Hoe gaat jou kerstboom er dit jaar eruit zien?

12-10-2014 19:57 87 berichten
Over een paar weken kunnen de de kerstboom weer gaan optuigen.



Hoe gaat jou kerstboom eruit zien? Traditioneel of lekker modern?



Die van mij zal traditioneel zijn, veel rood. Ook leuke houten en stoffe dingetjes. En van die leuke gekleurde glim figuurtjes.
Het zelfde als voorgaande jaren! Kerst is een feest van tradite!
Alle reacties Link kopieren
Nog meer dan 2 maanden!!!!!! Wat nou een paar weken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Flipping hell zeg, het is nog niet eens half oktober
Ik denk dat ik er gewoon als ballen van voorgaande jaren inhang. Geen thema of hoofdkleur, maar een kleurrijke ratjetoe.
Alle reacties Link kopieren
*jouw*



Geen flauw idee, ik denk lichtjes en kerstballen in één kleur. Niet te veel gedoe bij mij.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:bootje_op_de_golven schreef op 12 oktober 2014 @ 20:00:

Flipping hell zeg, het is nog niet eens half oktober

+1

Ik heb vandaag nog op een terras bier zitten drinken! Kerst is nog heel ver weg!
quote:Nouschi schreef op 12 oktober 2014 @ 19:59:

Nog meer dan 2 maanden!!!!!! Wat nou een paar weken.Wat nou? Meer dan twee maanden? Ik ken mensen die het kreng half november neerzetten! Dat is over één maand!
Ik zet hem met Sinterklaas al op hoor, kijk er al naar uit! Hoe heb ik nog geen idee, ik ben tzt wellicht mijn baan kwijt dus dan hang ik het oude in mijn kunstboom. Met goed geluk heb ik een nieuwe baan, dan koop ik een echte boom met nieuwe ballen.
Alle reacties Link kopieren
quote:sandt2.0 schreef op 12 oktober 2014 @ 20:03:

[...]





Wat nou? Meer dan twee maanden? Ik ken mensen die het kreng half november neerzetten! Dat is over één maand!Nog steeds langer dan een paar weken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Crèmekleurige ballen....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nooit een boom, geen plaats voor maar ik versier wel, met mate.
verba volant, scripta manent.
Bomen horen buiten, niet in mijn huiskamer. Bovendien vieren we geen kerst.
quote:Nouschi schreef op 12 oktober 2014 @ 20:07:

[...]





Nog steeds langer dan een paar weken. Kniesoor!
Alle reacties Link kopieren
Als ik al een boom neem - nadat Sinterklaas het land verlaten heeft - dan gaat daar dezelfde meuk in die ik er elk jaar in hang.
Alle reacties Link kopieren
Als vorig jaar plus uitbreiding. Dus weer een Disney thema boom waar zeker een aantal ornamenten bij komen en hopelijk nu toch eens eindelijk de trein om de boom heen en misschien zelfs wel uitbreiding van kerstdorp in uiteraard dito thema.



Dure verslaving maar sinds het begin nooit spijt gehad en nu alweer een jaar of 8 verder. Met kerst op zich heb ik niet heel veel, met de boom of sec versieren ook niet maar hier kan ik zo'n enorme smile van krijgen dat het van mij best het hele jaar minus boom zou mogen blijven staan. Vind het al jammer dat het niet in mijn zichtsveld staat en ik hooguit paar blikken per dag opvang
when you wish upon a star...
Alle reacties Link kopieren
Kan je dan de boom niet zo laten plaatsen dat je er vaker naar kan kijken?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Tjemig, nú al? Het gezeik van Zwarte Piet is net begonnen, en ik heb aan het eind van de middag nog op t terras gezeten vanwege Bokbierdag... De herfst is nét an begonnen, ik denk dus nog niet aan de kerst. Alsjeblieft zeg, dat is half december wel vroeg genoeg..
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Mijn boom staat altijd gewoon in de woonkamer daar kan ik de hele avond lekker naar kijken.

En als ik op mn werk ben heb ik nog een mini boompje op mn bureau zodat ik toch niet helemaal zonder zit.
Alle reacties Link kopieren
Dit jaar zet ik geen boom want ik ben heel veel aan het werk, dus geen tijd. Ik trakteer mezelf op een mooi kerststukje voor op tafel. Kerstshows bezoeken vind ik wel heel leuk om te doen, kan niet wachten.



Kerstmis zelf is vooral slapen.
Ja en?
Eerst Sinterklaas!



Dan komen de bomen.. Een voor man en voor mij, en de kinderen krijgen een eigen klein boompje.



Kleur van 'mijn'boom: groen/turquoise. Als voorgaande jaren. Soms met nieuwe 'ballen', maar turquoise komt niet heel veel voor...



(en een bal hoeft geen bal te zijn)
Alle reacties Link kopieren
Net als de vorige jaren, klassiek rood, wit en wat goud en zilver her en der. De enige vraag is of de witte, of de gekleurde lampjes erin gaan! Moeilijk moeilijk! ;)
De dag na Sinterklaas haal ik vaak de kerstversiering uit de berging. Soms ook wel vóór 5 december al, nooit in november!

Een boom, daar doe ik niet aan. Er is geen ruimte voor. Alle vazen, schalen en andere dingen die met kerstballen gevuld kunnen worden, worden er mee gevuld. Een paar kleine frutsels zoals kerstklokjes en kerst-haaksels, maken het af. Het staat heel warm, je mist de boom niet. Nog een reden om geen boom te nemen: kattenbeest. Hare majesteit kattenbeest Ik ben maar alleen en het gaat er om of ik me er goed bij voel. En niemand mist de boom, omdat de uitstraling gewoon warm is!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 12 oktober 2014 @ 20:17:

Kan je dan de boom niet zo laten plaatsen dat je er vaker naar kan kijken?Alles kan natuurlijk, maar dan zou het enorm in de weg staan. Geen ruimte in de slaapkamer en plannen om naar de woonkamer te verhuizen staan in de ijskast tot juiste hulpmiddelen en aanpassingen zo ver zijn dat ik over kan en basic kan functioneren. Tot die tijd dus maar af en toe blik via openstaande deur werpen en in hoekje mmurwen. Maar hè, ik kan tenminste de hele zooi neer laten zetten, is gelukkig niet alsof het helemaal niet kan.
when you wish upon a star...
Hetzelfde als elk jaar. We moeten alleen even kijken of ie wel in de huiskamer past, aangezien we er een kastje bij hebben gekocht en het nogal een klein huis is. Maar het is een groene neppert en hangt vol met bontgekleurd spul. Kleine sleetjes, gebreide kerstmannetjes, peperkoekmannetjes, rendieren, beertjes met kerstmutsjes op, maar ook gewone kerstballen. Mijn ouders hadden vroeger altijd een smaakvolle boom met 1 kleur als thema. Ik wilde daarom voortaan verschrikkelijk uitpakken met de kerstboom

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven