Hoe water door brievenbus krijgen?ie m

26-07-2014 22:42 367 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien willen jullie met me meedenken. Onze buren zijn al weken op vakantie, de poes van de buren werd gevoerd door 1 van de andere buren. De buurman aan de andere kant kwam vanavond aanbellen, de voerende buren zijn waarschijnlijk al 3 dagen niet geweest, ook op vakantie.Poes is 3 weken geleden bevallen van 5 kittens en we horen ze al 2 dagen mauwen. We hebben de wijkpolitie gebeld en die zouden morgenochtend langs rijden ( eerst dierenambulance/politie/ asiel, maar niemand aanwezig). Brokjes hebben we al door de brievenbus gegooid, maar hoe krijgen we water naar binnen? We hebben wel water door de brievenbus gegooid maar dat beland op krantjes en voor een deel op de vloer, zou dat genoeg zijn voor een zogende poes?
Alle reacties Link kopieren
Ondiepe maar brede schaal door de brievenbus doen en hopen dat ie op de goede kant terecht komt als ie valt? En dan met een gietertje/tuinslang water proberen in dat bakje te krijgen?



Heel omslachtig, ik weet het, maar ik zou iig zorgen dat Poes te drinken heeft/krijgt.
Dan zou ik serieus een ruitje intikken en naar binnen gaan. Kome ervan wat komen wil. Wat een mongolen zeg, excuseer me mijn onparlementaire woordkeus.
Alle reacties Link kopieren
Wat zielig zeg
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Maar niemand weet dus zeker of poes zonder water zit? Die buren die op vakantie zijn gegaan hebben misschien voor vervanging gezorgd?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Schandalig. Natuurlijk is dat niet genoeg. Heb je de dierenbescherming al gebeld?

Belachelijk ook dat die poes niet gesteriliseerd is en dat die mensen in het hoofd halen om een kat te laten bevallen en dan op vakantie gaan.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man zit inderdaad al te knutselen met een laag plastic bakje, gaatjes aan de zijkant, veter erdoorheen en heel voorzichtig laten zakken, ben benieuwd of het lukt...knap wel, het is meer een type van DEUR ERUIT
quote:Lady-Voldemort schreef op 26 juli 2014 @ 22:47:

Dan zou ik serieus een ruitje intikken en naar binnen gaan. Kome ervan wat komen wil. Wat een mongolen zeg, excuseer me mijn onparlementaire woordkeus.dit ja
Heb je geen telefoonnummers van beide buren? Of kun je daar niet aankomen. Op de een of andere manier? Of ken je familie oid waar je naartoe zou kunnen om een sleutel te regelen?
je moet 144 bellen
en aangeven dat het om dierenmishandeling gaat.
Alle reacties Link kopieren
Morgen gelijk weer dierenambulance bellen. In plaats van brokjes zou je ook nat voer naar binnen kunnen gooien, daar zit in elk geval een beetje vocht in.
Ik zou nu bellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:iamalady schreef op 26 juli 2014 @ 22:49:

Heb je geen telefoonnummers van beide buren? Of kun je daar niet aankomen. Op de een of andere manier? Of ken je familie oid waar je naartoe zou kunnen om een sleutel te regelen?Dit!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 26 juli 2014 @ 22:47:

Dan zou ik serieus een ruitje intikken en naar binnen gaan. Kome ervan wat komen wil. Wat een mongolen zeg, excuseer me mijn onparlementaire woordkeus.+1
Alle reacties Link kopieren
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.as ... 26&cat=677



" iets " met een plastic zakje. ( geen idee hoe )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Kun je de poes zien door de brievenbus? Of achter het raam? Kan ze wel bij de voordeur komen?
Alle reacties Link kopieren
Heb allerlei nummers gebeld, maar niemand bereikbaar op Zaterdagavond, dus de politie gebeld en die gaan langs, wanneer weet ik niet. Jaah, stom he? En wij zijn al 5 jaar niet op vakantie geweest, stel je voor, missen we onze poezen te veel
Alle reacties Link kopieren
Tuinslang door de brievenbus steken en heel zachtjes aanzetten, hebben ze een drinkfonteintje.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 juli 2014 @ 22:48:

Maar niemand weet dus zeker of poes zonder water zit? Die buren die op vakantie zijn gegaan hebben misschien voor vervanging gezorgd?Liever ten onrechte daar naar binnen gegaan en die katten van water en voedsel voorzien dan andersom. Wat is dat voor idioot gedrag zeg, een kat met jongen achterlaten en dan zelf lekker op vakantie gaan. Echt belachelijk.
Alle reacties Link kopieren
http://forum.fok.nl/topic/1565926/4/25
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
een zogende poes kan geen dag zonder water. En wie kijkt er naar die kittens? Die moet je meerdere keren per dag controleren. Wat een idioten. Dit kan niet wachten tot morgen hoor
Alle reacties Link kopieren


En dan een grote? Zou poes dat snappen?
Alle reacties Link kopieren
Als je geen ruit in wilt/ durft te tikken; veel plastic zakken naar binnen gooien en daar water op laten lopen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Propje39 schreef op 26 juli 2014 @ 22:52:

Heb allerlei nummers gebeld, maar niemand bereikbaar op Zaterdagavond, dus de politie gebeld en die gaan langs, wanneer weet ik niet. Jaah, stom he? En wij zijn al 5 jaar niet op vakantie geweest, stel je voor, missen we onze poezen te veel Je moet de dierenbescherming bellen, niet de politie telnr 144

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven