Honden vies vinden

25-10-2014 08:08 166 berichten
laat maar
Alle reacties Link kopieren
Net zoals vogelspinnen; dat lijkt me ook geen gezelligheid geven.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind alle huisdieren leuk. Nee, niet reptielen, die schaar ik niet onder 'huisdieren'.
Alle reacties Link kopieren
Kippen kan ik dan wel weer heel erg grappig vinden sinds ik een aantal mensen heb ontmoet die een warme relatie met een kip hebben opgebouwd.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 25 oktober 2014 @ 09:11:

En cavia's vind ik ook niet zo heel erg uitdagend als huisdier.Met dat soort uitspraken moet je oppassen. Ik zei dat laatst tegen iemand en die bleek een cavia-opvang te hebben. Echt. Hoe groot is de kans?!
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Ik zei: 'Ik vind'. :



*Ps Spijker: Heb jij tijd om er zorg voor te dragen dat ik vandaag in dit topic overleef? Ik moet zo weg* .
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Bah ja! Schijten, snuffelen, in gezichten likken.



En dan zo'n baasje dat met een hoge stem kirt: 'Kom eens bij Mamma!' waarop het beest in haar armen springt en ze zich af laat lebberen.



Ik ben nogal visueel ingesteld en zie de geboorte van zo'n nest kleffe pups dan meteen voor me.



Is dat gelik niet een soort van incest?
Honden zijn vaak vies, dat klopt. Maar zeker niet allemaal. De mijne mag mij gerust in mijn gezicht likken, maar ik weet dan ook zeker dat hij nooit door de poep of andere viezigheid rolt, geen vieze dingen eet, en zelfs op gepaste afstand blijft bij het snuffelen van wat dan ook. Van een andere hond zou ik een lik in mijn gezicht niet accepteren.
quote:Spijk-er schreef op zaterdag 25 oktober 2014 09:13 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Enn in "Honden vies vinden"" class="messagelink">Enn schreef op 25 oktober 2014 @ 09:11</a>:</b>

En cavia's vind ik ook niet zo heel erg uitdagend als huisdier.</div></blockquote>Met dat soort uitspraken moet je oppassen. Ik zei dat laatst tegen iemand en die bleek een cavia-opvang te hebben. Echt. <i>Hoe</i> groot is de kans?!







Ik had ook nooit wat met cavia's, totdat een vriendinnetje er een paar kreeg. Die beestjes waren echt heel leuk! Ze waren heel interactief, reageerden overal op. Enig!
Alle reacties Link kopieren
Maar hij likt toch wel eens zijn of haar eigen aars Nummerzoveel?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 25 oktober 2014 @ 09:26:

Maar hij likt toch wel eens zijn of haar eigen aars Nummerzoveel?Volgens mij zijn ze die beestjes zó aan het fokken dat ze nog maar een heel kort nekje hebben.
Dat mag je hier op het forum niet zeggen!! En ook niks negatiefs over katten
Alle reacties Link kopieren
TO, dat heb ik nou met slangen en wandelende takken
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 25 oktober 2014 @ 09:46:

TO, dat heb ik nou met slangen en wandelende takkenWandelende takken zijn extreem schone dieren hoor! Zo schoon dat je ze ook als tandenstoker kan gebruiken. Dat zou jij toch moeten weten!
quote:himalaya schreef op 25 oktober 2014 @ 09:26:

Maar hij likt toch wel eens zijn of haar eigen aars Nummerzoveel?Dat doet hij alleen als hij last heeft van zijn anaalklieren en dat gebeurt misschien 1 of 2x per jaar (alleen als hij iets verkeerds gegeten heeft en zijn ontlasting een paar dagen achter elkaar te dun is).
Alle reacties Link kopieren
Er gaat niks boven een kat
Alle reacties Link kopieren
Gepaste afstand bij het snuffelen
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Mensen met honden hebben een betere weerstand. Opgroeien met honden is gunstig voor kinderen, juist door de bacteriën.



http://mobiel.nu.nl/weten ... l-bacterien-met-hond.html
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn, 56 minuten geleden

Net zoals vogelspinnen; dat lijkt me ook geen gezelligheid geven.

Zijn extreem schone dieren, zij pakken hun ontlasting in. Maar ze houden absoluut niet van mensen, ze vinden mensen onnoemlijk meuren. Ook geen geschikt huisdier voor Shaniqa dus, zou dierenmishandeling zijn. Spinnen hebben ook gevoel.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Een topic openen en leeghalen voordat er ook maar 1 reactie is omdat men zou gaan loepen.



Wat een vooroordelen weer.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame, 64 seconden geleden

Een topic openen en leeghalen voordat er ook maar 1 reactie is omdat men zou gaan loepen.



Wat een vooroordelen weer.Ja, alsof we allemaal zo'n slecht geheugen hebben dat we Shaniqa moeten loepen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:ikdus2010 schreef op 25 oktober 2014 @ 08:40:

[...]





Hmm. Ben je zuster niet...



Maarreh, er staat echt 27 dagen en 166 berichten, meer kan ik er niet van maken...Als je loept kun je er ook voor kiezen om alleen de berichten te bekijken van de forummer die je loept, staat rechts bovenin
Alle reacties Link kopieren
Een huisgenoot die zijn ontlasting inpakt zou ik niet direct omschrijven als 'schoon'.
Zeg maar Spijker.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 25 oktober 2014 @ 10:09:

[...]





Zijn extreem schone dieren, zij pakken hun ontlasting in. Maar ze houden absoluut niet van mensen, ze vinden mensen onnoemlijk meuren. Ook geen geschikt huisdier voor Shaniqa dus, zou dierenmishandeling zijn. Spinnen hebben ook gevoel.
Alle reacties Link kopieren
quote:shaniqa schreef op 25 oktober 2014 @ 08:08:

laat maarGestaft.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:shaniqa schreef op 25 oktober 2014 @ 08:39:

[...]





Dit soort reacties dus. Katten vind ik wel leuk



Honden zijn vies en katten vind je wel leuk?



Ja hoor, heerlijk, zo'n beest dat in zijn eigen stront en pis staat te graven in de kattenbak en die daarna over je tafel en aanrecht loopt waar jij je boterhammetje staat te smeren



En ze kruipen ook altijd in je bed, zéker als je dat niet wil.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven