Hoe warm is het in jouw huis?

01-07-2015 10:12 354 berichten
Bij mij is het nu 24 graden en nog goed te doen. Heb sinds maandag alles hermetisch afgesloten. Ook slaapkamer is (nog) goed te doen en is zelfs wat koeler dan in de kamer. Hij is dat bij jullie?
25 graden. Gelukkig waait het wat meer, dus vanavond maar ramen en deuren open doen. :-)
quote:lionlily schreef op 26 augustus 2016 @ 08:34:

[...]





Ah, dat hoeft niet hoor! Met wat huilen in de nacht en een voordelig geplaatste ventilator, is ze de nacht gelukkig doorgekomen. En met een koel slaapje vanochtend, is ze weer helemaal blij. Maar ideaal is het niet, ze zweette als een otter en voor ze is slaap was, moest ik haar, glibberig van het zweet, in slaap wiegen. Ook sneu.Handdoeken uit de koelkast al geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophiever schreef op 26 augustus 2016 @ 08:36:

[...]





Handdoeken uit de koelkast al geprobeerd?Natte? Of droge? Hoe werkt het? Nog niet geprobeerd duidelijk
Het is nu in de woonkamer 24.5 graden.

Gistermiddag was het op onze slaapkamer (zolder) 32 graden, aan het voeteneinde hebben we een staande ventilator die op standje 1 rustig draait en man en ik slapen beiden prima gelukkig.
Onze slaapkamer is in de souterrain, standaard 18 graden
Alle reacties Link kopieren
25 in de woonkamer en keuken. Warmer in de hal, bijkeuken, slaapkamers, badkamer en zolder. Heerlijk, als je me zoekt, ik loop ergens buiten, in de zon.
Alle reacties Link kopieren
23 graden.
quote:lionlily schreef op 26 augustus 2016 @ 08:46:

[...]





Natte? Of droge? Hoe werkt het? Nog niet geprobeerd duidelijk Dat zou je moeten proberen wat je baby fijn vindt.
25° in de living en keuken. In de slaapkamers 26,5°. Pffffffff
Alle reacties Link kopieren
Een stuk koeler dan gister iig. Heb alles openstaan om door te luchten. Er staat een lekker windje buiten dus ben allang blij. Voor mij hoeft de hitte niet terug te keren.
26.5 overal in huis.



Wilde vannacht graag de ramen openzetten op de slaapkamer, maar de buren zaten tot lang buiten fikkie te stoken, dus dat gaf teveel rookstank. Gelukkig ramen aan de andere kant wel open gehad, en de slaapkamerdeur open, dus er kwam wel wat frisse lucht binnen.
Alle reacties Link kopieren
28 graden beneden. Boven wil ik niet komen. Het is hier bijna niet uit te houden als het zo warm is, maar van de andere kant is het hier nooit koud in de winter, dus ik klaag niet. Het zijn maar een paar dagen.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook 28 graden, maar nog wel prima uit te houden. Buiten is het heerlijk momenteel, 25 graden met een briesje en wat wolken. Ik ga zo maar eens een rondje door de stad maken.
Hier is het alweer 30 graden en de temperatuur loopt nog steeds op. Vandaag de eerste dag dat ik denk 'kan het alsjeblieft ietsjes minder?'
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophiever schreef op 26 augustus 2016 @ 11:42:

[...]





Dat zou je moeten proberen wat je baby fijn vindt.Ja maar wat dóe je d'r dan mee? Bij de ventilator, voor het raam, om je kind wikkelen, zweet afnemen, onder je oksels houden??
quote:lionlily schreef op 26 augustus 2016 @ 14:34:

[...]





Ja maar wat dóe je d'r dan mee? Bij de ventilator, voor het raam, om je kind wikkelen, zweet afnemen, onder je oksels houden??Nat washandje op het voorhoofdje? Heb ik een vriendin van me zien doen bij haar baby
Alle reacties Link kopieren
26,5 in de huiskamer en in de slaapkamer een graadje minder.

Warm maar wel te doen.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
27 graden hier in de woonkamer, met de deur open. Het is eerder benauwd dan echt warm. Boven is het wel echt warm en ook slecht uit te houden. Zon staat dan ook de hele dag op de slaapkamer.
Op m'n slaapkamer (zolder) is het zo'n 34-35 graden Beneden rond de 24
Alle reacties Link kopieren
24,5 graden, perfect!
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:lionlily schreef op 26 augustus 2016 @ 14:34:

[...]





Ja maar wat dóe je d'r dan mee? Bij de ventilator, voor het raam, om je kind wikkelen, zweet afnemen, onder je oksels houden??Onder de baby houden je hem wiegt, dus tussen jullie huiden in.
25 graden binnen, alles staat open.

Het word hier volgens weeronline ' maar' 27 graden vanmiddag. Is toch weer een graad koeler dan gisteren..
Hier is het nog 23 graden maar ik verwacht dat het toch naar 22 graden afkoelt maar het wordt wel ruim 30 graden dus ik ben jaloers op goede fee.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophiever schreef op 27 augustus 2016 @ 07:49:

[...]





Onder de baby houden je hem wiegt, dus tussen jullie huiden in.Aaah! Slim, bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Hier is nu door het hele huis 26 graden, heel goed te doen, en sowieso zijn we allemaal nu wel ongeveer gewend. Dus geen zweet meer hier, behalve eind van de dag, dan stopt het vaak even met waaien en broeit het.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven