Hoe is het mogelijk? Waar is dat ding?

17-01-2017 13:01 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik snap er niks van! Baby vind het leuk om met de afstandsbediening te spelen en heeft de tv aangezet. Hij ligt nu te slapen en ik wil de tv uitzetten maar hij is nergens te bekennen. Baby is in woonkamer met open keuken en gang geweest maar daar ligt hij niet. Hoe kan dat nou? Jullie kunnen natuurlijk niet zien waar hij ligt maar wellicht weten jullie nog gekke plekken waar ik nog niet heb gekeken. Ik heb geen groot huis maar hij is toch echt weg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Noopes schreef op 17 januari 2017 @ 13:26:

Onder de verwarming? Onder de box? Op de eetstoel?



Achter de verwarming, klem tussen de muur?

Onder kleedjes?

Op een kastje waar je hem zelf kan hebben gelegd?

In keukenkastjes of in spullen in de keukenkastjes?

Onder de kleine zelf?

Achter een gordijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ameliaaa schreef op 17 januari 2017 @ 13:27:

Ow mosterd. Toiletpot al gecheckt?Daar kan hij ( gelukkig) niet bij!
Alle reacties Link kopieren
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
quote:Fresiaatje schreef op 17 januari 2017 @ 13:30:

Jaa de afwasmachine!!! Onder de lade!

Hij zit vol en zat al een dingetje in. Voor zelfde geld had ik hem aangezet!

Maar hem hem niet in de buurt gezien toen ik aan het inladen was! Snelle jelle.

Bedankt voor de tip! Hier zou ik zelf nooit gaan zoeken.Haha, top !
Jeeeej! Wat een schoon kind heb jij, die wilde dat ding gewoon even wassen. Schijnen ook veel bacterien op te zitten vaak.
quote:Fresiaatje schreef op 17 januari 2017 @ 13:30:

Jaa de afwasmachine!!! Onder de lade!

Hij zit vol en zat al een dingetje in. Voor zelfde geld had ik hem aangezet!

Maar hem hem niet in de buurt gezien toen ik aan het inladen was! Snelle jelle.

Bedankt voor de tip! Hier zou ik zelf nooit gaan zoeken. graag gedaan!
quote:nessemeisje schreef op 17 januari 2017 @ 13:26:



Mijn neefje heeft de sleutels van zijn vader wel eens in een geluidsbox gedropt.
Alle reacties Link kopieren
heb ook weleens een boterham in de video recorder gevonden...precies op ooghoogte van peuter....
quote:Fresiaatje schreef op 17 januari 2017 @ 13:30:

Jaa de afwasmachine!!! Onder de lade!

Hij zit vol en zat al een dingetje in. Voor zelfde geld had ik hem aangezet!

Maar hem hem niet in de buurt gezien toen ik aan het inladen was! Snelle jelle.

Bedankt voor de tip! Hier zou ik zelf nooit gaan zoeken.
quote:potsiedikkie schreef op 17 januari 2017 @ 13:36:

heb ook weleens een boterham in de video recorder gevonden...precies op ooghoogte van peuter....Deden mijn buurjongens vroeger ook altijd.
Misschien ligt je baby erop :-)
Alle reacties Link kopieren
Haha, wij hebben laatst na jaren onze afstandsbediening teruggevonden in een opgevouwen kleed dat toen wel eens op de bank lag. Blijkbaar hebben we dat met afstandsbediening erin opgevouwen en in de kast gelegd en het er pas een paar jaar later weer uitgehaald. Het desbetreffende apparaat hebben we niet meer dus die afstandsbediening is nu vrij nutteloos, maar we hebben wat uren gezocht toen!
Alle reacties Link kopieren
quote:potsiedikkie schreef op 17 januari 2017 @ 13:36:

heb ook weleens een boterham in de video recorder gevonden...precies op ooghoogte van peuter....Haha geweldig!!
Alle reacties Link kopieren
In de bank zelf. Dan ligt ie op t randje op een naadje, er ligt iets op of je gaat zitten en poef, ding zit gewoon ergens onderin de bank. Ooit zo ook uren gezocht naar de mijne



Dikke mosterd
Alle reacties Link kopieren
quote:potsiedikkie schreef op 17 januari 2017 @ 13:36:

heb ook weleens een boterham in de video recorder gevonden...precies op ooghoogte van peuter....Dat kind wilde gewoon zijn eigen broodrooster, snap dat dan toch
Alle reacties Link kopieren
Bij ons zou hij in de speelgoedla liggen. Of onder de zitting van de loopauto .

Ook weleens wat terug gevonden in de romper .
Alle reacties Link kopieren
quote:potsiedikkie schreef op 17 januari 2017 @ 13:36:

heb ook weleens een boterham in de video recorder gevonden...precies op ooghoogte van peuter....



Wij hadden een ding om de video mee af te sluiten zodat ze er geen zooi in konden doen want ze vonden het hilarisch er van alles in te stoppen.. Ook eens mijn agenda kwijt geweest, die bleek dreumes achter de verwarming gepropt te hebben, was nog een heel gedoe hem er weer uit te krijgen. Daar bleken ook nog 7 sokken achter te liggen en ik de wasmachine maar de schuld geven. Kinderen.. Maar je krijgt er zoveel voor terug he



Fijn dat de afstandbediening terecht is.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
quote:potsiedikkie schreef op 17 januari 2017 @ 13:36:

heb ook weleens een boterham in de video recorder gevonden...precies op ooghoogte van peuter....Ik had vroeger tussen de middag oppaskinderen die stopten het brood achter de centrale verwarming in de keuken vlak voor ze naar school gingen. Ik had het pas een tijdje later door.
Alle reacties Link kopieren
quote:MonicaG schreef op 17 januari 2017 @ 13:55:

[...]





Dat kind wilde gewoon zijn eigen broodrooster, snap dat dan toch Maar de broodroosters zijn toch speciaal voor videobanden gemaakt?
quote:Jalisa schreef op 17 januari 2017 @ 13:27:

Zo was ik een keer mijn huistelefoon kwijt. We hebben alles afgezocht maar nergens meer te vinden. Omdat ik dacht dat mijn zoontje hem dan wel in de vuilnisbak zou hebben gegooid heb ik uiteindelijk het laadstation ook maar weggedaan.



Een paar weken later vond ik hem achter de radiator in de gang.Heb je jezelf gebeld toen je de telefoon kwijt was?
Alle reacties Link kopieren
quote:7102 schreef op 17 januari 2017 @ 14:04:

[...]



Maar de broodroosters zijn toch speciaal voor videobanden gemaakt?



Lekker



Die kleine van jou heeft duidelijk nog veel te leren
Alle reacties Link kopieren
quote:MonicaG schreef op 17 januari 2017 @ 14:14:

[...]





Lekker



Die kleine van jou heeft duidelijk nog veel te leren Die is gelukkig al jaren volwassen En videobanden zijn allang al verbannen.
Zo ben ik eens mijn sleutels kwijt gegaan. Zag kind er mee achter de gordijnen gaan en hij kwam terug met lege handen. Alles afgezocht in de biurt van die gordijnen: de vloer, de kastjes, het kattenluikje, etc.

Bleek er een stiksel van de zoom los te zijn geraakt (of gemaakt?) waardoor er een soort 'zakje' aan de onderkant van het gordijn was ontstaan..
Alle reacties Link kopieren
quote:7102 schreef op 17 januari 2017 @ 14:22:

[...]



Die is gelukkig al jaren volwassen En videobanden zijn allang al verbannen. Juist ja. Onze 10yo heeft het nog weleens over 'dikke dvd's' die oma heeft
Alle reacties Link kopieren
in een la? Op de wc? Bak met handschoenen?

Oh gevonden al

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven