Hoe werkt Groupon?

10-01-2013 21:12 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, heb maandag mijn eerste Groupon deal gekocht. Betaalt en vervolgens niets meer ontvangen per email.



Hebben jullie hier misschien ervaring mee?



Alvast bedankt!



Groetjes, Irishgirl
Alle reacties Link kopieren
even naar groupon.nl gaan . recht boven aan inloggen. Klikken op mijn account en dan mijn bestellingen. Staat het daar bij ?
Alle reacties Link kopieren
Is het niet slimmer om deze vraag bij groupon te stellen?



Soms duurt het weleens 24 uur en je kunt ook je account indien op groupon, heb je dat al gedaan?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor je antwoord flowerpowergirl!



Stom niet aan gedacht, ga nu checken.
Alle reacties Link kopieren
Vreemd, hij herkent mijn mailadres niet.



Balen zeg, heb ik weer!

Morgen maar even bellen....
Alle reacties Link kopieren
Lost wel op hoor, groupon kon bij mij laatst niet leveren en heeft toen op eigen initiatief terug betaald. Zij zitten niet meer te wachten op slechte publiciteit dus wanneer je een afschrijving hebt als bewijs dan komt het vast goed.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Staat de mail niet in je map ongewenst?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Laat je spam de mail wel toe van Groupon.



Anders even contact met hun openemen.
Niet



Beloven veel maar maken weinig waar als je t mij vraagt
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook wellis gehad.. bleek toen dat ik had besteld zonder account, dat kan namelijk gewoon. Het product ontving ik gewoon netjes in huis hoor! En als het niet goed gaat zal groupon contact met je opnemen, je hebt namelijk als het goed is wel je gegevens ingevuld.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Groupon-bon met 2 verschillende data er op. Groupon beantwoord mails daarover niet, ik zou al 2x terug gebeld worden, uiteraard niet gebeurd.



Ik heb het nu met het bedrijf zelf kunnen regelen, die zijn tenminste wél klantvriendelijk.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Hier hele goede ervaringen met Groupon.



Een keer een mindere ervaring met een bedrijf, maar via Groupon uiteindelijk het toch geleverd gekregen. Internet stond er vol van over dit bedrijf....



Hier ook afgelopen maandag wat gekocht, maar sommige deals lopen soms een aantal dagen. Pas als het is afgelopen, ontvang je de voucher per mail.



Heb je ook geen bevesitiging gekregen dat je hebt betaald via ideal/cc?
Alle reacties Link kopieren
Ik ontvang nooit mail van Groupon. Mijn hotmail is gewoon anti-Groupon. Maar je kan ze het beste even bellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 10 januari 2013 @ 21:32:

Niet



Beloven veel maar maken weinig waar als je t mij vraagtRegelmatig dingen besteld, alleen maar goede ervaringen.
Ik alleen maar slechte. Afzetters.
Alle reacties Link kopieren
Best vaak al dingen geboekt via Groupon. Vaak uitjes met vriendinnen, lekker kneuterig een kookworkshop bijvoorbeeld gedaan, hártstikke leuk!

Ook een keer een wijnproeverij gedaan met tapas, spotgoedkoop en superleuk en twee keer een high tea op verschillende plekken. Altijd gewoon goede ervaringen. Ik houd het altijd in de gaten!
Alle reacties Link kopieren
Eén keer 2 dezelfde dingen besteld voor mijn beide kinderen. Volwassen kinderen eigenlijk. Kreeg onmiddelijk de bevestigingsmail met de voucher, allemaal prima in orde.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Bestel regelmatig via groupon, nooit problemen mee gehad.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de reacties!



Ik lees dat jullie veel verschillende ervaringen hebben met Groupon.

Ik heb geen bevestiging ontvangen per mail alleen toen ik net betaald had per ideal kreeg ik wel een bevestiging op het scherm te zien. Deze heb ik helaas vrij snel weggeklikt.

Kan dus niet inloggen met mijn gegevens, hij geeft aan dat mijn mailadres niet bekend is.

Ik zag gisterenavond dat de deal nog ruim 1 dag zou duren maar zie nu net dat ie verlopen is, dat is toch vreemd?

Ik heb wel een account aangemaakt want moest een wachtwoord invullen. Dit ging wel steeds fout op een vreemde manier.

Heeft iemand van jullie dit ook wel eens meegemaakt?



Ik ga straks maar eens even bellen.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bang dat je een fout in je mailadres hebt gemaakt....
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
@Fame, je had gelijk. Ik had mijn mailadres verkeerd ingevuld.

Stom, maar het inmiddels weer opgelost.

Ga binnenkort gebruik maken van mijn eerste Groupon deal .



Groetjes, Irishgirl
Alle reacties Link kopieren
Leuk. Niet te veel shoppen he!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Heb me ook aangemeld bij groupon, ik wil het juist gebruiken om lekkere restaurantjes te bezoeken. Maar ik zie dat nergens staan, of moet ik wachten tot er een bon naar mijn mailadres gestuurd wordt?
Alle reacties Link kopieren
quote:momodoe schreef op 12 januari 2013 @ 08:57:

Heb me ook aangemeld bij groupon, ik wil het juist gebruiken om lekkere restaurantjes te bezoeken. Maar ik zie dat nergens staan, of moet ik wachten tot er een bon naar mijn mailadres gestuurd wordt?



Je krijgt iedere dag een mail over jouw regio. En dan ligt het er maar net aan welke aanbiedingen er op dat moment zijn. Soms is dat een laserbehandeling, soms een overnachting, soms een restaurant.

Voor alles geldt: lees goed de voorwaarden, er zitten soms nogal wat haken en ogen aan.



Ook kun je op de pagina van jouw regio klikken om te zien welke aanbiedingen er nu nog lopen.



En er wordt geen bon naar je gestuurd, je koopt een bon die je later in moet leveren bij het bedrijf waar de actie van uit gaat.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al verschillende zaken gereserveerd op Groupon, maar ik hoef nooit te betalen, op de factuur staat geen reknr, dus ? Artikelen worden altijd geleverd. Ik maak me zorgen ? Groupon antwoord niet op mails.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven