Hoe warm is het in jouw huis?

01-07-2015 10:12 354 berichten
Bij mij is het nu 24 graden en nog goed te doen. Heb sinds maandag alles hermetisch afgesloten. Ook slaapkamer is (nog) goed te doen en is zelfs wat koeler dan in de kamer. Hij is dat bij jullie?
Beneden 23 °C. Babyslaapkamer 25 °C (op het zuiden). Prima te doen. Het zal beneden niet warmer worden dan 24 °C. In de achtertuin (op het zuiden) is het niet te doen.
Alle reacties Link kopieren
26 graden!
26 graden in de woonkamer. Slaapkamer schijnt tot een uur of 1 de volle zon op dus die is nog veel warmer. Straks komt de zon de woonkamer in, maar alles zit pot dicht nu
Alle reacties Link kopieren
Het is hier nu 22 graden, vind ik heel acceptabel. Als ik straks dochter van school haal doe ik de gordijnen voor dicht, want de zon gaat vanmiddag op de woonkamer schijnen.
Hallo?!
Hier ook 24 graden. Boven gaat het nog, maar met de zon er 's morgens al vroeg op en een tuin op het zuiden, loopt het al snel op!
Alle reacties Link kopieren
Hier is het 24 graden, houd luxaflex dicht in woonkamer, gordijnen dicht in slaapkamer.

In slaapkamer ook het raampje gesloten, gaat in late avond weer open.
Alle reacties Link kopieren
24,5 graden. Boven denk ik een paar graden koeler. Op zolder heel warm. We hebben een serre beneden die zorgt voor veel extra warmte. Normaal heerlijk, op deze dagen wat minder.
Tuin op het zuiden, beneden 23 graden, op zolder waar man en ik slapen is het nu 26 graden.

Het zonnescherm is uit. Ik zie wel hoe warm het nog wordt.
Alle reacties Link kopieren
27!
if we all light up, we can scare away the dark...
Alle reacties Link kopieren
boven is het bij ons juist koeler, maar in de woonkamer, pffffffffffffff
if we all light up, we can scare away the dark...
Alle reacties Link kopieren
20,5 vanochtend om half 9. Nu alles dicht en vanavond vanaf 8 uur doorwaaien.
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Alle reacties Link kopieren
32 graden. Fuck zeg!
Mot met to
Gisteren toen ik thuis kwam 25gr. Maar ik verwacht dat het tegen zaterdag eerder naar de 35 zal gaan.
Alle reacties Link kopieren
Wow, Jenette, dat is niet leuk.
Life is short. Eat dessert first.
X
anoniem_7760 wijzigde dit bericht op 11-07-2016 23:03
Reden: .
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nu 25 graden. Voor het gevoel valt het wel mee.
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Alle reacties Link kopieren
21 graden met alle luiken dicht. Boven is het iets warmer, maar niet onaangenaam. Ik vind het wel lekker zo. Zit heerlijk buiten te werken in de schaduw.
You know how I know? Because I reeaally think so!
23 beneden, boven is het warmer.
Alle reacties Link kopieren
26,5 graden. En dan heeft de zon nog heel de ochtend aan de andere kant van het huis gestaan. Over een uurtje of wat zal het in de woonkamer wel bloedwarm worden als de zon daar naar binnen gaat schijnen..

Maar ik zit heerlijk op het balkon, dus nergens last van
Alle reacties Link kopieren
quote:cupcakegirl schreef op 01 juli 2015 @ 10:21:

26 en dat was vanmorgen. Tuin op het zuiden dus vanmiddag vol zon op de schuifpui.



Hoef meestal tot ver in november niet te stoken!



Haha, hier ook.

Dit jaar krijgen we 900 euro terug van de energie maatschappij, dat is dan wel weer het enige voordeel.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
quote:Jenette schreef op 01 juli 2015 @ 11:17:

32 graden. Fuck zeg!Jeej, dat is echt niet grappig meer
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Het wordt bij mij niet warmer dan 21 graden heb ik vorig jaar al gemerkt . Echt heerlijk!

Nu is het 18 graden in de woonkamer en ietsje warmer in de slaapkamer maar daar staat nu het zonnetje op.
Vannacht alles tegen elkaar opengezet, vanochtend alles weer dich gedaan. Nu 22,5 eind van de middag staat de zon pal op de ramen en gaat t de 24 wel aantikken. Tis goed te doen vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond 23

nu 26



Luifel uit, gordijnen dicht....
Alle reacties Link kopieren
23 graden hier....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven