Hoe vaak beddengoed wassen?

30-03-2017 09:27 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo viva'ers,



even een vraagje. Hoe vaak moet je het beddengoed wassen? Ik lees nogal veel verschillende dingen namelijk. Ik was nu de kussenslopen elke week, dekbedovertrek en laken eens in de twee weken en de molton en kussenbeschermers eens in de maand.



Misschien hebben jullie nog tips en ideeën!



Groetjes!
Kussen slopen.dekbedovertrek. matrasmolton en kussenmoltons elke week.

Matrassen draai ik elke week

Een dekbed word elke week buiten gehangen en gaat na t seizoen naar de stomerij.
Alle reacties Link kopieren
Hoevaak was jij je beddengoed?
Alle reacties Link kopieren
Om onder het kopje 'vies zijn' verder te gaan, moet ik eerlijk bekennen dat zowel mijn man als ik geen enkele huishoudelijke taak volgens een schema doen. De taken worden gedaan wanneer wij ze nodig vinden. Vuilniszak gaat weg wanneer hij vol is. Afwas wordt gedaan wanneer er vaat staat en het bed wordt verschoond wanneer wij dit nodig vinden. Maar daar staan dus geen dagelijkse/wekelijkse/maandelijkse tijden voor.
Interviewer: And you see an equivalence between the idea of god and the idea of a fairy or a Leprechaun??? Dawkins: The evidence of both is equally poor! :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Zinerva schreef op 30 maart 2017 @ 16:20:

[...]





Denk juist dat het ook wel een beetje goed voor je weerstand is als je niet te schoon bentZowel voor je lichamelijke als je mentale weerstand!
Interviewer: And you see an equivalence between the idea of god and the idea of a fairy or a Leprechaun??? Dawkins: The evidence of both is equally poor! :-)
Alle reacties Link kopieren
Waarom wassen jullie de moltons niet mee ?
quote:IBAOHI schreef op 30 maart 2017 @ 16:35:

Om onder het kopje 'vies zijn' verder te gaan, moet ik eerlijk bekennen dat zowel mijn man als ik geen enkele huishoudelijke taak volgens een schema doen. De taken worden gedaan wanneer wij ze nodig vinden. Vuilniszak gaat weg wanneer hij vol is. Afwas wordt gedaan wanneer er vaat staat en het bed wordt verschoond wanneer wij dit nodig vinden. Maar daar staan dus geen dagelijkse/wekelijkse/maandelijkse tijden voor.Ik heb ook geen schema, wel zo lekker rustig
Gewoon elke keer na seks alles de was in.
.
Ik draai mijn matras nooit en beddengoed was ik eens in de 2-3 weken
Alle reacties Link kopieren
quote:BridgetteDubois schreef op 30 maart 2017 @ 17:00:

Gewoon elke keer na seks alles de was in.Niet schrikken, maar wat voor de een 'gewoon' is, is voor de ander 'ongewoon'
Interviewer: And you see an equivalence between the idea of god and the idea of a fairy or a Leprechaun??? Dawkins: The evidence of both is equally poor! :-)
quote:IBAOHI schreef op 30 maart 2017 @ 17:12:

[...]





Niet schrikken, maar wat voor de een 'gewoon' is, is voor de ander 'ongewoon' Hoe bedoel je?
Alle reacties Link kopieren
quote:Zinerva schreef op 30 maart 2017 @ 16:59:

[...]





Ik heb ook geen schema, wel zo lekker rustig Echt hè, het idee al dat er wekelijks dingen 'moeten' gebeuren, of we het nu nodig vinden of niet. Zou er depressief van worden!
Interviewer: And you see an equivalence between the idea of god and the idea of a fairy or a Leprechaun??? Dawkins: The evidence of both is equally poor! :-)
Alle reacties Link kopieren
.
Interviewer: And you see an equivalence between the idea of god and the idea of a fairy or a Leprechaun??? Dawkins: The evidence of both is equally poor! :-)
quote:BridgetteDubois schreef op 30 maart 2017 @ 17:00:

Gewoon elke keer na seks alles de was in.Drie keer per dag?
quote:IBAOHI schreef op 30 maart 2017 @ 17:13:

[...]





Echt hè, het idee al dat er wekelijks dingen 'moeten' gebeuren, of we het nu nodig vinden of niet. Zou er depressief van worden!Ik ook, daar zou ik echt gek van worden
1 keer om de 2 jaar trek ik alles van 't bed en gooi ik het in de vuilbak.

Tijd voor weer es 2 jaar een nieuw kleurtje vind ik dan.
quote:Saz schreef op 30 maart 2017 @ 18:20:

[...]





Drie keer per dag?Om en nabij!
quote:Saz schreef op 30 maart 2017 @ 12:21:

Dekbed wassen doe ik eigenlijk nooit .

Ik ook niet.

#hoedan ?
Alle reacties Link kopieren
Elke week,heeerlijk!!
Alle reacties Link kopieren
quote:TinyBel schreef op 30 maart 2017 @ 18:43:

1 keer om de 2 jaar trek ik alles van 't bed en gooi ik het in de vuilbak.

Tijd voor weer es 2 jaar een nieuw kleurtje vind ik dan.
Alle reacties Link kopieren
Ik ongeveer elke week. Kan ook weleens 1,5 week zijn maar eigenlijk nooit langer!

Maak me er niet te druk om maar regelmatig wassen vind ik toch wel fris
Alle reacties Link kopieren
quote:guppekop schreef op 30 maart 2017 @ 14:17:

kussenmoltons? WTF?



Haha dat dacht ik ook!



Dekbedovertrek, kussenslopen en hoeslaken eens per twee weken. Vroeger elke week, maar nu doe ik de ene week ons bed en de andere week de kinderbedden. Lui.



Moltons, dekbed en kussens alleen als ik het nodig vind. En dat is bijna nooit dus.
Oh ja de kussenmoltons
Dekbedovertrek en slopen als ik denk dat het weer eens nodig is, om de drie a vier weken schat ik. Moltons een keer in de 3 maanden. Dekbedden was ik eigenlijk nooit, en die gaan toch wel een jaar of wat mee.
Alle reacties Link kopieren
Dekbed ook nog nooit gewassen, volgens mij kan dat niet of hij past er niet in( de grootste maat). Hij is van dons.

Stomerij zou evt kunnen maar dat vind ik gedoe. Maargoed nu denk ik mm misschien toch geen gek idee een keer. Buiten hangen doe ik zelden. Ik kom er eigenlijk niet op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven