Hoevaak nieuwe bloemen?!

22-08-2016 13:45 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien een stomme vraag hoor, maar hoevaak zetten jullie nieuwe bloemen thuis neer?

Ik wil eigenlijk altijd wel een mooie bos hebben staan, maakt je huis namelijk meteen echt gezellig maar vind het aan de andere kant ook wel prijzig en soms zijn ze na een paar dagen alweer verlept...
Alle reacties Link kopieren
1x per jaar ongeveer. Zo rond mijn verjaardag.

Ik vind ze mooi hoor, bloemen. Maar in de tuin blijven ze langer mooi dan in de vaas. En daarbij vind ik het duur. Pure luxe. En als het gaat om pure luxe, geef ik mijn geld liever uit aan iets anders.
Alle reacties Link kopieren
Nooit, er staan alleen bloemen als ik ze gekregen heb. En soms op een bijzondere dag.
Alle reacties Link kopieren
Het liefst elke week een verse bos. Soms sla ik een week over, dan inderdaad uit financieel oogpunt.
Meestal garanderen winkels toch een dag of 7?
Alle reacties Link kopieren
Ik koop liever een grote bloeiende plant
Alle reacties Link kopieren
Nooit, ik vind het geld verspilling bovendien ben ik allergisch. Bij hele bijzondere gebeurtenissen weleens gekregen maar toen had ik geen vaas..
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop bijna elke week een bos op de markt, soms staan ze 1week maar vaker bijna 2weken.

Vind het gezellig staan, net als m'n kaarsjes en waxinelichtjes. Zie het niet als luxe, hoort bij mij en voor die paar euro
Ik kocht al regelmatig bloemen maar sinds ik gestopt ben met roken koop ik elke week 2 bossen. Vroeger was ik 260 euro per maand kwijt aan roken.
Bijna nooit maar ben altijd heel blij als ik bloemen krijg.
Nooit, mijn katten houden teveel van bloemen.
Als ik geen moordlustige kat had elke 2 a 3 weken denk ik. Nu nooit.
Alle reacties Link kopieren
in zeeland hebben wij een bloemenzaak daar haal ik altijd, deze bloemen staan altijd 2 weken prachtig te bloeien. dus zo eens per maand haal ik, maar ja is idd erg prijzig normaliter. je hebt tegenwoordig ook hele mooie nepbloemen die bijna niet van echt te onderscheiden zijn. en wat dacht je van een vetplant met bloemen? staat ook fleurig en groeit van de ellende!
Alle reacties Link kopieren
quote:gizzmo-returns schreef op 22 augustus 2016 @ 14:04:

Nooit, mijn katten houden teveel van bloemen.die van mij vooral van het water in de vaas, bij voorkeur het beetje water helemaal onderin
Alle reacties Link kopieren
quote:pangea schreef op 22 augustus 2016 @ 14:07:

Als ik geen moordlustige kat had elke 2 a 3 weken denk ik. Nu nooit.hahahah!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook het kat-probleem.

Als er groene sprietjes aan de bladeren zitten worden die aangevreten, en zodra ze doorhebben dat er water in de vaas zit gaat ie om.
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 22 augustus 2016 @ 13:52:

Ik koop liever een grote bloeiende planteens
Alle reacties Link kopieren
Ik koop regelmatig bloemen op de markt. Meestal staan ze een week. Soms hebben we een week geen bos bloemen op tafel en dan vind ik het een beetje ongezellig. Ik vind een mooie bos bloemen op tafel heel mooi en huiselijk staan. Ik koop trouwens bijna nooit hele dure bloemen, een euro of vijf is max.



Geef trouwens ook graag bloemen cadeau aan mensen, juist om wat ik hierboven ook lees: mensen vinden het luxe en ze kopen het niet zo snel voor zichzelf. Heb net mijn moeder een soort abonnement cadeau gedaan, dan wordt er elke maand een mooie bos bij haar bezorgd.
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Niet meer zo vaak nu hier geen bloemenwinkel meer in de wijk zit. Vroeger in ons oude huis woonden we zowat naast een bloemenwinkel toen wel bijna elke week. Niet elke week een hele bos, soms een paar losse bloemen.



Nu staat er toevallig wel want man had een bos voor me gekocht vrijdag.
Ongeveer eens per jaar, rond Pasen. Dat geeft me echt zo'n lentegevoel.
Wekelijks 1 bosje bij AH, 7 dagen garantie, met 35% korting label. Staan dan hele week. Kosten= budget op deze wijze.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dol op bloemen, dat is echt een kadootje voor mezelf. Ik heb ook echt altijd bloemen in huis. Vaak (en dat is vooral prijstechnisch) een 'simpel' bloemetje van de super, soms ook een mooi boeket. Zodra ze lelijk worden, koop ik nieuwe. Afhankelijk van de kwaliteit, tijd van het jaar etc, zal dat zo 1 x per 7-10 dagen zijn. Bloeiende planten ben ik ook dol op. Maar bij mij is het dus in dit geval én én.
In plaats van een bos bloemen zou je ook 1 of een paar losse bloemen kunnen kopen en die in mooie vaasjes kunnen zetten. Vaak nog wel mooier en in ieder geval goedkoper.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop nooit bloemen en word er ook niet blij van als ik ze krijg. Ik vind het zo zonde als ze al snel gaan hangen en dat het water waar ze in staan zo gaat stinken.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik nog in mijn vorige huis woonde kocht ik elke week bloemen. Ik werkte op marktdag en vlak voor sluitingstijd was ik klaar met werken.

Dus snel nog even langs de bloemist. Dan lagen er 3 mooie flinke bossen voor 3.50. Nooit mis gegrepen en ze stonden een week. Dus verving de oude bos met een nieuwe.



Hier hebben we dit helemaal niet dus ik heb nooit bloemen in huis tenzij ik ze krijg waar ik dan wel altijd heel blij mee ben.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven