!



Bij aankoop van 1,5kg PRO PLAN kattenvoeding ontvang je nu de unieke PRO PLAN kattenspa helemaal GRATIS. Een echte verwennerij voor je kat.



Exclusieve kattenspa

Deze kattenspa is exclusief voor PRO PLAN ontwikkeld. Hij is 45 cm groot en gemaakt van duurzaam kunststof. Hij bevat verschillende rubberen borstels waaraan je kat zich kan schuren. De kattenspa is gemakkelijk schoon te maken en is dus ideaal in gebruik.





45 cm NOT

gratis NOT (zak voer kostte 16 euro hahahaha)

verschillende borstels; ZEG GEWOON 2

Wel ideaal want hij blijft schoon omdat ze niet weten wat ze ermee moeten doen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Vandaag was ik de hele dag in de bossen bezig met het bouwen van de hindernissen van de cross die onze rijvereniging gaat houden morgen.



De honden zijn de héle dag mee geweest, lekker struinen in de bossen. Hebben nog lekkere tussendoortjes gehad, en nu liggen ze uitgeteld te kluiven op een gerookt varkenssnoetje. Dadelijk krijgen ze ook nog kip met rijst, maar dat krijgen ze elk weekend.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 04 oktober 2014 @ 11:25:

[...]









Heb je alleen kippen?Nee ook honden, katten, varkens en cavia's.
Alle reacties Link kopieren
quote:baukje schreef op 04 oktober 2014 @ 18:05:

[...]



Nee ook honden, katten, varkens en cavia's.Oh wat leuk, met recht wat je zei een gezellige veestapel.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 04 oktober 2014 @ 11:22:

[...]





Ahhhh



Geef hem maar een knuf van mij. Hoe is het met hem?Gaat heel goed met hem. Ik heb hem gezegd dat hij weer eens een keer bij tante MV op visite mag.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
quote:noa schreef op 04 oktober 2014 @ 18:54:

[...]





Gaat heel goed met hem. Ik heb hem gezegd dat hij weer eens een keer bij tante MV op visite mag.Uiteraard , kom je weer een keertje wat drinken. Heb op dit moment niets lekkers voor honden in huis, zal ervoor eens kijken waar ik iets lekkers voor een hond kan aanvragen. De proefzakjes die ik had aangevraagd zijn al op .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik doe niks aan dierendag. Ik heb vier katten en ben enorm gek op ze, maar die beesten hebben het zo goed dat het voor hun elke dag dierendag is . Overigens 'lusten' ze helemaal niets anders dan hun eigen brokjes, of dat wat ze vers vangen. Ik kan ze dus ook eigenlijk niet eens ergens blij mee maken.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
quote:nu liggen ze uitgeteld te kluiven op een gerookt varkenssnoetje. Dadelijk krijgen ze ook nog kip met rijst, maar dat krijgen ze elk weekend.Niet echt dierendag voor het varken en de kip dus.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 04 oktober 2014 @ 19:14:quote:nu liggen ze uitgeteld te kluiven op een gerookt varkenssnoetje. Dadelijk krijgen ze ook nog kip met rijst, maar dat krijgen ze elk weekend.Niet echt dierendag voor het varken en de kip dus.

Wel voor die van mij hoor. Ik had nog wat macaroni over en daar hebben de kippen en de varkens smakelijk van gegeten.

Oeps bedenk me nu dat er gemengd gehakt doorheen zat. Stelletje kannibalen die varkens van mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 04 oktober 2014 @ 18:59:

[...]





Uiteraard , kom je weer een keertje wat drinken. Heb op dit moment niets lekkers voor honden in huis, zal ervoor eens kijken waar ik iets lekkers voor een hond kan aanvragen. De proefzakjes die ik had aangevraagd zijn al op .Je hoeft niets voor hem te halen hoor, hij krijgt al genoeg. Hij gaat wel even met de katten spelen (nee hoor). In ieder geval is hij nu echt zindelijk en iets rustiger.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
quote:noa schreef op 04 oktober 2014 @ 19:37:

[...]





Je hoeft niets voor hem te halen hoor, hij krijgt al genoeg. Hij gaat wel even met de katten spelen (nee hoor). In ieder geval is hij nu echt zindelijk en iets rustiger.Hahahahahah. Wel lekker zeker dat hij iets rustiger is? Op zijn tijd tenminste. Verder blijft hij gelukkig wel hetzelfde.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 04 oktober 2014 @ 19:14:quote:nu liggen ze uitgeteld te kluiven op een gerookt varkenssnoetje. Dadelijk krijgen ze ook nog kip met rijst, maar dat krijgen ze elk weekend.Niet echt dierendag voor het varken en de kip dus.Nou ja, door wakker dier is er beroep gedaan op mensen om in ieder geval eens geen vlees te eten. Natuurlijk schieten het vee daar niets mee op. Maar het is het idee om eens te consuminderen. Want daar zouden dieren wel degelijk mee gebaat zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:iones schreef op 06 oktober 2014 @ 18:41:

[...]



Nou ja, door wakker dier is er beroep gedaan op mensen om in ieder geval eens geen vlees te eten. Natuurlijk schieten het vee daar niets mee op. Maar het is het idee om eens te consuminderen. Want daar zouden dieren wel degelijk mee gebaat zijn.



Ik heb de exacte cijfers niet bij de hand maar het is berekend hoeveel vlees het scheelt als veel mensen af en toe een dag geen vlees eten. Best behoorlijk. Volgens mij zijn die cijfers ook te vinden op de website van wakkerdier. Kreeg van de week een nieuwsbrief maar heb die nog niet gelezen.



Maar net als de auto allemaal een dagje laten staan of de lampen een dag bijna niet gebruiken, schijnt echt heel veel voor het milieu te schelen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Eerlijk gezegd vind ik dierendag onzin. Als bewustwordingsdag over natuur en ecologie misschien, maar voor huisdieren? Wat een onzin. En onze konijnen worden het hele jaar door genoeg verwend en gestimuleerd met allerlei zooi uit onze tuin (takkenhutjes van snoeiafval enzo).



Maar mijn zoontje had er iets van meegekregen op het kinderdagverblijf en wilde weten wat onze konijnen voor iets lekkers zouden krijgen... Hmmm, jaahaa, wat zullen we daar eens voor verzinnen... Dus toen heb ik hem maar een taartje laten knutselen van gedroogde broodkorstjes, plakjes wortel, schijfjes appel en blaadjes andijvie. Hij was er een hele poo zoet mee; een heus kunstwerkje was het geworden. En de konijnen? Die vonden het wel geslaagd geloof ik. Maar gewoon een tak van de hazelaar hadden ze vast ook goed gevonden ;) .
Alle reacties Link kopieren
Ik geef mijn hond altijd een extra kluif. Ze houdt ook van een lekkere wasbeurt, dus ze gaat lekker in bad!



Kwam net dit filmpje tegen.

Zo enthousiast is onze hond niet meer..



http://www.superleuk.nl/filmpje/hond-laat-baby-lachen/
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 06 oktober 2014 @ 18:49:

[...]





Ik heb de exacte cijfers niet bij de hand maar het is berekend hoeveel vlees het scheelt als veel mensen af en toe een dag geen vlees eten. Best behoorlijk. Volgens mij zijn die cijfers ook te vinden op de website van wakkerdier. Kreeg van de week een nieuwsbrief maar heb die nog niet gelezen.



Maar net als de auto allemaal een dagje laten staan of de lampen een dag bijna niet gebruiken, schijnt echt heel veel voor het milieu te schelen.Nou, zowel dat vlees als de auto lijken mij dan toch wel acties die de moeite waard zijn toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:ikiki schreef op 06 oktober 2014 @ 20:49:

Ik geef mijn hond altijd een extra kluif. Ze houdt ook van een lekkere wasbeurt, dus ze gaat lekker in bad!



Kwam net dit filmpje tegen.

Zo enthousiast is onze hond niet meer..



http://www.superleuk.nl/filmpje/hond-la ... en/Hahahah, die kende ik nog niet. Schattig op het einde.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:iones schreef op 06 oktober 2014 @ 23:07:

[...]



Nou, zowel dat vlees als de auto lijken mij dan toch wel acties die de moeite waard zijn toch?Absoluut!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven