Huis kopen waar iemand met zelfmoord heeft gewoond

10-05-2015 23:24 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, mijn vriend en ik willen gaan verhuizen naar een wat ruimer huis met meer grond. Nu hebben we een huis op t oog. Echter hoorde we van mijn vriend zijn oom dat de man die er woonde zelfmoord heeft gepleegd. Dit omdat hij niet zonder zijn vrouw kon. Zijn vrouw is tien jaar terug overleden. Zouden jullie zulk huis durven te kopen? Ik vind t namelijk een best akelig idee. Maar mijn vriend zegt ook deze man wilde dit dus is met een voor hem goude randje overleden zonder klote door te leven. Wat zouden jullie doen?
carpe diem
Goeie redenering van je vriend.
Wut? En die titel... met zelfmoord?
Alle reacties Link kopieren
Wat zegt je vriend????
Frankly my dear, I don"t give a damn
Heeft ie zch verhangen aan de trap ofzo, of is hij met de auto weggegaan en heeft hij zich tegen een boom doodgereden. Dat zou voor mij wel uitmaken denk ik. Of het dus in het huis gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Plan een bezichtiging, als het goed voelt, gewoon doen...

Voelt het toch niet fijn, dan zoeken jullie verder...
Alle reacties Link kopieren
Met een gouden randje overleden? Wauw...
Alle reacties Link kopieren
God, in bijna alle oude huizen zal wel iemand dood zijn gegaan. Of geboren. Snel of langzaam, gelukkig of ongelukkig......je weet het niet....Het hoort bij het leven.



Lekker dat huis kopen, verbouwen en/of verven en/of inrichten en nooit meer aan de oude bewoner denken.
Té bizar dit.

Met een gouden randje.

( er valt nog veel te leren voor je vriend in het leven )
Alle reacties Link kopieren
Hoe t gebeurt is weten we niet. Dat maakt voor mij ook veel uit. In huis vind ik te akelig, maar goed wellicht kan de makelaar dat ons vertellen? Mijn vriend is heel nuchter en ziet t niet zo akelig in. Als iemand t leven echt beu is en er graag uit stapt dan is t een goude randje dat hij is kunnen heen gaan..
carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Met zelfmoord? Dat is best apart. Is dat een nieuwe aandoening?



Mensen gaan dood, ook in huizen. Dus. Dat was het dan. Einde verhaal.

Niet zo mutsen hoor.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
Nou dat van een goude randje zei hij niet maar zo noemen ze dat soms
carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Who you gonna call?
Egidius. Niet Eggie.
Oh jij vindt het zelf ook een gouden randje?

Dan heb jij ook nog wel iets te leren.





Maar goed. Het huis. Gewoon doen joh, waarom zou je het niet doen? De vorige bewoner is er met een gouden randje uit gegaan dus die zal niet komen spoken
Dat kan je zelf wel opzoeken hoor: check de 112 meldingen van de straat waar het huis staat. Geen meldingen? Niet in huis.



Hier in de buurt staat het huis van een man die zich aan trap verhangen heeft. Ik vind het luguber. Brrr...

Hoe erg de dood ook bij het leven hoort, de rillingen zou ik er van krijgen.
Pfoe, wat Dubbus zegt.

Maar daar moet ik wel bij zeggen dat ik in geesten geloof en ook ietsje te veel geestenfilms en documentaires heb gekeken voor een "gelover" (hoe noem je dat eigenlijk?). Kijk even of het huis prettig voelt, zo niet dan niet kopen. Misschien kunnen jullie een nachtje in het huis doorbrengen als dat mag?
Hee Suze !
Het is tragisch dat dit iemand is overkomen. Rationeel gezien zou ik dat als een voordeel zien. Wellicht schrikt het andere kopers af en dat betekent dat je het huis voor een betere prijs zou kunnen krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet wie dat een gouden randje noemt TO, maar er valt nog veel te leren in het leven als je het zelf zo durft uit te spreken. Iemand die vol verdriet zit van het overlijden van zijn vrouw en de moeilijke beslissing maakt om uit het leven te stappen, doet dat niet graag. Die ziet dat als zijn laatste uitweg. Die zit vol van verdriet of andere emoties. Dat valt niet als 'graag'of met een 'gouden randje' te omschrijven.



Succes met je keuze met betrekking tot de woning.
Alle reacties Link kopieren
Nee op internet noemde iemand dat pas een goude randje dus benoemde ik t hier ook zo
carpe diem
quote:fiederelsje-27 schreef op 10 mei 2015 @ 23:35:

Nou dat van een goude randje zei hij niet maar zo noemen ze dat soms



Wie is ze? Jij?



Jezelf doodmaken omdat je het niet meer zitten is geen dood met gouden randje.
quote:fiederelsje-27 schreef op 10 mei 2015 @ 23:39:

Nee op internet noemde iemand dat pas een goude randje dus benoemde ik t hier ook zoJe kan zelf niet nadenken?
Ik zou het niet doen, 'k woon zelf in een voormalige slagerij en heb regelmatig 's nachts last van knorrende en loeiende geesten.

Voor je het weet, zwerven er 's nachts gouden randjes door je huis.

Als je níet in spoken gelooft: gewoon kopen.
Whoppertje!
Alle reacties Link kopieren
Met een gouden randje? Jullie hebben rare ideeen over zelfmoord.

Ik kwam er na de koop achter dat de bewoner ervoor zich in huis verhangen had. Vond dat 2 dagen heel erg naar. Daarna was het klaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven