Hoe water door brievenbus krijgen?ie m

26-07-2014 22:42 367 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien willen jullie met me meedenken. Onze buren zijn al weken op vakantie, de poes van de buren werd gevoerd door 1 van de andere buren. De buurman aan de andere kant kwam vanavond aanbellen, de voerende buren zijn waarschijnlijk al 3 dagen niet geweest, ook op vakantie.Poes is 3 weken geleden bevallen van 5 kittens en we horen ze al 2 dagen mauwen. We hebben de wijkpolitie gebeld en die zouden morgenochtend langs rijden ( eerst dierenambulance/politie/ asiel, maar niemand aanwezig). Brokjes hebben we al door de brievenbus gegooid, maar hoe krijgen we water naar binnen? We hebben wel water door de brievenbus gegooid maar dat beland op krantjes en voor een deel op de vloer, zou dat genoeg zijn voor een zogende poes?
Alle reacties Link kopieren
quote:thaorchid schreef op 27 juli 2014 @ 21:35:

Raar verhaal met ineens een langskomende jongen na hoeveel dagen?

(en wat doet de cultuur in je wijk er ineens toe?) Ik snap het even niet meer hoor. Jij vast zelf ook niet, wat een toestand.Doet er ook niet toe, hij verstond ons slecht dus het was handen en voeten werk en via zijn telefoon met de orginele oppas en die laten vertalen enzo, ik bedoelde er niks mee En je gaat toch niet elke dag langs om planten water te geven, zo raar vind ik dat niet...
Alle reacties Link kopieren
quote:thaorchid schreef op 27 juli 2014 @ 21:35:

Raar verhaal met ineens een langskomende jongen na hoeveel dagen?

(en wat doet de cultuur in je wijk er ineens toe?) Ik snap het even niet meer hoor. Jij vast zelf ook niet, wat een toestand.

De cultuur doet er waarschijnlijk toe omdat moslims vrijwel nooit huisdieren hebben (onrein) en dus niet veel weten over zorg voor dieren

Verder vind ik jou nogal naar negatief t.o. iemand die gewoon haar best doet
quote:smulrol schreef op 27 juli 2014 @ 21:50:

[...]



De cultuur doet er waarschijnlijk toe omdat moslims vrijwel nooit huisdieren hebben (onrein) en dus niet veel weten over zorg voor dieren

Verder vind ik jou nogal naar negatief t.o. iemand die gewoon haar best doetWaarom laten die buren het oppassen dan aan een buitenlander die niets met onreine dieren heeft over? Vreemde keuze. Je zou dan toch eerder aankloppen bij een buur die zelf ook dieren heeft.
Alle reacties Link kopieren
Dus als ik het goed begreep ging oppas 1 op vakantie, maar had oppas 2 zich in de datum van op vakantiegaan van oppas 1 vergist?



Nou ja, mooi dat ze leven en weer een schone bak hebben
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 27 juli 2014 @ 21:52:

[...]



Waarom laten die buren het oppassen dan aan een buitenlander die niets met onreine dieren heeft over? Vreemde keuze. Je zou dan toch eerder aankloppen bij een buur die zelf ook dieren heeft.

Omdat ze zelf turks zijn en geen contacten hebben met kaaskoppen?

Je hebt duidelijk weinig ervaring op multicultie gebied
quote:elninjoo schreef op 27 juli 2014 @ 21:52:

[...]



Waarom laten die buren het oppassen dan aan een buitenlander die niets met onreine dieren heeft over? Vreemde keuze. Je zou dan toch eerder aankloppen bij een buur die zelf ook dieren heeft.Volgens mij hebben moslims wel katten hoor, die zijn in hun ogen niet onrein. Ik ken in ieder geval Marokkanen met katten.
Nou ja, eind goed al goed dus.



Kan iemand die stormram nog even afvoeren, dat ding ligt inmiddels aardig in de weg .
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 27 juli 2014 @ 21:42:

Ik kan en durf niet in je portemonne te kijken, maar misschien iets aan de vlooien doen, en moederpoes wat krachtvoer geven.



Rosbief/tartaar gekookt/hart.........?



Alle bonnetjes bewaren, voor de buren.



Je hebt melk voor katten die moeten aansterken, bijv na een operatie of bevalling. Mijn moederpoes jaren geleden gaf ik het ook. Het is poeder wat je moet aanlengen. Een heel grote blik kost maar iets van 6.50 euro en daar doe je zo lang mee. Let niet op de naam, het is ook voor kittens maar ook voor in bovengenoemde voorbeelden.



Zo ziet het eruit, te koop bij dierenspeciaalzaken;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nou das goed nieuws prop
Alle reacties Link kopieren
Mohammed de profeet had een kat, dus.... maar deze mensen zijn denk ik geen Moslims, ze hebben vorig jaar de hele ramadan de BBQ aan gehad Maar goed, maakt het wat uit? Iemands geloof? Denk het niet...En ze hadden het ook goed geregeld, alleen de communicatie tussen oppas 1 en oppas 2 was niet goed gegaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 juli 2014 @ 21:55:

Nou ja, eind goed al goed dus.



Kan iemand die stormram nog even afvoeren, dat ding ligt inmiddels aardig in de weg .Nee hoor, hou nog maar even, het is zomer dus wie weet hebben we hem binnenkort nog nodig.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 juli 2014 @ 21:55:

Nou ja, eind goed al goed dus.



Kan iemand die stormram nog even afvoeren, dat ding ligt inmiddels aardig in de weg .





Ergens anders een deurtje intrappen ??



Oh nee, die staat al open,
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Propje39 schreef op 27 juli 2014 @ 21:59:

.En ze hadden het ook goed geregeld, alleen de communicatie tussen oppas 1 en oppas 2 was niet goed gegaan.Dat is dus NIET goed geregeld
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 27 juli 2014 @ 21:56:

[...]





Je hebt melk voor katten die moeten aansterken, bijv na een operatie of bevalling. Mijn moederpoes jaren geleden gaf ik het ook. Het is poeder wat je moet aanlengen. Een heel grote blik kost maar iets van 6.50 euro en daar doe je zo lang mee. Let niet op de naam, het is ook voor kittens maar ook voor in bovengenoemde voorbeelden.



Zo ziet het eruit, te koop bij dierenspeciaalzaken;

[afbeelding]



TOP, lieve poezenmoeder.....



Nou ehhhh, we nemen er maar 1 , op de goeie afloop zulle we maar zegge
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 27 juli 2014 @ 22:01:

[...]





TOP, lieve poezenmoeder.....



Nou ehhhh, we nemen er maar 1 , op de goeie afloop zulle we maar zegge Idd, we maken er een klein feestje van
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik zal inderdaad morgen even wat goed voedsel en/of die melk regelen, ik zag alleen kittenkat staan en dan weer op de uitkijk om dat aan oppas 2 te geven,....zucht, lol
quote:Eindeloos schreef op 27 juli 2014 @ 21:19:

[...]





Daarom laat Prop ook de politie schade aan de woning toebrengen



Dat een reactie op de mensen die zeiden dat het allemaal wel goedkomt en losloopt als je even een ruit intikt. Dat is gelukkig niet nodig gebleken. Fijn dat er een soort van oplossing is.



Sowieso vind ik iemand die een of twee keer eens komt kijken naar een poes met jonge kittens geen fatsoenlijke oppas. Als die mensen dan ook nog eens iemand anders gaan regelen en niemand weet wie waar wanneer is dan is het gewoon niet goed geregeld. Calamiteiten zijn een ander verhaal natuurlijk.



Laat de poes bij de DA meteen castreren als het geld er is. Ik ken iemand die dat echt gedaan heeft bij de buurpoes die maar nestjes bleef krijgen.
quote:Propje39 schreef op 27 juli 2014 @ 22:05:

Ik zal inderdaad morgen even wat goed voedsel en/of die melk regelen, ik zag alleen kittenkat staan en dan weer op de uitkijk om dat aan oppas 2 te geven,....zucht, lolBriefje op de deur of ze even langslopen? Ze weten nu van je bestaan toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:mwcactus schreef op 27 juli 2014 @ 22:08:

[...]





Briefje op de deur of ze even langslopen? Ze weten nu van je bestaan toch? Da's een beter idee
Alle reacties Link kopieren
Kun je het niet in een tasje aan de deur hangen?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Ijsblokjes ?
quote:kiwiwi schreef op 27 juli 2014 @ 22:17:

Ijsblokjes ?Je loopt een ietwat klein beetje achter, dus jij pakt de mosterd, zorg ik voor ballen
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 juli 2014 @ 21:55:

Nou ja, eind goed al goed dus.



Kan iemand die stormram nog even afvoeren, dat ding ligt inmiddels aardig in de weg .



Kolere, loop ik al de hele dag met beleid te sjouwen met dat ding naar mijn auto toe, mag ik dat ding weer terug sjouwen naar de garage, weet je wel hoe zwaar dat kreng is.....*mopperdemopperdemopper, auwa kolere mijn schenen &&$#*%& bloed en zo, pleister en zo mopperdemopperenw en zo*

quote:Propje39 schreef op 27 juli 2014 @ 22:13:

[...]





Da's een beter ideeMaar dan dit keer wel in het Turks anders vreet hij het zelf op. O nee, er staat een plaatje op kattenvoer van een kat!
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang zijn de buren al op vakantie? Het nestje is pas drie weken?
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven