Hoe water door brievenbus krijgen?ie m

26-07-2014 22:42 367 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien willen jullie met me meedenken. Onze buren zijn al weken op vakantie, de poes van de buren werd gevoerd door 1 van de andere buren. De buurman aan de andere kant kwam vanavond aanbellen, de voerende buren zijn waarschijnlijk al 3 dagen niet geweest, ook op vakantie.Poes is 3 weken geleden bevallen van 5 kittens en we horen ze al 2 dagen mauwen. We hebben de wijkpolitie gebeld en die zouden morgenochtend langs rijden ( eerst dierenambulance/politie/ asiel, maar niemand aanwezig). Brokjes hebben we al door de brievenbus gegooid, maar hoe krijgen we water naar binnen? We hebben wel water door de brievenbus gegooid maar dat beland op krantjes en voor een deel op de vloer, zou dat genoeg zijn voor een zogende poes?
Als ze echt zonder water zit is dat idioot zeker met kittens!



Misschien kun je blikvoer door de bus gooien? Daar zit veel vocht in. Van die ene keer een mini beetje inkt van die folders eventueel zullen ze niet dood gaan denk ik. Zonder vocht wel.
Alle reacties Link kopieren
Oh en misschien uitzoeken wie er voor de planten/post van de recent op vakantie gegane buren zorgt?



Bij die mensen binnen ligt ergens de sleutel van de poes-buren.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik zou inbreken. Als het niet lukt met het slot, dan maar een ruitje intikken, als dat er is natuurlijk. Een zogende poes heeft meer nodig dan brokjes en water.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:jetfreggel30 schreef op 26 juli 2014 @ 22:52:

Kun je de poes zien door de brievenbus? Of achter het raam? Kan ze wel bij de voordeur komen?Ja ze zitten bij de voordeur, moederpoes viel uitgehongerd op de brokjes aan en inmiddels is het manlief gelukt om dat bakje water naar binnen schuiven, dat is tenminste iets....zielig toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 26 juli 2014 @ 22:47:

Dan zou ik serieus een ruitje intikken en naar binnen gaan. Kome ervan wat komen wil. Wat een mongolen zeg, excuseer me mijn onparlementaire woordkeus.



Mijn idee, !

Dit gaat niet, en aangezien je niet door de deur kunt kijken blijft het altijd gissen.



Sterkte TO, lief dat je je bekommert.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ijsblokjes naar binnen!!!
quote:mwcactus schreef op 26 juli 2014 @ 22:54:

Als ze echt zonder water zit is dat idioot zeker met kittens!



Misschien kun je blikvoer door de bus gooien? Daar zit veel vocht in. Van die ene keer een mini beetje inkt van die folders eventueel zullen ze niet dood gaan denk ik. Zonder vocht wel.als ze wel water heeft is het nog steeds idioot
quote:mater_matuta schreef op 26 juli 2014 @ 22:52:

Tuinslang door de brievenbus steken en heel zachtjes aanzetten, hebben ze een drinkfonteintje.Ja, en dan blijven die knurften nog drie weken weg en dan zijn die katten verzopen. Hoewel ik die knurften dat beetje waterschade wel gun eerlijk gezegd .
Alle reacties Link kopieren
Ijsklontjes naar binnen gooien
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:sabbaticalmeds schreef op 26 juli 2014 @ 22:56:

[...]



als ze wel water heeft is het nog steeds idioot



Er zou natuurlijk iemand moeten controleren maar als er op zijn minst in de basis behoefde is voorzien is dat bij veel mensen al heel wat. Blijft idioot hoor. Zelfs voor onze poes die buiten woont regelen we iemand die komt kijken en voor water en voer zorgt terwijl ze zich zonder prima kan redden zeker in de zomer.



Met water kan het in elk geval wachten tot morgen. Eventueel wat blikvoer dat kunnen de kittens misschien ook eten als ze al groot genoeg zijn?
Alle reacties Link kopieren
Ik had allang een ruit ingetikt.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Kletsnatte sponzen door de brievenbus?



Maar idd ik zou liever op een of andere manier naar binnen gaan. Misschien betekent het net wel/niet op tijd voor sommige kittens.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
quote:jetfreggel30 schreef op 26 juli 2014 @ 22:56:

Ijsblokjes naar binnen!!!Zit dat beest straks vastgevroren met haar tong.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik vind de tuinslang wel een goed idee ;)



Zo'n groot konijnen/cavia lebber ding lijkt me een optie, of inderdaad natvoer.
Alle reacties Link kopieren
Kun je ze misschien opzoeken op Facebook. Neem aan dat je achternaam weet? Staat wellicht op de deur. Kijken of je een familielid kunt benaderen?
quote:mwcactus schreef op 26 juli 2014 @ 23:00:

[...]





Er zou natuurlijk iemand moeten controleren maar als er op zijn minst in de basis behoefde is voorzien is dat bij veel mensen al heel wat. Blijft idioot hoor. Zelfs voor onze poes die buiten woont regelen we iemand die komt kijken en voor water en voer zorgt terwijl ze zich zonder prima kan redden zeker in de zomer.



Met water kan het in elk geval wachten tot morgen. Eventueel wat blikvoer dat kunnen de kittens misschien ook eten als ze al groot genoeg zijn?een poes die "buiten woont" (lees: andere mensen tot last is) vind ik ook idioot. Katten kunnen zichzelf niet prima redden. Ooit een kat gezien die brokken voor zichzelf koopt of zichzelf een anti vlooienmiddel toedient?
quote:Propje39 schreef op 26 juli 2014 @ 22:55:

[...]





Ja ze zitten bij de voordeur, moederpoes viel uitgehongerd op de brokjes aan en inmiddels is het manlief gelukt om dat bakje water naar binnen schuiven, dat is tenminste iets....zielig toch?Fijn dat ze in ieder geval alvast iets te eten en te drinken hebben. Maar dit kan zo niet blijven natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Eerst bakjes naar binnen en als ze rechtop zijn gevallen die met een tuinslang vullen met water. Daarna een ijsklontjes bak met bevroren ijsklontjes naar binnen en hopen dat die rechtop blijft staan na het vallen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 26 juli 2014 @ 23:03:

[...]



een poes die "buiten woont" (lees: andere mensen tot last is) vind ik ook idioot. Katten kunnen zichzelf niet prima redden. Ooit een kat gezien die brokken voor zichzelf koopt of zichzelf een anti vlooienmiddel toedient?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 26 juli 2014 @ 22:57:

[...]



Ja, en dan blijven die knurften nog drie weken weg en dan zijn die katten verzopen. Hoewel ik die knurften dat beetje waterschade wel gun eerlijk gezegd .nee joh, morgen gaat die deur er wel uit het was voor vanavond, in ieder geval. Deze mensen wonen er een jaar, hebben zich nooit voorgesteld, nauwelijks contact mee. De moederpoes was een zwerver die met de buurvrouw was meegelopen geloof ik. Tja, misschien hebben ze een ongeluk gehad of iets anders waardoor ze later thuiskwamen dan ze dachten, dus ik wil het best een dagje aankijken en water en brokjes naar binnen gooien, maar daarna, tja, dan toch maatregelen om ze daar weg te krijgen lijkt me
Alle reacties Link kopieren
quote:Propje39 schreef op 26 juli 2014 @ 22:55:

[...]





Ja ze zitten bij de voordeur, moederpoes viel uitgehongerd op de brokjes aan en inmiddels is het manlief gelukt om dat bakje water naar binnen schuiven, dat is tenminste iets....zielig toch?Heel erg zielig. Ik begrijp ook niet dat mensen weggaan zonder dat ze de opvang hebben geregeld. De buren die voor ze zouden zorgen zijn nu op vakantie? Waar zijn hun baasjes dan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 26 juli 2014 @ 23:04:

Eerst bakjes naar binnen en als ze rechtop zijn gevallen die met een tuinslang vullen met water. Daarna een ijsklontjes bak met bevroren ijsklontjes naar binnen en hopen dat die rechtop blijft staan na het vallen.vind ik ook wel een goede! morgen kijken bij de Jumper voor extra goede voeding voor zogende moeders en dat door de brievenbus gooien, die kleintjes drinken nog bij de moeder, dus dat zal wel goed gaan als mams genoeg binnenkrijgt Inmiddels is de rand van de brievenbus eruit geschroefd om dingen makkelijker het huis in te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 26 juli 2014 @ 23:08:

[...]



Heel erg zielig. Ik begrijp ook niet dat mensen weggaan zonder dat ze de opvang hebben geregeld. De buren die voor ze zouden zorgen zijn nu op vakantie? Waar zijn hun baasjes dan?Ook op vakantie Enn.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Bel 144 nu gewoon nog!

Zij weten wat te doen en dan ben jij ingedekt



Niet nog een dag aankijken!
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:Propje39 schreef op 26 juli 2014 @ 23:11:

[...]





vind ik ook wel een goede! morgen kijken bij de Jumper voor extra goede voeding voor zogende moeders en dat door de brievenbus gooien, die kleintjes drinken nog bij de moeder, dus dat zal wel goed gaan als mams genoeg binnenkrijgt Inmiddels is de rand van de brievenbus eruit geschroefd om dingen makkelijker het huis in te krijgen.



Heel goed Propje

Aan jou hebben ze wat!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven