Hoe deel je een kelder in?

09-08-2007 11:23 6 berichten
Ik heb een kelder. En ik kom er maar niet uit hoe ik die het meest prakitsch kan indelen. Het is een standaard kelder onder de trap, en gaat ik denk een meter diep. Ik heb nu wat planken tegen de achterkant, maar op zich geeft dat ook niet heel veel opbergruimte. En wat doe je met die diepte? das toch niet handig om iets op die vloer te leggen als je op je knieen moet om erbij te kunnen?



Hoe hebben jullie je kelder ingericht?
Alle reacties Link kopieren
ik heb zelf geen kelder, dus wat dat betreft geen tips. Maar misschien kun je eens bij de IKEA kijken, die hebben altijd erg goede oplossingen voor het praktisch inrichten van kleine ruimtes.

Succes! Pien
Ja Ikea is daar altijd wel goed in, maar veel verder dan een stellingkast kom ik ook niet bij hun.. Gek eigenlijk, heeeel veel huizen hebben toch zo een kelder?
Alle reacties Link kopieren
rolcontainer(tje)s misschien
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook zo'n kelderkast onder mijn trap. Als ik de deur open doe kijk ik tegen de achterwand aan en daar heb ik een stuk of 5 planken met van alles en nog wat, blikjes, potjes, wijn, enz. enz. Ik heb op de grond de stofzuiger, emmers, de dweil, bezems staan. Ik had eerst mijn kampeerspullen op de grond gelegd maar dat was een zeer slecht idee. Bij al mijn buren is de kelder namelijk onder water gelopen behalve bij mij, ik had dus enorm geluk. Nu sla ik dat op zolder op.
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Mocht je er iets meer aan willen besteden dan zou ik adviseren om een soort stellingkast te maken maar in plaats van vaste planken, planken die je uit kunt trekken (een soort la zeg maar). Omdat het een meter diep is, is het namelijk best wel moeilijk om helemaal achteraan te komen, en dat is gewoon ruimte verlies.

Ga een keer naar de bouwmarkt met een tekeningetje en laat zien hoe het er nu uitziet. en wat je in gedachten hebt, ze kunnen er ongetwijfeld wat voor maken.



Succes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven