Hoe is het mogelijk? Waar is dat ding?

17-01-2017 13:01 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik snap er niks van! Baby vind het leuk om met de afstandsbediening te spelen en heeft de tv aangezet. Hij ligt nu te slapen en ik wil de tv uitzetten maar hij is nergens te bekennen. Baby is in woonkamer met open keuken en gang geweest maar daar ligt hij niet. Hoe kan dat nou? Jullie kunnen natuurlijk niet zien waar hij ligt maar wellicht weten jullie nog gekke plekken waar ik nog niet heb gekeken. Ik heb geen groot huis maar hij is toch echt weg!
Alle reacties Link kopieren
En nu staat de tv te bleren op een rotzender
Alle reacties Link kopieren
Tussen of onder de bank/kast, in een lade??
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Tussen de kussens van de bank? Hier favoriete verstopplek
Alle reacties Link kopieren
onder (de kussens van) de bank, zou mijn eerste gok zijn.
het is wat het is
Hier ligt hij nog wel eens tussen de kussens van de bank.
Alle reacties Link kopieren
ohw ik was al weer vette mosterd!
het is wat het is
Alle reacties Link kopieren
box/park

op de grond gaan liggen en goed rondkijken onder alle meubels
Alle reacties Link kopieren
quote:Fresiaatje schreef op 17 januari 2017 @ 13:02:

En nu staat de tv te bleren op een rotzenderGeen aan- en uit-knop op de tv zelf ?
Begin met de TV uit te zetten met de knop op het toestel. Dan ben je vast van de herrie af en kan je rustig verder zoeken
Je hebt toch een aan/ uit knop op je tv?
Onder de bank? Tussen kussens in de bank? Alle lades en deurtjes gecheckt? Eventueel in schoenen die in de kamer staan? Op een stoel? Bakjes of trommels?
Alle reacties Link kopieren
Onder de kast, achter de TV. in de speelgoedkist/bak Tussen het speelgoed. Onder de klep van de loopauto was hier ook altijd een leuk plekje.
Alle reacties Link kopieren
Sowieso even de tv uitzetten met het knopje (of de ontvanger, gaat de tv iig op zwart). Ben je van die herrie af. En daarna de hele bank doorzoeken, onder de meubels, in kastjes/lades, tussen het speelgoed, achter de kast, in de box, in de luiertas of je handtas die in de kamer staat, in het speelgoed...overal dus gewoon
Alle reacties Link kopieren
quote:-Nienke- schreef op 17 januari 2017 @ 13:03:

[...]





Geen aan- en uit-knop op de tv zelf ?Of het geluid zachter zetten of een andere zender opzetten. En in geval van nood kan de stekker er ook nog uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:MN-- schreef op 17 januari 2017 @ 13:04:

Onder de bank? Tussen kussens in de bank? Alle lades en deurtjes gecheckt? Eventueel in schoenen die in de kamer staan? Op een stoel? Bakjes of trommels?O ja, in rondslingerende schoenen en pantoffels, ook een goede!
Alle reacties Link kopieren
"In de prullenbak" was bij een vriendin van mij het winnende antwoord.
Wat persoonlijke ervaringen: in de krabpaal (zo'n ton), onder de bank, in de fruitschaal, in de kast, buiten via het kattenluikje, in de plantenbak, in een pan (met deksel er keurig op), in de voorraadkast.
Leuk hé. Mijn oudste verstopt nogal graag dingen in schoenen.
Alle reacties Link kopieren
in de bak met speelgoed, onder de bank, onder de verwarming, in een of ander spleetje waar het precies in past, achter/onder de kast, op de vensterbank.



Je kunt de tv ook met de knop op het apparaat uitzetten.



NB. Hier ligt de afstandsbediening om die reden altijd OP de tv, zodat ze er niet bij kunnen. Wij zijn hem al een paar keer dagenlang kwijt geweest.
Ik heb een app op mijn telefoon om geluid zachter te kunnen zetten en te zappen.



En er zit meestal een klein knopje ergens aan de zijkant of onderkant van je scherm.



Ik zeg in de plantenbak, speelkeuken en onder de koelkast of bank. Liefst helemaal achterin.
Alle reacties Link kopieren
Onder de baby.
Onder de bank, tussen de bank, naast de bank, op de bank, in het laatje van de salontafel, in de speelgoedkist, tussen de losse kussentjes, gewoon op zijn plek in de standaard, bij de afwas, in de was, in een schoen, achter de gordijnen, bij het babyspeelgoed, in de box, onder het dekentje.
Vuilnisbak of vaatwasser.



Stekker van tv er iig uit trekken!
Alle reacties Link kopieren
quote:nansie schreef op 17 januari 2017 @ 13:10:

in de bak met speelgoed, onder de bank, onder de verwarming, in een of ander spleetje waar het precies in past, achter/onder de kast, op de vensterbank.



Je kunt de tv ook met de knop op het apparaat uitzetten.



NB. Hier ligt de afstandsbediening om die reden altijd OP de tv, zodat ze er niet bij kunnen. Wij zijn hem al een paar keer dagenlang kwijt geweest.

Dan moet je continu naar de tv lopen als je wil zappen?

Hier gewoon dochter duidelijk gemaakt dat ze van de afstandsbediening af moest blijven. Gelukkig luistert ze na 3 keer al

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven