Hoe vetvlek verwijderen in nieuwe rok???

30-06-2011 09:21 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



mijn dochter is met haar nieuwe lange rok tussen de spaken gekomen, nus is hij gelukkig niet stuk maar er zitten wel van die zwarte (vet?) vlekken op.

Weet een van jullie hoe ik deze eruit kan krijgen? Ik heb hem net al wel gewassen, maar de vlekken zitten er nog steeds in.

Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Ossegalzeep (drogist)
Alle reacties Link kopieren
Ossegalzeep, en !koud! Water om in te laten weken. Warm water brand de vlek erin.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Treffer.Treffer is een puur natuur ontvlekkingsmiddel. In het tv-programma Kassa is Treffer als beste getest op olie- en vetvlekken van te wassen textiel. Bovendien is het de beste koop van de Consumentenbond.



www.treffer.nl
Alle reacties Link kopieren
Ik vind oxi action heel goed werken. Volgens verpakking mengen en op de vlek doen; even in laten trekken. Daarna wassen in wasmachine met wasmiddel en een schepje oxi action. Zo heeft mijn moeder bv (een avond ingetrokken) rode wijn uit beige placemats gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe er vaak wat citroen-afwasmiddel op. Werkt in de meeste gevallen ook.
Altijd vlek eerst voorbehandelen, dan pas in de wasmachine. Hoop dat je de vlek er nu nog uitkrijgt.



Ik ben fan van de ouderwetse ossengal.
Alle reacties Link kopieren
garagezeep: krijg je gegarandeerd alle vetvlekken er uit. Wel die zonder korreltjes gebruiken, anders heb je slijtplekken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven