Hij wil dat ik beter schoonmaak als zijn moeder langskomt.

20-08-2016 15:52 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is heel netjes. Toen ik hem leerde kennen was hij zelfs tegen het smetvrees aan. Op het moment dat samenwonen te spraken kwam heb ik meteen aangegeven dat we ons dan van beide kanten zouden moeten aanpassen. Om de simpele reden dat ik niet in een huis kan wonen waar de muren strak wit zijn waar niets aan hangt en waar op de meubels een plastic hoes ligt.



Hij heeft zich aangepast en is in een paar dingen wat soepeler geworden en ik heb mij ook aangepast.

Gaat normaal ook prima.



Alleen als zijn moeder langs komt dan moet het allemaal wel weer zoals het was. Zijn moeder heeft echt smetvrees plus. Alles is in haar ogen goor en onhygiënisch.



In het verleden heb ik schoonmoeder al eens uit huis gezet door haar opmerkingen, toen had ik ondanks stres en drukte wél echt heel hard mijn best gedaan om alles schoon te hebben. Nu verdom ik het om een hele zaterdag voor haar te gaan schoonmaken.



In mijn vriend's ogen probeer ik het niet eens. Klopt ja ik probeer het niet eens en ik denk er niet overna om het gaan te proberen. Kom op zeg, naast het normale schoonmaken de poten onder mijn lijf vandaan rennen zodat mijn schoonmoeder het hier schoon vind.
Waarom maakt hij niet schoon?
Het is de moeder van je vriend dus waarom maakt je vriend niet schoon.
Alle reacties Link kopieren
quote:nerdopviva schreef op 20 augustus 2016 @ 15:54:

Waarom maakt hij niet schoon?+1
Alle reacties Link kopieren
Geef hem de verantwoordelijkheid over hoe schoon het huis is als schoonmoeder komt.
Levensgenieter ;)
Zijn moeder. Laat het hem zelf doen. Ik zou er ook voor passen.
Alle reacties Link kopieren
Wat nerdopviva zegt, waarom moet jij dat doen?



Ik wil het huis ook schoner dan normaal hebben als mijn moeder langskomt, omdat ik weet dat ze dat waardeert. Maar dat doe ik zelf.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, dat hij het lekker zelf doet dan!
Alle reacties Link kopieren
Mankeert je vriend iets aan zijn handen? Nee? Oké dan laat hem toch lekker de boel aanpakken!!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het ook niet doen. Kom nou zeg. Schoon = schoon.

En als het hem niet bevalt doet hij het zelf maar.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Dan doet hij het toch lekker zelf?!
Alle reacties Link kopieren
In zijn eentje zal hij het kwa tijd niet redden om alles echt blinkend schoon te maken. Daarom moet ik helpen, helpen in de zin dus van keihard aan de poets.
Alle reacties Link kopieren
Eens met de rest!
Life is short. Eat dessert first.
Hij wil iets voor zijn moeder. Dan mag hij dat ook lekker zelf regelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Shannel schreef op 20 augustus 2016 @ 15:57:

In zijn eentje zal hij het kwa tijd niet redden om alles echt blinkend schoon te maken. Daarom moet ik helpen, helpen in de zin dus van keihard aan de poets.Dan begint hij maar eerder of stopt met zeuren.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Hij wil? Zijn pakkie an dus. Hoe hij het doet moet hij zelf maar oplossen
"Boring conversation anyway"
quote:Shannel schreef op 20 augustus 2016 @ 15:57:

In zijn eentje zal hij het kwa tijd niet redden om alles echt blinkend schoon te maken. Daarom moet ik helpen, helpen in de zin dus van keihard aan de poets.



Dus? Als hij het schoner wil, moet hij zijn handen uit de mouwen steken.



Waarom laat jij je zo commanderen?
Alle reacties Link kopieren
Eens met de anderen. Laat hem zelf maar poetsen
Alle reacties Link kopieren
quote:Shannel schreef op 20 augustus 2016 @ 15:57:

In zijn eentje zal hij het kwa tijd niet redden om alles echt blinkend schoon te maken. Daarom moet ik helpen, helpen in de zin dus van keihard aan de poets.Dan begint ie mooi wat vroeger en stopt wat later!
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
Of laat je schoonmoeder poetsen, nog handiger. Is het precies zoals ze het hebben wil.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Tis de koningin niet!
Misschien kunnen jullie voortaan beter naar het huis van zijn moeder. Stel je voor dat zij wekelijks bij jullie op bezoek wil komen, dan krijg je dus wekelijks schoonmaakstress. Dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 20 augustus 2016 @ 16:02:

Of laat je schoonmoeder poetsen, nog handiger. Is het precies zoals ze het hebben wil.Slecht idee, dan staat ze iedere dag binnen om te poetsen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Wow, hij doet het maar lekker zelf dan.. Of inderdaad, ga naar haar huis om elkaar te zien. Ik maak zelf ook (extra) schoon als ik bezoek krijg, maar je hele middag eraan kwijt is achterlijk en dan ook nog commentaar krijgen. Dikke doeiii
Estranged met een hoofdletter D
Alle reacties Link kopieren
Laat t hem lekker zelf doen, hij mankeert toch niets aan zijn handen?!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven