Hondennamen

07-08-2013 16:14 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben op zoek naar leuke Hondennamen!

Heb sinds gisteren een hele leuke west highland terriër pup, alleen, heeft ze nog geen naam!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nieuw hier zou je me kunnen uitleggen hoe ik ook een forum kan aanmaken? Alvast bedankt!
Ceasar (omdat ik westy een tijd ceasar hondjes noemde, naar de reclame )



Verder zijn het de west Highlands in schotland, dus een echte schotse naam voor een hond is ook wel gepast! Ga even googlen, nadenken!
Alle reacties Link kopieren
Heb je een foto van haar? Denkt even makkelijker mee of het bij haar zou passen.



Hou je verder van korte namen, NL namen of geen voorkeur?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Rapture schreef op 07 augustus 2013 @ 16:17:

Ik ben nieuw hier zou je me kunnen uitleggen hoe ik ook een forum kan aanmaken? Alvast bedankt!Het forum (deze site) is al aangemaakt. Je hebt zojuist een reactie op een topic geplaatst in de pijler "thuis".
http://www.honden-namen.nl/namen.html
Alle reacties Link kopieren
Wij stonden voor onze honden op de wachtlijst. Toen de jongste hond eenmaal geboren was, hebben we een groot stuk papier op de deur geplakt, en alle namen opgeschreven die we konden bedenken of op konden zoeken.

We zijn een aantal keer bij de fokker geweest om haar een beetje te leren kennen.



Toen zijn we gaan strepen. Die wel, die niet. Toen ze uiteindelijk kwam, hadden we keuze uit drie namen. We vonden bij haar persoonlijkheid er eentje uitspringen. Die is het geworden.



Misschien een tip? Lijstje maken op de deur en strepen?

er zijn ook vast sites hiervoor. Of kijk naar de persoonlijkheid van het dier.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rapture schreef op woensdag 07 augustus 2013 16:17 Ik ben nieuw hier zou je me kunnen uitleggen hoe ik ook een forum kan aanmaken? Alvast bedankt!





Ten 1e welkom!



Naar categorieën gaan, dan een categorie uitkiezen waar jouw verhaal het meest bij schikt zeg maar..:)

Dat dus.

Succes!! ;)
Mister fluffy!
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van namen met een betekenis.



Bijv.



Luna

Mila

Kira

Xena

Zoë



(ja kan nog veel meer opnoemen maar het is makkelijker als je weet waar jij zelf een beetje van houdt)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op woensdag 07 augustus 2013 16:18 Heb je een foto van haar? Denkt even makkelijker mee of het bij haar zou passen.



Hou je verder van korte namen, NL namen of geen voorkeur?



Ik hou van korte namen!

Of het nou buitenlands is of nl maakt me eerlijk gezegd echt niet uit!



Ik heb trouwens geen flauw idee hoe ik een foto op een forum kan plaatsen?:(
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwmetdebezem schreef op 07 augustus 2013 @ 16:20:

[...]





Ten 1e welkom!



Naar categorieën gaan, dan een categorie uitkiezen waar jouw verhaal het meest bij schikt zeg maar..:)

Dat dus.

Succes!! ;)Dankjewel!!
Alle reacties Link kopieren
quote:frambloosje schreef op 07 augustus 2013 @ 16:24:

Mister fluffy!Het is een Lady
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Queen Elizabeth



Nee sorry, ik ben hier ook heel slecht in. Onze beesten komen uit het asiel en hadden gelukkig dus al een naam.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op woensdag 07 augustus 2013 16:25 Ik hou van namen met een betekenis.



Bijv.



Luna

Mila

Kira

Xena

Zoë



(ja kan nog veel meer opnoemen maar het is makkelijker als je weet waar jij zelf een beetje van houdt) Jaaaaa Luna heb ik altijd al een erg mooie naam gevonden! Alleen ik twijfel of dat ook wel bij een hond past?:p
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwmetdebezem schreef op 07 augustus 2013 @ 16:25:

[...]





Ik hou van korte namen!

Of het nou buitenlands is of nl maakt me eerlijk gezegd echt niet uit!



Ik heb trouwens geen flauw idee hoe ik een foto op een forum kan plaatsen?:(



Met 9 postings kan je nog niet plakken.



Lijkt ze een beetje hierop?

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwmetdebezem schreef op 07 augustus 2013 @ 16:27:

[...]





Jaaaaa Luna heb ik altijd al een erg mooie naam gevonden! Alleen ik twijfel of dat ook wel bij een hond past?:p



Ja zeker, ik weet van een forumster dat haar hond ook Luna heet.



Molly vind ik ook leuk maar niet echt met een betekenis.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:frambloosje schreef op woensdag 07 augustus 2013 16:24 Mister fluffy!

Ja. Ik denk dat dat m wordt!

Mijn hond heet Beertje (dwergpoedel).
Alle reacties Link kopieren
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 07 augustus 2013 @ 16:25:

Ik hou van namen met een betekenis.



Bijv.



Luna

Mila

Kira

Xena

Zoë



(ja kan nog veel meer opnoemen maar het is makkelijker als je weet waar jij zelf een beetje van houdt)



MV, Luna stond boven aan mijn lijstje !!!

Lola ook.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Meggy

Katie

Carly

Rose

Nala

Mirre

Vicky

Nousha

Coco



Zomaar wat namen van honden die ik ken.
Alle reacties Link kopieren
Puck vind ik ook leuk.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Iedereen heeft een hond die Luna heet, het is de Sofie onder de hondennamen....
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of ik het goed schrijf maar Wit in het Indonesch is Phuti. Sorry als ik het verkeerd schrijf. Ik ken een hond die zo heet en bij een witte hond is het erg toepasselijk.



Senna vind ik ook wel leuk.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven